Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/32(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Опалюк Т. Л., Миронова С. П. Конфліктологічна компетентність майбутнього фахівця: функції соціального гуртування та інклюзії. - C. 9-14.
  4. Проскурняк О. І. Музикотерапія у корекції поведінкових порушень дошкільників із розладами аутистичного спектру. - C. 15-18.
  5. Садова І. І., Колток Л. Б. Технології педагогічного оцінювання результатів навчання в інклюзивному підході. - C. 19-22.
  6. Цимбал-Слатвінська С. В. Проблеми дистанційного корекційно-розвиткового процесу: модифікація співпраці логопеда та батьків. - C. 23-26.
  7. Ayad hayawi Al Atabi Pedagogical conditions for building competence in teaching painting to future artists. - C. 27-32.
  8. Аніщенко В. О., Разумейко Н. С., Олефір Л. І. Інноваційність системи ступеневої професійної підготовки офіцерів пробації в Україні. - C. 33-36.
  9. Байша К. М., Стеценко Н. М. Використання предметно-мовного інтегрованого навчання у професійній підготовці менеджерів. - C. 37-41.
  10. Бахтіярова Х. Ш., Дмитриченко М. Ф., Бондар Н. М., Грищук О. К., Савостін-Косяк Д. О. Особливості професійної адаптації викладачів ЗВО в часи соціальних викликів та перетворень. - C. 42-45.
  11. Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Кім Н. І. Застосування відкритих освітніх ресурсів при вивченні загальнотехнічних дисциплін в системі підготовки фахівців електричної інженерії. - C. 46-49.
  12. Богдан З. П., Зиско В. В., Шуль Г. К. Гармонія педагогічних впливів за В. Сухомлинським: ключові домінанти. - C. 50-53.
  13. Бредньова В. П., Прохорец І. М., Смичковська О. М., Михайленко Е. В. Удосконалення методології викладання графічних дисциплін і моніторинг якості успішності студентів у вищій школі. - C. 54-57.
  14. Бусько М. Б. Особливості виробничого навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. - C. 58-61.
  15. Бухнієва О. А. Підвищення якості освітнього процесу на уроках теорії музики та сольфеджіо засобами цифрових технологій. - C. 62-65.
  16. Вознюк О. М., Лехіцький Т. В. Інноваційні методики викладання та їх вплив на формування професійної культури майбутніх фахівців. - C. 66-69.
  17. Волкова Л. В. Огляд змін курикулуму середньої школи Великої Британії з позицій мультикультуралізму. - C. 70-74.
  18. Duzhyk N. S. English for specific purposes: from origins to contemporary trends. - C. 75-79.
  19. Zheliaskov V. Ya. Interdisciplinary connections in the future navigators’ training to professional communication. - C. 80-83.
  20. Жуковська І. О. Навчальні тести як засіб формування професійних компетенцій у студентів спеціальності "Харчові технології". - C. 84-89.
  21. Колбіна Л. А., Паскаль О. В. Діагностика виявлення рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників. - C. 90-94.
  22. Красовська О. О., Марчук О. О., Мельничук Л. Б., Шкабаріна М. А. Педагогічний аналіз готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників. - C. 95-99.
  23. Кушпіт У. В. Інтегративний підхід до розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики. - C. 100-104.
  24. Липченко Т. С. Формування культурологічної компентенції майбутніх правоохоронців під час вивчення іноземної мови. - C. 105-107.
  25. Муравйова І. О., Мар’янко Я. Г., Осадча А. О. Soft skills у сучасних реаліях української освіти. - C. 108-112.
  26. Nabok A. I. Theoretical backgrounds to cognitive language models: image schemas. - C. 113-116.
  27. Некислих К. М. Інтегральний підхід як основа формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 117-120.
  28. Новак І. М. Інтерактивні методи навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. - C. 121-125.
  29. Ноздрова О. П., Бартєнєва І. О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів засобами ігрових технологій. - C. 126-131.
  30. Онищенко Н. П. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів до інноваційної виховної діяльності. - C. 132-137.
  31. Павлишинець К. Ю. Структурно-функціональна модель адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в процесі педагогічної практики. - C. 138-142.
  32. Павлова О. Г., Пилипенко Н. В. Професійно-етична модель особистості сучасного вчителя початкових класів. - C. 143-145.
  33. Руденко Ю. А., Непомняща І. М., Просенюк А. І. Психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів ЗДО в умовах державного освітнього стандарту. - C. 146-148.
  34. Салейчук Е. В. Критерії, показники, рівні та методи діагностики творчого потенціалу майбутніх учителів географії. - C. 149-152.
  35. Семененко І. Є. Використання деяких прийомів інноваційного навчання в процесі мовної підготовки іноземних студентів. - C. 153-156.
  36. Serdiuchenko Yu. O. Foreign experience of training future foreign language teachers using interactive technologies. - C. 157-160.
  37. Цокур О. С., Рожелюк І. Я. Обґрунтування сутності понять "дослідницька компетентність" та "науково-дослідницька компетентність" у контексті європейської рамки дослідницької кар’єри. - C. 161-165.
  38. Шемчук В. А., Гутченко О. А., Шемчук О. М. Конструювання педагогічної моделі формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів різних інституцій сектора безпеки й оборони до дій в умовах радіаційної, хімічної та біологічної небезпеки. - C. 166-170.
  39. Юрчак Г. М. Особливості реалізації компетентнісного підходу до викладання української мови як іноземної. - C. 171-175.
  40. Леонова В. І., Віцукаєва К. М. Експериментальна програма щодо соціально-педагогічної адаптації учнів з особливими потребами в шкільному середовищі. - C. 176-179.
  41. Сушик Н. С. Формування здоров’язбережувальної компетентності особистості у реалізації технологій соціального виховання дітей підліткового та юнацького віку. - C. 180-183.
  42. Hruts H. M., Plavutska O. P., Zakordonets N. I. The role of pedagogical disciplines in the spiritual self-actualization of student youth. - C. 184-187.
  43. Новий вид наукових послуг. - C. 188.
2021
Вип. 32(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського