Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101840:Пед.Соц.роб./2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий журнал Хортицької національної академії.- Запоріжжя. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Naukovyi zhurnal Khortytskoi natsionalnoi akademii- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Комарницький О. Б., Комарницька Л. М. Бригадно-лабораторний метод навчання і студентство педагогічних закладів освіти УСРР (середина 20-х – початок 30-х рр. ХХ ст.).. - C. 7-17.
- Цибулько Л. Г., Сергієнко М. С. Особливості іперспективи змішаного навчання у сучасному освітньому процесі. - C. 17-23.
Розділ 2. Професійна освіта
- Крашеніннік І. В. Модель формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах скороченого циклу професійної підготовки в університетах. - C. 24-34.
- Плахотник О. В., Соколовська І. А., Гончаренко О. М., Юхно Ю. О., Цимбал В. А., Будагов Р. І. Підготовка майбутніх фахівців вищої школи до професійного самовдосконалення. - C. 34-44.
- Прокопенко А. О. Методологічні підходи до дослідження педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти. - C. 45-54.
- Степанець І. О., Отрошко Т. В. Науково-методична робота у закладі вищої педагогічної освіти як засіб підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. - C. 54-63.
- Тимченко Г. М., Літвінова А. М. Засоби діагностики режиму дня та стану здоров”я студентів (на прикладі практичної реалізації відкритих електронних курсів в класичному університеті). - C. 63-73.
- Харківська А. І. Поліаспектність професійної підготовки обдарованих майбутніх педагогів. - C. 73-81.
- Харківський В. С. Розвиток соціальної компетентності фахівців медичної галузі у системіпіслядипломної освіти. - C. 82-91.
Розділ 3. Спеціальна освіта
- Шевцов А. Г., Ласточкіна О. В. Сучасний понятійний дискурс змішаної та гібридної форм навчання. - C. 92-104.
- Конопляста С. Ю., БєловаО. Б. Актуальні проблеми інтеграції в освіті дітей з особливими освітніми потребами в Україні. - C. 104-113.
- Пахомова Н. Г., Лук’яненко А. В. Комплексний підхід до діагностики мовленнєвих порушень органічного ґенезу. - C. 113-122.
- Пінчук Ю. В., Марченко Ю. В. Корекція зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами казко терапії. - C. 122-131.
- Никоненко Н. В. Тенденції підготовки вчителів спеціальної освіти у США у період глобального карантину. - C. 131-140.
- Савінова Н. В., Берегова М. І., Кутержицька К. М. Критеріально-показникова база формування професійної культури майбутніх вчителів-логопедів. - C. 140-153.
- Саєнко Т. А. Особливості організації корекційно-розвиткового процесу для дітей з синдромом дауна на різних вікових етапах їхнього розвитку. - C. 154-161.
Розділ 4. Соціальна робота
- Лещук Г. В. Віктимблеймінг як соціальна проблема. - C. 162-169.
- Кузьміна М. О., Масюк О. П., Кузьмін В. В., Мєщан І. В. Соціальне партнерство як інструмент підготовки соціального працівника у закладі вищої освіти. - C. 170-178 .
- Харківська А. А. Формування емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 179-188.
- Вайнола Р. Х., Сі Цзечень Характеристика педагогічної моделі формування соціальної відповідальності студентів засобами проєктних технологій. - C. 189-198.
| 2021 | | Вип. 2 (5)
|
|
|
|