Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/30(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атрощенко Т. О. Потенціал тренінгових технологій у процесі формування міжетнічної толерантності майбутніх вчителів початкової школи. - C. 9-14.
  4. Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Кім Н. І. Компетентнісний підхід щодо підготовки магістрів з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів під час вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних університетах. - C. 15-18.
  5. Бурак В. Г. Проблеми підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи в дослідженнях науковців. - C. 19-23.
  6. Галіцан О. А., Койчева Т. І., Осипова Т. Ю. Професійна підготовка магістрів гуманітарного профілю: компетентнісний підхід. - C. 24-27.
  7. Гнатик К. Б. Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку професійного потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. - C. 28-31.
  8. Hontarenko I. S. The usage of LMS Moodle in the process of teaching foreign languages in non-linguistic higher educational institutions. - C. 32-37.
  9. Зброй В. В., Харченко І. М. Технологія застосування дидактичної гри на уроках математики в початковій школі. - C. 38-43.
  10. Ібрагімова Л. А. Методи та засоби з формування алгоритмічного мислення: аналіз зарубіжного досвіду. - C. 44-48.
  11. Ієвлєв О. М. Роль особистісного складника професійно-педагогічної мобільності майбутніх викладачів у їхній подальшій педагогічній діяльності. - C. 49-52.
  12. Карабін О. Й., Поморський Д. В. Формування основ веб-орієнтованих технологій на уроках інформатики в учнів старших класів закладів загальної середньої освіти. - C. 53-57.
  13. Карасьова Л. А., Кононова Д. В., Яковенко Н. В., Цвяк Л. В. Розвиток критичного мислення здобувачів освіти під час роботи з іншомовним аудіотекстом. - C. 58-61.
  14. Конаржевська В. І. Духовно-гуманітарна підготовка курсантів у процесі професійного становлення. - C. 62-65.
  15. Кононенко Н. М., Гнатюк В. В. Формування фахових компетентностей бакалаврів-фізіотерапевтів під час вивчення дисципліни "Патологічна фізіологія". - C. 66-69.
  16. Константинова Т. М., Тихонова І. Ю. Щодо врахування лінгвістичних особливостей суднових документів у навчанні моряків іншомовної письмової мови. - C. 70-74.
  17. Котвіцька А. А., Ольховська А. Б., Кайдалова Л. Г. Теоретико-прикладні аспекти професійного розвитку науково-педагогічних і педагогічних працівників фармацевтичних закладів вищої освіти. - C. 75-79.
  18. Кошельник І. В., Овчар М. М. Значення навчальної дисципліни "Радіологічний, хімічний і бактеріологічний захист у Державній прикордонній службі України" у підготовці майбутніх офіцерів Державної прикордонної служби україни. - C. 80-82.
  19. Леонова О. М., Черкасова С. О. Вплив музично-дидактичної гри на підвищення інтересу до музики в молодших школярів. - C. 83-87.
  20. Мазуренко Ю. А. Компонентна структура готовності майбутніх авіаційних інженерів-механіків до професійної комунікації. - C. 88-92.
  21. Маланюк Н. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців залізничного транспорту: педагогічний експеримент. - C. 93-97.
  22. Маркусь І. С. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій в умовах інформатизації. - C. 98-103.
  23. Мірошніченко В. І., Журавльов В. В. Формування здорового способу життя майбутнього офіцера-прикордонника засобами фізичної культури. - C. 104-108.
  24. Моргунова Н. С., Приходько С. О. Мовні бар’єри та можливості їх подолання в процесі вивчення іноземної мови студентами технічних ЗВО. - C. 109-112.
  25. Пастушкова Н. А. Формування спеціальних професійних компетентностей майбутніх фітнес-тренерів у закладах вищої освіти України. - C. 113-119.
  26. Поліщук О. В., Чайка В. А., Шуль Г. К. Педагогічні умови формування професіоналізму майбутнього вчителя музики в педагогічному коледжі. - C. 120-123.
  27. Романчук С. В., Сандига Л. О. Англомовний дискурс інноваційної педагогічної діяльності викладача англійської мови. - C. 124-128.
  28. Романюк Р. К., Власенко Р. П., Яковлева В. А., Костюк В. С. Формування готовності майбутніх учителів біології і географії до впровадження дистанційного та змішаного навчання. - C. 129-137.
  29. Самойленко О. О. Технологічний підхід щодо підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 138-141.
  30. Сидорова Н. В., Доценко Ю. В., Думанська В. В., Калінін О. О. Переваги та недоліки дистанційного вивчення графічних дисциплін в умовах карантину. - C. 142-146.
  31. Слюта А. М. Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. - C. 147-151.
  32. Толмачова І. М., Люта Ю. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі адаптаційно-ігрового циклу. - C. 152-156.
  33. Фенцик О. М. Теоретико-методичні аспекти формування науково-дослідницької компетентності фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 157-160.
  34. Фодор К. Й. Експериментальна перевірка сформованості соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов на засадах міждисциплінарного підходу. - C. 161-164.
  35. Чистякова Л. О. Компетентнісний підхід у формуванні екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 165-169.
  36. Шиман І. А. Підготовка майбутніх учителів до інновацій в освітньому процесі. - C. 170-173.
  37. Щеголєва Т. Л. Педагогічні шляхи подолання труднощів іншомовної підготовки курсантів військових закладів вищої освіти в педагогічній теорії і практиці. - C. 174-178.
  38. Яковенко О. І. Нормативно-правове регулювання підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗВО: компетентнісний підхід. - C. 179-182.
  39. Янко Н. О., Максак І. В., Паршукова М. В. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до ознайомлення учнів з елементами ділового мовлення в умовах НУШ. - C. 183-187.
  40. Ястребова В. Я. Використання електронних ресурсів у змішаній моделі навчання. - C. 188-191.
  41. Новий вид наукових послуг. - C. 192.
2020
Вип. 30(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського