![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/28<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Антонець Н. Б. Діяльність Олександрівської школи-хутора глухонімих (1903–1911): до питання історіографії теми. - C. 11-15.
- Балацинова А. Д. Досвід роботи рад при попечителях київського та харківського навчальних округів з удосконалення підготовки вчительських кадрів для закладів середньої освіти. - C. 16-22.
- Джус О. В. Історіографія питання професійної підготовки молоді першої хвилі української еміграції (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 23-28.
- Зайченко Н. І. Зміст релігійного виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 29-32.
- Залуцька Г. І. Педагогічна діяльність згромадження сестер служебниць Непорочної Діви Марії в Східній Галичині (1892–1939). - C. 33-36.
- Коляденко О. В. "Словарь української мови" Бориса Грінченка і його значення в культурно-просвітному розвитку української нації (початок ХХ ст.). - C. 37-43.
- Олізько О. В. М. Федоровський – засновник Єлисаветградського товариства поширення грамотності та ремесел. - C. 44-47.
- Хопта С. М. Педагогічні ідеї Марії Монтессорі в контексті сучасного освітнього простору. - C. 48-51.
- Щербак І. В. Ретроспективний огляд концепцій та стратегій позиціонування провідних університетів та підприємств. - C. 52-56.
- Конотоп О. С. Вимоги до іншомовної практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах євроінтеграції. - C. 57-61.
- Корнейко Ю. М., Єрмакова Т. С. Використання хмарного сервісу Google Classroom у навчанні іноземної мови. - C. 62-65.
- Кухарчук І. О. Прецедентні тексти в системі вивчення шкільного курсу синтаксису. - C. 66-70.
- Логінова А. О. Карта як елемент наукової спадщини на уроках географії. - C. 71-76.
- Магдич Т. П. Аналіз сутності поняття "громадянська компетентність" у системі психолого-педагогічних і лінгводидактичних категорій. - C. 77-81.
- Мартиненко В. О. Формування прогностичних умінь молодших школярів: аналіз підручників з читання. - C. 82-88.
- Рудюк Т. В. Родинна лексика та генеалогія (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 89-92.
- Яковлева В. А., Власенко Р. П., Костюк В. С., Андрійчук Т. В. Науково-методичні основи формування пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчення географічного курсу "Україна і світове господарство". - C. 93-99.
- Бєсєда В. В. Особливості міофасціального комплексу в дітей раннього та дошкільного віку із ЗПМР. - C. 100-106.
- Коргун Л. М., Грещенко А. С. Використання методів альтернативної комунікації для розвитку навичок спілкування в дітей з аутизмом. - C. 107-112.
- Чобанян А. В. Змістова наповнюваність програми психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 113-116.
- Богомаз О. Ю. Формування критичної медіаграмотності у майбутніх вчителів через призму "рамки компетентностей для культури демократії". - C. 117-121.
- Бондаренко Є. В. Проєктна діяльність у формуванні професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх судноводіїв. - C. 122-126.
- Будянська В. А., Мариківська Г. А. Формування змістового компоненту культури ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти. - C. 127-133.
- Верітов О. І. Програмні засади формування підприємницької культури майбутніх бакалаврів з фізичної культури і спорту. - C. 134-138.
- Гарачук Т. В. Наукові підходи до викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у початковій школі. - C. 139-145.
- Гурін Р. С., Терзі П. П., Яцій О. М. Формування педагогічного іміджу майбутніх учителів. - C. 146-150.
- Давидова М. О., Ковтун А. В., Шевченко Н. О. Технологія формування естетичної культури майбутніх вихователів. - C. 151-155.
- Дмітрієва Н. С. Викладання дисципліни "Адаптивна фізична культура" у процесі професійної підготовки фахівців з фізичної культури і спорту. - C. 156-160.
- Драчук М. І., Федорович З. Я. Проблема професійної підготовки майбутніх фармацевтів за умов упровадження елементів дистанційного навчання. - C. 161-164.
- Краснова А. В., Ярославцева М. І., Пєхарєва С. В. Методи й форми підготовки здобувачів освіти до науково-дослідницької діяльності в умовах дистанційного навчання. - C. 165-169.
- Кругляченко А. Ю., Зиско В. В. Індивідуальний стиль професійної діяльності в контексті генези вимог до підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 170-175.
- Літіченко О. Д., Гаращенко Л. В. Підготовка бакалаврів дошкільної освіти до художньо-творчої діяльності в ЗДО. - C. 176-179.
- Ляшенко М. Ю. Обґрунтування необхідності вивчення навчальної дисципліни "Основи підприємництва" майбутніми педагогами професійного навчання. - C. 180-183.
- Максимович Г. О., Шульга Т. В., Кодола Р. М. Подолання мовного бар'єру льотного й диспетчерського складу в стресових ситуаціях. - C. 184-187.
- Олійник Н. А. Активні методи навчання в процесі підготовки фахівців аграрної галузі. - C. 188-191.
- Петрук О. В. Обґрунтування змісту поняття "професійна культура" майбутнього фахівця з військової юстиції. - C. 192-197.
- Поліщук Г. В. Дослідження стану сформованості конфліктологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 198-205.
- Поліщук Л. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх машиністів електропоїздів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 206-209.
- Полулященко Ю. М. Можливості вдосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування патріотичних цінностей учнівської молоді. - C. 210-214.
- Попова А. Б., Сіненко О. О. Сучасні тенденції підготовки естрадних співаків (на прикладі творчості Грегорі Портера). - C. 215-218.
- Радченко К. А. Шляхи підвищення якості професійної підготовки майбутніх військових юристів. - C. 219-223.
- Регеша Н. Л., Скопцова О. М. Вплив теоретичних принципів Яніса Ксенакіса на мистецьку практику XX–XXI століття. - C. 224-227.
- Савка І. В., Якимович Т. Д. Особливості білінгвального навчання: новий погляд на аудіовізуальні засоби. - C. 228-231.
- Самойленко О. О. Основні принципи масового та дистанційного навчання бакалаврів із кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища засобами YouTube-каналів з інтерактивом для самоперевірки отриманих знань та з використанням електронних онлайн-калькуляторів. - C. 232-235.
- Сорокіна М. В. Роль музики у формуванні професійної компетентності майбутніх акторів і театральних фахівців у закладах вищої освіти І–ІІ рівня акредитації. - C. 236-240.
- Фенцик О. М. Формування академічної культури студентів у процесі здійснення дослідницької діяльності. - C. 241-244.
- Шульга Н. В. Рівні сформованості правової культури майбутніх магістрів медицини. - C. 245-250.
- Шульга Т. В. Потенціал освітнього процесу закладу вищої освіти в контексті формування емоційної культури майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 251-254.
- Паскаль О. В., Колбіна Л. А. Особливості соціально-психологічного супроводу молодих людей на етапі підготовки до вагітності та батьківства. - C. 255-258.
- Морін О. Л. Аспекти проблеми формування професійно-ціннісних орієнтацій учнів до трудової діяльності. - C. 259-263.
- Лісовська Т. А. Педагогічні умови наступності в художньо-естетичному вихованні дошкільників і молодших школярів. - C. 264-268.
- Голуб Л. В., Лимар Ю. М. Особливості організації дистанційного навчання в початкових класах сільської місцевості. - C. 269-272.
- Середа Х. В. Менеджмент науково-документного масиву НАПН України на засадах онтологічного підходу. - C. 273-276.
- Новий вид наукових послуг. - C. 277.
| 2020 | | Вип. 28
|
|
|
|