Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/29(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Бабакіна О. О. Методологічні підходи до аналізу розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України в останній чверті ХХ – на початку ХХІ століть. - C. 9-14.
- Воровка М. І. Соціальні перетворення в Україні як фактор гендерної асиметрії на ринку праці. - C. 15-18.
- Зайченко Н. І. Цілі морального виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 19-23.
- Олізько О. В. Етапи розвитку Єлисаветградського благодійного товариства поширення грамоти та ремесел (1973–1914). - C. 24-27.
- Страйгородська Л. І. Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинській і сучасність": структурно-змістовий аналіз (1993–1998). - C. 28-33.
- Білянська І. П. Навчання аудіювання художніх творів у професійній підготовці вчителів англійської мови. - C. 34-38.
- Boichuk A. P., Tytun O. L., Sivkovych H. M. Grammar competence formation in teaching professionally oriented foreign language to nonlinguistic specialties bachelors. - C. 39-42.
- Боса В. П. Використання імерсивних методів навчання та кейс-методу в професійній підготовці філологів. - C. 43-47.
- Вайнагій Т. М. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів у полінаціональних групах. - C. 48-53.
- Горобець С. І. Навчальний текст як засіб формування риторичної компетентності майбутніх вчителів української мови і літератури. - C. 54-59.
- Проскурняк О. І., Яцинік А. В. Аналіз досвіду організації дистанційного навчання зі здобувачами спеціальної освіти. - C. 60-64.
- Хрипун Д. М. Вплив предметних уроків на розвиток мовлення дітей з порушеннями слуху за поглядами Н. Ф. Засенко. - C. 65-69.
- Бацуровська І. В. Технологічний підхід у системі підготовки інженерів зі спеціальності "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка". - C. 70-74.
- Березкін О. В., Сірант В. М. Використання інноваційних освітніх технологій під час підготовки фахівців інженерних спеціальностей. - C. 75-77.
- Білецька Г. А., Скрипник С. В., Казімірова Л. П., Тарасенко М. О., Єфремова О. О., Ільїнський С. В. Професійна підготовка вчителів біології в умовах COVID-19 і карантинних обмежень (на прикладі Хмельницького національного університету). - C. 78-83.
- Бойчук Ю. Д., Таймасов Ю. С., Зуб О. В., Турчинов А. В. Етапи реалізації моделі підготовки майбутніх фахівців служби цивільного захисту до самозбереження в професійній діяльності. - C. 84-87.
- Бурак В. Г. Досвід професійної підготовки фахівців готельно-ресторанного господарства в закладах вищої освіти. - C. 88-92.
- Гейтенко В. В., Сорокін Ю. С. Організаційно-педагогічні умови дистанційних технологій навчання зі студентами спеціальності "Фізична культура і спорт". - C. 93-97.
- Гнатик К. Б. Структура професійного потенціалу майбутніх учителів іноземної мови. - C. 98-101.
- Демчук Р. О. Актуальність формування інноваційності як професійної якості педагога. - C. 102-105.
- Доценко Н. А. Використання цифрового середовища під час викладання загальнотехнічних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 106-110.
- Дудіна О. В. Забезпечення якості підготовки фахівців у галузі медицини в Китаї. - C. 111-114.
- Євтушенко Н. В. Компетентнісний підхід у підвищенні кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України та Республіки Польща. - C. 115-119.
- Замороцька В. В., Смиренський В. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації музичної діяльності молодших школярів. - C. 120-123.
- Замятна О. Л. Змістовно-методична складова частина професійної адаптації майбутнього вчителя початкових класів у процесі педагогічної практики. - C. 124-129.
- Іванченко Є. А., Мукан Н. В., Криштанович М. Ф., Козловський Ю. М. Синергетичний підхід до побудови освітнього середовища формування самоосвітньої компетентності майбутнього офіцера забезпечення військ (сил). - C. 130-135.
- Кайдалова Л. Г. Педагогічний сторітелінг у підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’я. - C. 136-139.
- Карабін О. Й., Шуль М. В. Формування цифрових компетентностей здовувачів освіти в контексті Нової української школи. - C. 140-144.
- Кисельов В. О. Методологічні підходи до формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масових заходів. - C. 145-148.
- Коваль Т. В., Вацьо М. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання народних ігор в освітньому процесі школи I ступеня. - C. 149-152.
- Красовська О. О., Міськова Н. М., Ілюк Л. В., Кирилович О. Ф. Нові підходи та шляхи підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності й перспективності змісту дошкільної та початкової освіти. - C. 153-156.
- Лазоренко С. А. Теоретичні та практичні засади формування інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в умовах змішаного навчання. - C. 157-160.
- Калініна Т. С., Верютіна О. О., Роменкова Л. М. Роль батьківської компетентності у вихованні та соціалізації дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах. - C. 161-165.
- Різак І. М. Характеристика впровадження британського досвіду соціальної роботи з дітьми з інвалідністю в українську практику. - C. 166-169.
- Биконя О. П. Особливості дистанційного англомовного навчання курсантів із використанням мультимедійних засобів. - C. 170-174.
- Voronina H. R., Meleshko I. V. Effective tools for teaching foreign languages at technical university. - C. 175-178.
- Дєніжна С. О., Сова М. О. Медіатворчість викладача та технології її реалізації в освітньому процесі. - C. 179-184.
- Качан М. В. Педагогічний зиск використання комп’ютерних технологій навчання під час загальновійськової підготовки курсантів вищих військових закладів освіти. - C. 185-188.
- Козубенко Ю. И., Руснак И. М., Лунгу И. А. Использование возможностей интерактивной SMART-доски на уроках русского языка и литературы при подготовке к ЕГЭ. - C. 189-193.
- Новий вид наукових послуг. - C. 194.
| 2020 | | Вип. 29(1)
|
|
|
|