Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/50(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Зайченко Н. І. Лоренсо Лузуріага про іспанську освіту в наукових публікаціях 1910-х років. - C. 9-13.
  5. Зубцова Ю. Є. Особливості реалізації діяльнісного підходу в початковій школі. - C. 14-17.
  6. Мартін А. М. Реалізація особистісно орієнтованого навчання на уроках природознавства. - C. 18-21.
  7. Петрук О. В. Освітнє середовище ВВНЗ як умова розвитку професійної культури майбутніх фахівців з військової юстиції. - C. 22-27.
  8. Се Кежань Управління формуванням професійної компетентності педагогічного партнерства майбутніх фахівців: полікультурний аспект. - C. 28-31.
  9. Тушніцький Н. І. Проблема ефективності формування морально-правових знань майбутніх юристів: емпіричний аналіз. - C. 32-36.
  10. Штефан М. В., Ворожбіт-Горбатюк В. В. Художньо-продуктивна діяльність дітей в умовах форс-мажору: досвід Харкова. - C. 37-40.
  11. Шубіна О. П. Потенціал закладів позашкільної освіти у формуванні креативності дітей та молоді. - C. 41-44.
  12. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  13. Божко Н. М. Загально-світові проблеми та оцінки результативності та перспектив дистанційного навчання у світі. - C. 45-49.
  14. Воробець О. Р. Сучасні підходи до формування лексичної компетентності учнів 5 класів на уроках української мови. - C. 50-55.
  15. Гнатишева О. О. Формування навичок створення професійної презентації студентів архітектурних спеціальностей у перспективі післявоєнної відбудови країни. - C. 56-59.
  16. Го Сяофен, Цуй Шилін Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до виконання вокально-фахових та диригентсько-хорових функцій в професійній діяльності. - C. 60-63.
  17. Гоголь Н. В. Використання автентичних матеріалів у процесі навчання англійського писемного мовлення. - C. 64-69.
  18. Горда О. М. Формування соціокультурного портрета української родини в іншомовній авдиторії. - C. 70-74.
  19. Дика Н. М., Глазова О. П. Робота з текстом на уроках української мови в контексті вимог Державного стандарту базової середньої освіти. - C. 75-79.
  20. Касянчук М. С., Ланіна Т. О. Дослідно-експериментальне дослідження формування фахової компетентності майбутніх викладачів вокалу засобами мультимедіа. - C. 80-83.
  21. Качайло М. М., Лета В. В., Карабінюк М. М. Особливості проведення краєзнавчих досліджень у курсі шкільної географії (на прикладі Закарпатської області). - C. 84-87.
  22. Кикіньова Л. М., Зиско В. В., Шумська В. С. Формування в студентів елементарної композиторської творчості у класі музично-інструментальної підготовки. - C. 88-91.
  23. Кравченко Ю. В., Гнатенко С. А. Анкетування в системі засобів оволодіння українською мовою іноземними студентами. - C. 92-95.
  24. Крижановська Т. І., Гнатюк М. О. Шляхи активізації мислення молодших школярів (операційний аспект) засобами музичного мистецтва. - C. 96-100.
  25. Липчанко-Ковачик О. В., Кончович К. Т., Варга Л. І. Контекстно-орієнтоване навчання як елемент професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 101-103.
  26. Лучкевич В. В. Теорія множинного інтелекту у навчанні іноземних мов. - C. 104-108.
  27. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  28. Коваленко В. Є. Особливості розвитку фізичних якостей школярів з інтелектуальними порушеннями. - C. 109-113.
  29. Курєнкова А. В. Формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. - C. 114-118.
  30. Лукачович Г. О. Теоретичні засади опанування лексикою природничого змісту дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 119-124.
  31. Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти

  32. Аркавенко Н. В., Гарачук Т. В. Структурні компоненти математичної компетентності учнів початкової школи. - C. 125-129.
  33. Боярчук С. І. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи щодо формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку. - C. 130-135.
  34. Демянчук М. Р., Гашинська О. С., Демянчук Т. М. Використання сучасних педагогічних технологій у процесі організації освітньої діяльності майбутніх бакалаврів сестринської справи під час вивчення курсів "Обстеження та оцінка здоров’я людини" і "Внутрішня медицина". - C. 136-140.
  35. Dmytruk V. А. Relieving students’ anxiety states by using EMDR technique. - C. 141-144.
  36. Желанова В. В. Інноваційний вимір сучасної вищої освіти: аналіз напрямів. - C. 145-148.
  37. Козяр М. М. Методологічні аспекти професійної екстремальної педагогіки в контексті інтегративного та синергетичного підходів. - C. 149-153.
  38. Курок Р. О. Прогнозування перспектив розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 154-157.
  39. Маньковська О. Ю. Критерії, показники та рівні сформованості сценічної майстерності майбутніх акторів у процесі професійної підготовки. - C. 158-165.
  40. Мішенюк Р. М. Щодо проблеми формування в майбутніх офіцерів-прикордонників лідерських якостей. - C. 166-169.
  41. Олійник Т. І. Інтонаційна культура піаніста: теоретичний аспект. - C. 170-173.
  42. Осядла Т. В. Планування та підготовка експерименту; розроблення критеріїв та норм оцінювання перськомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх перекладачів у сфері забезпечення державної безпеки. - C. 174-181.
  43. Розділ 5. Теорія і методика управління освітою

  44. Богданов Є. П. Особливості укриття учасників освітнього процесу в захисних спорудах цивільного захисту під час воєнного стану. - C. 182-186.
  45. Бушко Г. О., Шаргун Т. О., Жукова А. Р. Інноваційні підходи до процесу моніторингу освіти в Україні та Болгарії. - C. 187-190.
  46. Власова І. В. Соціальна відповідальність університетів: досвід Великої Британії. - C. 191-194.
  47. Розділ 6. Дошкільна педагогіка

  48. Коваленко О. В., Слезенко В. В. Організація методичного супроводу сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку в освітньому середовищі ЗДО. - C. 195-198.
  49. Репета С. Р., Джура Н. М. Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 199-203.
  50. Фунтікова О. О. Експериментальні завдання для дошкільників на засадах виконання освітніх програм. - C. 204-211.
2022
Вип. 50(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського