![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/32(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Батрун І. В. Актуальні ідеї В. Сухомлинського щодо патріотичного виховання молодших школярів в умовах НУШ. - C. 9-15.
- Гук Л. І., Рак Н. В. Упровадження та проведення історико-компаративних досліджень у педагогіці. - C. 16-19.
- Гураль О. І., Дичка Н. І. Педагогічна наука: історія створення та перспективи розвитку в сучасних умовах. - C. 20-24.
- Зайченко Н. І. Концепт "розумове виховання" за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 25-28.
- Кириленко О. С., Барнич О. В., Мамчич О. Б. Практичний аспект формування навичок 4К на уроках читання в НУШ. - C. 29-32.
- Микитенко М. В. Характеристика поняття джерельної бази та видів джерел для дослідження дискримінації в освітньому просторі ХХ–ХХІ ст.. - C. 33-36.
- Перцова Н. О., Скопцова О. М. Виховний потенціал вокально-хорової творчості Олександра Білаша. - C. 37-40.
- Шапошнікова І. І. Проблеми фізичного виховання дітей та молоді у періодичних виданнях кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 41-44.
- Шевченко С. М. Спеціальні школи як різновид розвитку середньої освіти для дітей з особливими потребами (2011–2017 pp.). - C. 45-49.
- Штурба А. О. Екологічна освіта як один із пріоритетних напрямів освітнього процесу в канадських початкових школах. - C. 50-53.
- Блажко А. В. Хімічна компонента підготовки учнів закладів професійно-технічної освіти кулінарного профілю. - C. 54-60.
- Бондаренко З. В., Слободянюк А. А., Кирилащук С. А. Розроблення та математичне опрацювання результатів тестів з дисципліни "Англійська мова (за професійним спрямуванням)" для студентів екологічних спеціальностей ЗВО. - C. 61-66.
- Гостра К. В. Соціокультурна спрямованість роботи з прецедентними феноменами культури на уроках російської мови як іноземної. - C. 67-70.
- Гричаник Н. І. Місце й роль практичного заняття під час упровадження методики навчання студентів-філологів шкільного аналізу епічних творів. - C. 71-74.
- Гунько І. В., Волошина О. В. Застосування кейс-методу в процесі викладання іноземної мови в умовах навчально-науково-виробничого комплексу "Всеукраїнський науково-навчальний консорціум". - C. 75-79.
- Долинський Б. Т., Буховець Б. О., Борщенко В. В., Погорелова О. О. Особливості змін мозкового кровообігу дітей середнього шкільного віку з функціональними порушеннями зору за впливом методу Фельделькрайз. - C. 80-83.
- Калінін В. О., Калініна Л. В. Формування вмінь творчого мислення учнів старшої школи засобами іноземної мови. - C. 84-87.
- Конотоп О. С. Іншомовна практична підготовка майбутніх учителів початкової школи: проблеми і перспективи. - C. 88-91.
- Кучер В. В., Семегин Т. С. Формування лексичної компетенції з англійської мови засобами театралізованої діяльності. - C. 92-97.
- Литвиненко Н. П., Місник Н. В. Термін і терміносистема в контексті інноваційних технологій мовної підготовки. - C. 98-103.
- Мішеніна Т. М. Лекція в умовах контекстного навчання майбутніх філологів. - C. 104-108.
- Москаленко М. П., Міронець Л. П., Вакал А. П., Торяник В. М. Застосування віртуальних екскурсій під час проведення практичних робіт у старшій школі (на прикладі місцевих природних рекреаційних ресурсів). - C. 109-113.
- Петренко М. Б. Впровадження курсу "Читання партитур" у процес диригентсько-хорової підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва. - C. 114-119.
- Скоромна М. В. Навчальні ігри на уроці англійської мови в початкових класах. - C. 120-123.
- Сябро С. А. Активізація навчальної діяльності учнів 5–9 класів у процесі використання дидактичних ігор на уроках основ здоров’я. - C. 124-128.
- Хома О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів до формування в молодших школярів читацької компетентності. - C. 129-132.
- Лисоконь І. О. Інвестиційна політика в галузі вищої освіти України: стан розробленості питання в науковій площині. - C. 133-139.
- Сич Т. В. Особливості застосування методологічних підходів у дослідженнях проблем управління освітою. - C. 140-143.
- Ярославцева М. І., Колосова С. В., Сирова Ю. В. Формування екологічної культури в дошкільників у процесі екологічних проектів. - C. 144-147.
- Усенко Н. М., Плохута Т. М., Зайцева І. О. Реалізація структурних компонентів самостійної роботи студентів в евристичному навчанні іноземних мов. - C. 148-152.
- Антонівська М. О., Сарновська Н. І. Інтеграційний складник технологій у процесі викладання іноземної мови в ЗВО України. - C. 153-156.
- Болюбаш Н. М. Learning analytics у закладах вищої освіти: сутність та проблеми впровадження. - C. 157-165.
- Вікторова Л. В., Кочарян А. Б., Мамчур К. В., Коротун О. О. Застосування штучного інтелекту та чат-ботів під час вивчення іноземної мови. - C. 166-173.
- Голуб Т. П., Крюкова Є. С., Коваленко О. О. Сучасні технології візуалізації навчальної інформації. - C. 174-177.
- Грабовська Н. А. Додатки і платформи для дистанційного навчання англійської мови. - C. 178-181.
- Kornytska Yu. A. Designing web-quests: theory and practice. - C. 182-185.
- Крюкова Є. С., Голуб Т. П., Амерідзе О. С. Використання імерсивних технологій в освіті. - C. 186-188.
- Лук’яненко В. В., Вадаська С. В., Корбут О. Г., Свиридова Л. Г. Педагогічні бар’єри дистанційного навчання під час пандемії COVID-19 (міжнародний досвід). - C. 189-193.
- Марков О. В., Самсонов Ю. В., Бородін С. В., Шемчук В. А., Атаманенко І. О. Формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів різних інституцій сектора безпеки і оборони України в системі вогневої підготовки з використанням сучасних технічних засобів навчання. - C. 194-198.
- Tanana S. M. Implementation of innovation teaching means of foreign language as a guarantee of effective of professional training of future teachers-philologists. - C. 199-202.
- Ємчик О. Г. Педагогічні умови логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. - C. 203-207.
- Пріма Р. М., Пріма Д. А., Вітюк В. В. Професійна позиція майбутнього вчителя початкової школи: сучасні реалії у контексті вимог Нової української школи. - C. 208-212.
- Брушневська І. М., Мартинюк Т. А. Особливості стимулювання пізнавальної діяльності дітей із порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор. - C. 213-218.
- Новий вид наукових послуг. - C. 219.
| 2021 | | Вип. 32(2)
|
|
|
|