Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/34(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Костенко Л. Д. Державна фінансова підтримка позашкільної освіти (1952 р. – початок ХХІ ст.). - C. 9-13.
  5. Стражнікова І. В. Практико-орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх викладачів закладів вищої освіти України. - C. 14-16.
  6. Ходунова В. Л. Історичні передумови розвитку неперервної освіти педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в Україні (1917–1985 рр.). - C. 17-22.
  7. Хопта С. М., Демида Є. Ф. Персоналії зарубіжних реформаторів кінця ХІХ – початку ХХ століття електронного ресурсу "Видатні педагоги України та світу" як джерело досвіду освітніх перетворень. - C. 23-30.
  8. Шкода М. В. Періодизація етапів англомовної підготовки учнів початкової школи в Україні в другій половині XX – на початку XXI століття. - C. 31-36.
  9. Юрков А. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності у Збройних силах України. - C. 37-42.
  10. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  11. Афанасьєва Е. Ю. Методика організації самостійної роботи з фаху для студента-музиканта. - C. 43-47.
  12. Галан В. Д., Кравчук В. Р., Солонецька Г. В. Концептуальні засади підручників з алгебри. - C. 48-53.
  13. Грядуща В. В., Динисова А. В. Цифровізація як структурний складник інноваційних моделей підвищення кваліфікації педагогів професійної освіти. - C. 54-61.
  14. Дробін А. А. Особливості проведення навчального експерименту в інтегрованому курсі "Природничі науки". - C. 62-66.
  15. Іваніга О. В. Інтелектуальна гра як засіб формування знань та умінь студентів під час занять з англійської мови. - C. 67-70.
  16. Качайло К. А., Мішеніна Т. М. Робота майбутніх редакторів із тезаурусними девіаціями: контекстний підхід. - C. 71-75.
  17. Кісіль Л. М. Анотування наукового тексту зі спеціальності як складова частина професійної підготовки студентів-іноземців у процесі навчання української мови. - C. 76-80.
  18. Козловська І. М., Гаврилюк М. В. Гуманізація змісту професійної підготовки фахівців технічного профілю засобами художньої літератури. - C. 81-85.
  19. Кухта О. С. Формування когнітивного складника культури здоров’я майбутніх учителів на основі аналітичного оброблення інформації про вплив тютюнопаління. - C. 86-91.
  20. Небож І. В., Загурський О. М., Калініченко О. М. Фізичний розвиток каратистів різної статі та рівня майстерності. - C. 92-97.
  21. Пастушенко О. А. Вплив методів читання на навчання англійської мови студентів у технічних вузах. - C. 98-101.
  22. Сизенко А. С., Дьячкова Я. О. Зміст і структура професійно спрямованої іншомовної компетентності як мети навчання: сфера публічного управління. - C. 102-108.
  23. Черниш Л. М. Формування конфліктологічної компетентності студентів під час занять з англійської мови. - C. 109-112.
  24. Щекотиліна Н. Ф. Системний підхід при проведенні практичних занять із фізичної культури зі студентами ЗВО. - C. 113-118.
  25. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  26. Кавиліна Г. К. Особливості організації занять з логоритміки у дітей з розладами аутичного спектру. - C. 119-122.
  27. Казачінер О. С., Бойчук Ю. Д., Галій А. І. Критерії вибору діагностичних методик для комплексної оцінки розвитку дитини. - C. 123-126.
  28. Ковиліна В. Г., Кипер Д. В. Формування самооцінки у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 127-130.
  29. Кучеренко Є. Ю. Особливості інклюзивного навчання дітей із розладами аутистичного спектру з використанням поведінкових технологій. - C. 131-137.
  30. Ласточкіна О. В. Логопедичний супровід молодших школярів із порушеннями зору. - C. 138-141.
  31. Розділ 4. Соціальна педагогіка

  32. Желуденко М. О. Формування стресостійкості в умовах вимушеної соціальної дистанції. - C. 142-146.
  33. Султанова Н. В. Позакласна діяльність інтернатних закладів освіти як чинник ґендерного виховання учнів. - C. 147-151.
  34. Шпеко А. А. Форми і методи розвитку соціальних навичок молодших школярів. - C. 152-156.
  35. Розділ 5. Дошкільна педагогіка

  36. Тесленко С. О. Усна народна творчість як засіб формування моральної готовності старших дошкільників до навчання в Новій українській школі. - C. 157-160.
  37. Черепаня Н. І., Русин Н. М. Педагогічні умови організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти. - C. 161-165.
  38. Розділ 6. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  39. Безлюдний Р. О., Павлюк В. І. Навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей за допомогою ІКТ. - C. 166-169.
  40. Вергун А. Р., Ягело С. П. Антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: досвід та авторські погляди. - C. 170-174.
  41. Горбач В. М., Люхтан О. А., Гоков С. П. Віртуальний тренажер до лабораторної роботи "Визначення відношення теплоємності газу при постійному тиску до його теплоємності при постійному об’ємі". - C. 175-179.
  42. Заманова Назакет Ибрагим Пути развития образования в цифровом мире. - C. 180-183.
  43. Лєнкова О. О. Особливості дистанційного навчання у медичних закладах вищої освіти України. - C. 184-187.
  44. Середницька А. Я. Використання інноваційних методів викладання мовознавчих дисциплін у курсі "Українська мова за професійним спрямуванням". - C. 188-191.
  45. Шкарбан І. В. Інтенсифікація процесу навчання іноземної мови студентів непрофільних спеціальностей за допомогою технологій візуалізації змістового компонента. - C. 192-196.
2021
Вип. 34(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського