Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101867/2019/10/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy
: міжнар. наук. журн..- Київ
Gumanìtarnì studìï: pedagogìka, psihologìâ, fìlosofìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Babenko О. V. On the issue of the interdisciplinary concept "internalization” in modern humanitarian studies. - C. 6-12.
  5. Власенко К. О. Педагогічні умови виховання ціннісного ставлення до праці у студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 13-17.
  6. Драчук О. В., Сопівник І. В. Еколого-орієнтований підхід у професійній підготовці соціальних працівників. - C. 18-24.
  7. Kostrytsia N. M., Lytvyniuk O. M., Fomina G. V. Teaching foreign language grammar communicatively. - C. 25-31.
  8. Kubitskiy S. O. The analysis of current trends in the interaction of pub- lic and local self-governmental education management. - C. 32-38.
  9. Литовченко І. М., Зеліковська О. О. Корпоративна освіта як вимога глобалізованої економіки: на прикладі США. - C. 39-46.
  10. Тверезовська Н. Т., Гаріна С. М. Соціальні проблеми людей, які проживають у зоні безумовного (обов’язкового) відселення. - C. 47-53.
  11. Чернігівська Н. С., Вінницька Т. М. Мета підготовки і зміст методичних рекомендацій для самостійної роботи здобувачів вищої освіти. - C. 54-62.
  12. Tsymbal S. V. Language learning strategies in teaching english to the first year students. - C. 63-68.
  13. Психологія

  14. Berezova L. V. The creative strategies of designing activity. - C. 69-73.
  15. Васюк О. В., Виговська С. В., Виговський А. Ю. Мотивація студентів до навчання. - C. 74-79.
  16. Grabovska I. V. Psychological aspects of foreign language learning at an early age. - C. 80-84.
  17. Мартинюк І. А. Лідерський потенціал студентської молоді. - C. 85-93.
  18. Сопівник Р. В. Мотивація навчання як умова формування лідерських якостей студентів. - C. 94-99.
  19. Філософія

  20. Біда О. А., Кузьмінський А. І., Кучай О. В. Професійна суб’єктність майбутнього фахівця початкової школи: філософський аспект. - C. 100-107.
  21. Горбатюк Т. В. Вплив технологій генної інженерії на трансформацію соціуму: світоглядний аспект. - C. 108-112.
  22. Kultenko V. P., Suprun A. G. Historico-philosophical sources of the problem of freedom. - C. 113-118.
  23. Лаута О. Д., Гейко С. М. Досвід іншого у феноменології погляду Ж. П. Сартра. - C. 119-123.
  24. Ponomarenko O. G. Philosophical foundations of teaching and learning. - C. 124-127.
  25. Savytska I. М., Kravchenko A. G. The phenomenon of freedom in the philosophy of ancient east. - C. 128-132.
  26. Бідюк Д. Є. Філософія сучасної хореографічної освіти. - C. 133-136.
2019
Vol. 10
no. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського