Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/50(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Зайченко Н. І. Лоренсо Лузуріага про іспанську освіту в наукових публікаціях 1910-х років. - C. 9-13.
- Зубцова Ю. Є. Особливості реалізації діяльнісного підходу в початковій школі. - C. 14-17.
- Мартін А. М. Реалізація особистісно орієнтованого навчання на уроках природознавства. - C. 18-21.
- Петрук О. В. Освітнє середовище ВВНЗ як умова розвитку професійної культури майбутніх фахівців з військової юстиції. - C. 22-27.
- Се Кежань Управління формуванням професійної компетентності педагогічного партнерства майбутніх фахівців: полікультурний аспект. - C. 28-31.
- Тушніцький Н. І. Проблема ефективності формування морально-правових знань майбутніх юристів: емпіричний аналіз. - C. 32-36.
- Штефан М. В., Ворожбіт-Горбатюк В. В. Художньо-продуктивна діяльність дітей в умовах форс-мажору: досвід Харкова. - C. 37-40.
- Шубіна О. П. Потенціал закладів позашкільної освіти у формуванні креативності дітей та молоді. - C. 41-44.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Божко Н. М. Загально-світові проблеми та оцінки результативності та перспектив дистанційного навчання у світі. - C. 45-49.
- Воробець О. Р. Сучасні підходи до формування лексичної компетентності учнів 5 класів на уроках української мови. - C. 50-55.
- Гнатишева О. О. Формування навичок створення професійної презентації студентів архітектурних спеціальностей у перспективі післявоєнної відбудови країни. - C. 56-59.
- Го Сяофен, Цуй Шилін Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до виконання вокально-фахових та диригентсько-хорових функцій в професійній діяльності. - C. 60-63.
- Гоголь Н. В. Використання автентичних матеріалів у процесі навчання англійського писемного мовлення. - C. 64-69.
- Горда О. М. Формування соціокультурного портрета української родини в іншомовній авдиторії. - C. 70-74.
- Дика Н. М., Глазова О. П. Робота з текстом на уроках української мови в контексті вимог Державного стандарту базової середньої освіти. - C. 75-79.
- Касянчук М. С., Ланіна Т. О. Дослідно-експериментальне дослідження формування фахової компетентності майбутніх викладачів вокалу засобами мультимедіа. - C. 80-83.
- Качайло М. М., Лета В. В., Карабінюк М. М. Особливості проведення краєзнавчих досліджень у курсі шкільної географії (на прикладі Закарпатської області). - C. 84-87.
- Кикіньова Л. М., Зиско В. В., Шумська В. С. Формування в студентів елементарної композиторської творчості у класі музично-інструментальної підготовки. - C. 88-91.
- Кравченко Ю. В., Гнатенко С. А. Анкетування в системі засобів оволодіння українською мовою іноземними студентами. - C. 92-95.
- Крижановська Т. І., Гнатюк М. О. Шляхи активізації мислення молодших школярів (операційний аспект) засобами музичного мистецтва. - C. 96-100.
- Липчанко-Ковачик О. В., Кончович К. Т., Варга Л. І. Контекстно-орієнтоване навчання як елемент професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 101-103.
- Лучкевич В. В. Теорія множинного інтелекту у навчанні іноземних мов. - C. 104-108.
Розділ 3. Корекційна педагогіка
- Коваленко В. Є. Особливості розвитку фізичних якостей школярів з інтелектуальними порушеннями. - C. 109-113.
- Курєнкова А. В. Формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. - C. 114-118.
- Лукачович Г. О. Теоретичні засади опанування лексикою природничого змісту дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 119-124.
Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти
- Аркавенко Н. В., Гарачук Т. В. Структурні компоненти математичної компетентності учнів початкової школи. - C. 125-129.
- Боярчук С. І. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи щодо формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку. - C. 130-135.
- Демянчук М. Р., Гашинська О. С., Демянчук Т. М. Використання сучасних педагогічних технологій у процесі організації освітньої діяльності майбутніх бакалаврів сестринської справи під час вивчення курсів "Обстеження та оцінка здоров’я людини" і "Внутрішня медицина". - C. 136-140.
- Dmytruk V. А. Relieving students’ anxiety states by using EMDR technique. - C. 141-144.
- Желанова В. В. Інноваційний вимір сучасної вищої освіти: аналіз напрямів. - C. 145-148.
- Козяр М. М. Методологічні аспекти професійної екстремальної педагогіки в контексті інтегративного та синергетичного підходів. - C. 149-153.
- Курок Р. О. Прогнозування перспектив розвитку правової компетентності педагогічних працівників економічних коледжів. - C. 154-157.
- Маньковська О. Ю. Критерії, показники та рівні сформованості сценічної майстерності майбутніх акторів у процесі професійної підготовки. - C. 158-165.
- Мішенюк Р. М. Щодо проблеми формування в майбутніх офіцерів-прикордонників лідерських якостей. - C. 166-169.
- Олійник Т. І. Інтонаційна культура піаніста: теоретичний аспект. - C. 170-173.
- Осядла Т. В. Планування та підготовка експерименту; розроблення критеріїв та норм оцінювання перськомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх перекладачів у сфері забезпечення державної безпеки. - C. 174-181.
Розділ 5. Теорія і методика управління освітою
- Богданов Є. П. Особливості укриття учасників освітнього процесу в захисних спорудах цивільного захисту під час воєнного стану. - C. 182-186.
- Бушко Г. О., Шаргун Т. О., Жукова А. Р. Інноваційні підходи до процесу моніторингу освіти в Україні та Болгарії. - C. 187-190.
- Власова І. В. Соціальна відповідальність університетів: досвід Великої Британії. - C. 191-194.
Розділ 6. Дошкільна педагогіка
- Коваленко О. В., Слезенко В. В. Організація методичного супроводу сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку в освітньому середовищі ЗДО. - C. 195-198.
- Репета С. Р., Джура Н. М. Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 199-203.
- Фунтікова О. О. Експериментальні завдання для дошкільників на засадах виконання освітніх програм. - C. 204-211.
| 2022 | | Вип. 50(1)
|
|
|
|