Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/44(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Курінний О. В., Черкасова Т. А. Формування м’яких навичок при вивченні іноземних мов. - C. 7-10.
- Лазебна О. М., Лавріненко В. М., Волошина Н. О. Методичний контент екологічної освіти і просвітництва. - C. 11-17.
- Ланських О. Б., Дернова Т. А., Рябцева І. А. Роль інтерактивних платформ у вивченні іноземних мов. - C. 18-23.
- Новосельська Н. Т., Кохан М. С. Діагностика рівня розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи. - C. 24-28.
- Rudnytska T. H., Slobodianiuk A. A. Applying schema theory to teaching foreign language comprehension. - C. 29-32.
- Рябокучма Т. О., Горбаченко А. Л. Роль мовленнєвої зарядки на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти. - C. 33-36.
- Хан Хуйюнь Упровадження інноваційних мистецьких технологій як умова реалізації мети загальної музичної освіти. - C. 37-41.
- Харченко І. І. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з української мови та академічного письма під час дистанційного навчання. - C. 42-46.
- Чернищук Ю. І. Використання ігрових технологій при вивченні иноземних мов як інструмент компетентнісно-орієнтовного навчання у ВНЗ. - C. 47-50.
- Шаран О. В., Шаран В. Л., Стецьків М. С. Особливості використання LEGO-технології у процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. - C. 51-54.
Розділ 2. Корекційна педагоігка
- Каменщук Т. Д. Сучасні підходи у державній політиці до питання навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 55-59.
- Малишева Д. Р. Проблеми соціалізації дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 60-63.
- Шевчук Л. А. Вплив засобів адаптивної фізкультури на формування рухової та емоційно-вольової сфери у дітей молодшого шкільного віку з комплексними порушеннями. - C. 64-68.
- Яковенко І. О. Особливості підготовчого етапу до проведення логопедичної роботи з дітьми з аутистичним спектром. - C. 69-72.
Розділ 3. Теорія і методика професійної освіти
- Osmachko S. A., Мykytiuк М. М., Lazarenko T. V. Development featuring pedagogical training organization of philology teachers. - C. 73-77.
- Піддубцева О. І. Переваги дистанційного навчання німецької мови в аграрних закладах вищої освіти. - C. 78-81.
- Полудьонна Н. С. Недоліки та переваги навчання у рамках онлайн формату дистанційної освіти у вищій школі: аналіз педагогічного досвіду. - C. 82-86.
- Потапкін В. С. Теоретичні та методичні основи проєктної діяльності у процесі художньо-технологічної підготовки. - C. 87-91.
- Просіна О. В., Будагян А. С. Актуальні аспекти професійної діяльності педагога: дислексія як реалія сучасної школи. - C. 92-97.
- Рогозін В. В. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів-стоматологів засобами симуляційного навчання. - C. 98-101.
- Семененко І. Є. Використання деяких елементів Smart-освіти для формування соціокультурної компетенції іноземного фахівця. - C. 102-105.
- Сидорова Н. В., Доценко Ю. В., Думанська В. В., Калінін О. О., Макаренко Л. М. Застосування формату дистанційного навчання для вивчення графічних дисциплін. - C. 106-110.
- Сімакова С. І. Роль освітнього середовища факультету у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця музичного мистецтва. - C. 111-117.
- Сімакова С. І., Якимович Т. Д. Вплив дуального навчання на формування професійної концепції майбутніх педагогів. - C. 118-121.
- Шафарчук Т. Г., Десятникова Н. Л. До проблеми активізації професійних умінь у вокально-інструментальній діяльності майбутніх фахівців музичного мистецтва. - C. 122-126.
- Шевчук Л. Д., Кобильська О. Б., Шевчук О. М. Хмарні технології у формуванні цифрової компетентності майбутніх учителів інформатики. - C. 127-133.
- Шкарбан І. В. Організація форум дискусій іноземною мовою за методикою SWOT-аналізу для студентів непрофільних спеціальностей. - C. 134-137.
- Щекотиліна Н. Ф. Ознайомлення та використання інноваційних методик з фізичного виховання в педагогічній практиці здобувачами першого (бакалаврського) рівню. - C. 138-142.
Розділ 4. Дошкільна педагогіка
- Іншаков А. Є., Іншакова І. Є. Формування медіакультури та медіаосвіта старших дошкільників. - C. 143-147.
- Суятинова К. Є. Формування цифрової компетентності дітей дошкільного віку. - C. 148-151.
Розділ 5. Теорія навчання
- Го Цзюнь Формування культурної компетентності школярів в умовах інформаційного суспільства та глобалізації. - C. 152-156.
- Левченко Т. М., Чубань Т. В. Проблемне навчання як метод активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови. - C. 157-161.
Розділ 6. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Буяновська О. А. Використання мультимедійних технологій під час навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 162-167.
- Hladonik G. V., Komari I.-D. I. Mobile applications to improve listening skills. - C. 168-173.
- Гречок Л. М., Кормільцина С. Ю. Тенденції у навчанні англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства. - C. 174-176.
- Lakiychuk O. V., Korbut O. G., Nikitina N. S. Gamification of the educational process at English classes for students of technical specialties in higher educational institutions. - C. 177-180.
- Сокирська О. С., Буга С. Ю., Колісник М. П. Роль засобів онлайн навчання у вдосконаленні навичок письма. - C. 181-184.
| 2022 | | Вип. 44(2)
|
|
|
|