Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/32(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Опалюк Т. Л., Миронова С. П. Конфліктологічна компетентність майбутнього фахівця: функції соціального гуртування та інклюзії. - C. 9-14.
- Проскурняк О. І. Музикотерапія у корекції поведінкових порушень дошкільників із розладами аутистичного спектру. - C. 15-18.
- Садова І. І., Колток Л. Б. Технології педагогічного оцінювання результатів навчання в інклюзивному підході. - C. 19-22.
- Цимбал-Слатвінська С. В. Проблеми дистанційного корекційно-розвиткового процесу: модифікація співпраці логопеда та батьків. - C. 23-26.
- Ayad hayawi Al Atabi Pedagogical conditions for building competence in teaching painting to future artists. - C. 27-32.
- Аніщенко В. О., Разумейко Н. С., Олефір Л. І. Інноваційність системи ступеневої професійної підготовки офіцерів пробації в Україні. - C. 33-36.
- Байша К. М., Стеценко Н. М. Використання предметно-мовного інтегрованого навчання у професійній підготовці менеджерів. - C. 37-41.
- Бахтіярова Х. Ш., Дмитриченко М. Ф., Бондар Н. М., Грищук О. К., Савостін-Косяк Д. О. Особливості професійної адаптації викладачів ЗВО в часи соціальних викликів та перетворень. - C. 42-45.
- Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Кім Н. І. Застосування відкритих освітніх ресурсів при вивченні загальнотехнічних дисциплін в системі підготовки фахівців електричної інженерії. - C. 46-49.
- Богдан З. П., Зиско В. В., Шуль Г. К. Гармонія педагогічних впливів за В. Сухомлинським: ключові домінанти. - C. 50-53.
- Бредньова В. П., Прохорец І. М., Смичковська О. М., Михайленко Е. В. Удосконалення методології викладання графічних дисциплін і моніторинг якості успішності студентів у вищій школі. - C. 54-57.
- Бусько М. Б. Особливості виробничого навчання іммігрантів у системі освіти дорослих Канади. - C. 58-61.
- Бухнієва О. А. Підвищення якості освітнього процесу на уроках теорії музики та сольфеджіо засобами цифрових технологій. - C. 62-65.
- Вознюк О. М., Лехіцький Т. В. Інноваційні методики викладання та їх вплив на формування професійної культури майбутніх фахівців. - C. 66-69.
- Волкова Л. В. Огляд змін курикулуму середньої школи Великої Британії з позицій мультикультуралізму. - C. 70-74.
- Duzhyk N. S. English for specific purposes: from origins to contemporary trends. - C. 75-79.
- Zheliaskov V. Ya. Interdisciplinary connections in the future navigators’ training to professional communication. - C. 80-83.
- Жуковська І. О. Навчальні тести як засіб формування професійних компетенцій у студентів спеціальності "Харчові технології". - C. 84-89.
- Колбіна Л. А., Паскаль О. В. Діагностика виявлення рівня впливу толерантності студентського колективу на адаптацію першокурсників. - C. 90-94.
- Красовська О. О., Марчук О. О., Мельничук Л. Б., Шкабаріна М. А. Педагогічний аналіз готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників. - C. 95-99.
- Кушпіт У. В. Інтегративний підхід до розвитку професійної іншомовної компетентності вчителя фізики. - C. 100-104.
- Липченко Т. С. Формування культурологічної компентенції майбутніх правоохоронців під час вивчення іноземної мови. - C. 105-107.
- Муравйова І. О., Мар’янко Я. Г., Осадча А. О. Soft skills у сучасних реаліях української освіти. - C. 108-112.
- Nabok A. I. Theoretical backgrounds to cognitive language models: image schemas. - C. 113-116.
- Некислих К. М. Інтегральний підхід як основа формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 117-120.
- Новак І. М. Інтерактивні методи навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. - C. 121-125.
- Ноздрова О. П., Бартєнєва І. О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів засобами ігрових технологій. - C. 126-131.
- Онищенко Н. П. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів до інноваційної виховної діяльності. - C. 132-137.
- Павлишинець К. Ю. Структурно-функціональна модель адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в процесі педагогічної практики. - C. 138-142.
- Павлова О. Г., Пилипенко Н. В. Професійно-етична модель особистості сучасного вчителя початкових класів. - C. 143-145.
- Руденко Ю. А., Непомняща І. М., Просенюк А. І. Психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів ЗДО в умовах державного освітнього стандарту. - C. 146-148.
- Салейчук Е. В. Критерії, показники, рівні та методи діагностики творчого потенціалу майбутніх учителів географії. - C. 149-152.
- Семененко І. Є. Використання деяких прийомів інноваційного навчання в процесі мовної підготовки іноземних студентів. - C. 153-156.
- Serdiuchenko Yu. O. Foreign experience of training future foreign language teachers using interactive technologies. - C. 157-160.
- Цокур О. С., Рожелюк І. Я. Обґрунтування сутності понять "дослідницька компетентність" та "науково-дослідницька компетентність" у контексті європейської рамки дослідницької кар’єри. - C. 161-165.
- Шемчук В. А., Гутченко О. А., Шемчук О. М. Конструювання педагогічної моделі формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів різних інституцій сектора безпеки й оборони до дій в умовах радіаційної, хімічної та біологічної небезпеки. - C. 166-170.
- Юрчак Г. М. Особливості реалізації компетентнісного підходу до викладання української мови як іноземної. - C. 171-175.
- Леонова В. І., Віцукаєва К. М. Експериментальна програма щодо соціально-педагогічної адаптації учнів з особливими потребами в шкільному середовищі. - C. 176-179.
- Сушик Н. С. Формування здоров’язбережувальної компетентності особистості у реалізації технологій соціального виховання дітей підліткового та юнацького віку. - C. 180-183.
- Hruts H. M., Plavutska O. P., Zakordonets N. I. The role of pedagogical disciplines in the spiritual self-actualization of student youth. - C. 184-187.
- Новий вид наукових послуг. - C. 188.
| 2021 | | Вип. 32(1)
|
|
|
|