Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/22(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Никифоров А. М. Роль земських установ у становленні фахової підготовки майстрів художньої кераміки в закладах художньо-ремісничої освіти підросійської України ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 9-12.
- Пилаєва Т. В. До питання про систему вищої освіти Австралії. - C. 13-19.
- Розгон В. В. Ідеї гуманної педагогіки В. О. Сухомлинського на сторінках науково-педагогічних часописів. - C. 20-23.
- Філоненко О. В., Акімкін О. М. Розвиток приватної музичної освіти на Єлисаветградщині (кінець ХІХ – початок XX століття) в рецепції українських дослідників. - C. 24-27.
- Цюприк А. Я. Проблема періодизації розвитку самостійної діяльності студентів кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 28-32.
- Ясінський В. П. Гуманізація міжособистісних взаємин – чинник розвитку духовності особистості. - C. 33-36.
- Семененко І. Є., Тохтар Г. І. Здійснення професійно спрямованої мовної підготовки іноземних фахівців засобами технологій дистанційного навчання. - C. 37-40.
- Сергієнко М. С., Пантелєєва О. Я., Підлужна І. А. Формування лінгвістичної компетентності з використанням нейродидактики. - C. 41-45.
- Таблер Т. І. До питання розподілу комп’ютерних засобів навчання математики за рівнями інтерактивності. - C. 46-51.
- Триндяк І. М. Інтенсивне формування навичок слухання на заняттях з англійської мови. - C. 52-55.
- Христенко Д. О. Формування виховної компетентності майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі професійної підготовки засобами настільного тенісу. - C. 56-59.
- Chornobai V. G. Most active and interactive technologies foreign language teaching of students in the field of agricultural complex. - C. 60-63.
- Школа О. М. Курс "Функціональний фітнес" в аспекті здоров’язбереження здобувачів вищої освіти. - C. 64-67.
- Шовковий В. М., Дружченко Т. П., Ткаченко О. Г. Добір мовного та мовленнєвого матеріалу для диференційованого навчання англійського усного монологічного мовлення майбутніх юристів. - C. 68-76.
- Мартинюк Т. А. Основні підходи до визначення критеріїв соціальної інтеграції молоді з інвалідністю засобами соціокультурної анімації. - C. 77-81.
- Починкова М. М. Моніторинг змісту і структури зарубіжних сайтів із проблеми розвитку критичного мислення. - C. 82-86.
- Ребуха Л. З., Боршуляк Н. С. Професійна компетентність фахівців: сутнісні ознаки та розвиткові умови. - C. 87-90.
- Рябокучма Т. О., Кельман А. В., Хмель О. В., Костик О. І. Використання аудіовізуальних матеріалів у системі іншомовної підготовки курсантів. - C. 91-94.
- Самойленко О. О. Методологічні підходи щодо підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 95-98.
- Stukalo О. А. Latin terminology in the professional speech of future veterinarians. - C. 99-102.
- Ткаченко Н. М., Ткаченко І. О. Аналіз результатів впровадження педагогічної системи цілеспрямованого формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов. - C. 103-107.
- Томіліна А. О. Використання платформи MOODLE як засобу інтенсифікації успішності студентів-філологів при навчанні англійської як іноземної. - C. 108-111.
- Фоменко Т. М. Особливості професійно зорієнтованого навчання іноземної мови в аграрних ЗВО. - C. 112-115.
- Харківська А. І. Впровадження структурно-функціональної моделі системи розвитку комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах магістратури. - C. 116-119.
- Хміль І. Ю. Модель формування предметних компетентностей майбутніх лікарів із медичного правознавства. - C. 120-122.
- Цокур О. С. Результати експерименту з формування професійної готовності майбутніх учителів до організації міжкультурної освіти учнів. - C. 123-127.
- Чжан Лиан Система контролю та оцінювання навчальних курсів із підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання в університетах Китаю. - C. 128-133.
- Шагова О. Ю. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до застосування STEM-технологій у професійній діяльності. - C. 134-137.
- Шишенко В. О., Канівець Н. Г. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання арт-технологій у роботі з молодшими школярами. - C. 138-141.
- Шмоніна Т. А. Умови формування готовності викладачів до роботи з іноземними студентами. - C. 142-145.
- Шумейко З. Є. Формування культурологічної компетентності майбутніх фахівців державної кримінально-виконавчої служби засобами художньої літератури. - C. 146-149.
- Юзик О. П. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителів інформатики в Україні та Республіці Польща. - C. 150-154.
- Юник І. Д. Бренд та імідж педагога закладу вищої освіти: кореляційна залежність концептів. - C. 155-158.
- Ящук О. В. Чинники виникнення кризи в професійному розвитку викладача. - C. 159-162.
- Ташкінова О. А., Сібгатулліна І. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами за участю фахівців інклюзивно-ресурсних центрів в Україні. - C. 163-166.
- Сидорук А. В., Бондар В. Л. Впровадження складників сфери туризму в інклюзивне освітнє середовище. - C. 167-170.
- Ямчинська Г. В. Використання ідей Рудольфа Штайнера в роботі з дошкільниками. - C. 171-174.
- Тамаркіна О. Л., Байдак Л. І. Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи студентів ЗВО. - C. 175-177.
- Круглик В. С., Прокоф’єв Є. Г., Медведев Є. Л., Маринов А. В. Використання засобів доповненої реальності у навчальному процесі. - C. 178-181.
- Лаврова А. В. Навчальний комп’ютерно орієнтований комплекс із фізики. - C. 182-187.
- Маринченко Г. М. Дистанційна освіта в Україні: історія та сучасний стан. - C. 188-191.
- Чекрій І. І. Особливості навчання з використанням електронних навчальних матеріалів (за матеріалами ЮНЕСКО). - C. 192-195.
- Новий вид наукових послуг. - C. 196.
| 2020 | | Вип. 22(3)
|
|
|
|