Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/31(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Голуб Т. П., Жигжитова Л. М., Назаренко О. І. Нова освітня парадигма в реаліях сучасних глобалізаційних процесів. - C. 9-12.
- Зайченко Н. І. Виміри моральності людини в іспанській педагогічній думці на межі ХІХ – ХХ ст.. - C. 13-17.
- Ільницька Л. В. Вітчизняний досвід становлення предикатів художньої діяльності в контексті естетичного виховання. - C. 18-21.
- Ісламова О. О. Організація підготовки викладачів європейських прикордонних закладів освіти до дистанційної форми навчання. - C. 22-28.
- Костенко Л. Д. Історіографії проблеми розвитку теорії і практики позашкільної освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 29-32.
- Таможська І. В. Методолого-теоретичний інструментарій історико-педагогічних досліджень. - C. 33-37.
- Федун Д. С. Історичні етапи професійної підготовки економістів у системі вищої освіти України в другій половині ХХ – початку ХХІ століття. - C. 38-42.
- Адамчук Ю. Д. Критерії, показники та рівні сформованості готовності молодших інспекторів прикордонної служби до професійної діяльності у пунктах пропуску для міжнародного сполучення. - C. 43-46.
- Антіпова Ж. I., Барсукова Т. О., Кучеренко Г. В. Гнучкість та її значення в підвищенні рівня фізичної підготовленості студентів. - C. 47-51.
- Барабаш И. В. Практические аспекты применения дифференцированного подхода при обучении иностранному языку в неязыковом вузе. - C. 52-56.
- Білозерська Г. О., Дабіжа К. Л., Ковальчук В. В., Сізова Н. С. Проблема підвищення художньо-виконавської майстерності студентів у класі диригування. - C. 57-59.
- Бондаренко Є. В. Самостійна робота як засіб формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх судноводіїв. - C. 60-65.
- Галіцан О. А., Осипова Т. Ю., Щекотиліна Н. Ф. Програма розвитку здатності до педагогічної фасилітації у майбутніх учителів у педагогічному університеті. - C. 66-70.
- Горянський В. В. Концептуальні підходи до формування фахової компетентності в умовах вищої мистецької освіти, зокрема у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів дизайну. - C. 71-74.
- Грицик Н. В., Скорик Т. В. Технологізація як напрям модернізації професійної підготовки майбутнього вчителя у закладі вищої освіти. - C. 75-79.
- Демченко Л. В. Виробнича практика у формуванні професійної готовності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку. - C. 80-86.
- Желанова В. В. Фасилітаційна компетентність майбутнього педагога: сутність і структура. - C. 87-90.
- Зігунов В. М. Зарубіжний і вітчизняний досвід професійної підготовки фахівців сфери соціального туризму. - C. 91-94.
- Іщенко М. В. Оздоровчі методики у вправах на дихання для академічних вокалістів. - C. 95-98.
- Липовецька Є. Ю. Компетентності з мистецтва художнього ткацтва як складник професійної компетентності майбутнього фахівця декоративно-прикладного мистецтва. - C. 99-102.
- Лобачова І. М., Помирча С. В., Луценко Н. О. Гендерна культура майбутнього педагога в межах неформальної освіти ЗВО. - C. 103-106.
- Мазуренко О. О. Структура готовності майбутніх лікарів до професійної взаємодії. - C. 107-109.
- Мазуренко Ю. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх авіаційних інженерів-механіків до професійної комунікації. - C. 110-114.
- Мамчич О. Б., Михайленко О. В. Формування лінгвістичної культури майбутнього педагога початкової школи. - C. 115-120.
- Мельник Л. В., Малашевська І. В., Лазука М. М. Виховний вплив музичного мистецтва на формування особистості: ретроспективний аналіз. - C. 121-124.
- Мірошніченко В. І., Озимовський В. В. Методичні основи формування української ідентичності персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 125-128.
- Невзоров Р. В. Проблемні тенденції підготовки майбутніх військових льотчиків до бойових польотів у світлі сучасних концептуальних і нормативних вимог до них. - C. 129-132.
- Онищенко Н. П. Вплив освітнього середовища вищої школи на формування готовності майбутніх учителів до інноваційної виховної діяльності. - C. 133-138.
- Охріменко О. В. Результати експериментальної підготовки майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання цифрових технологій у професійній діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору. - C. 139-143.
- Полещук Л. В. Формування професійно значущих якостей майбутніх менеджерів освіти: компетентнісний аспект. - C. 144-148.
- Роїк Ю. В. Педагогічні умови забезпечення якісної професійної підготовки з етнодизайну кераміки. - C. 149-152.
- Саган Н. Т., Заяць Л. М., Жураківська О. Я., Антимис О. В., Дутчак У. М., Міськів В. А. Дистанційне навчання в медичному вузі – реалії сьогодення. - C. 153-156.
- Саєнко Н. С., Галацин К. О. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях з англійської мови. - C. 157-160.
- Снітовська О. Й., Царик Г. М. Викладання медичної термінології під час вивчення англійської мови в умовах дистанційного навчання за допомогою платформи для проведення онлайн-занять Zоом. - C. 161-164.
- Tymoschuk N. M. Formation of English competence in dialogue speech of future specialists in hotels, restaurants and catering. - C. 165-168.
- Титок І. В. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес професійної підготовки молодших спеціалістів з права. - C. 169-172.
- Тулякова К. Р. Технологія мовно-конфліктного моделювання в освітньому процесі. - C. 173-176.
- Хома Т. В., Стеблюк С. В. Інтегральна компетентність як складник професійної компетентності в педагогічній освіті. - C. 177-180.
- Новий вид наукових послуг. - C. 181.
| 2021 | | Вип. 31(1)
|
|
|
|