Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101867/2019/10/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy : міжнар. наук. журн..- Київ Gumanìtarnì studìï: pedagogìka, psihologìâ, fìlosofìâ- Титул.
- Зміст.
Педагогіка
- Babenko О. V. On the issue of the interdisciplinary concept "internalization” in modern humanitarian studies. - C. 6-12.
- Власенко К. О. Педагогічні умови виховання ціннісного ставлення до праці у студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 13-17.
- Драчук О. В., Сопівник І. В. Еколого-орієнтований підхід у професійній підготовці соціальних працівників. - C. 18-24.
- Kostrytsia N. M., Lytvyniuk O. M., Fomina G. V. Teaching foreign language grammar communicatively. - C. 25-31.
- Kubitskiy S. O. The analysis of current trends in the interaction of pub- lic and local self-governmental education management. - C. 32-38.
- Литовченко І. М., Зеліковська О. О. Корпоративна освіта як вимога глобалізованої економіки: на прикладі США. - C. 39-46.
- Тверезовська Н. Т., Гаріна С. М. Соціальні проблеми людей, які проживають у зоні безумовного (обов’язкового) відселення. - C. 47-53.
- Чернігівська Н. С., Вінницька Т. М. Мета підготовки і зміст методичних рекомендацій для самостійної роботи здобувачів вищої освіти. - C. 54-62.
- Tsymbal S. V. Language learning strategies in teaching english to the first year students. - C. 63-68.
Психологія
- Berezova L. V. The creative strategies of designing activity. - C. 69-73.
- Васюк О. В., Виговська С. В., Виговський А. Ю. Мотивація студентів до навчання. - C. 74-79.
- Grabovska I. V. Psychological aspects of foreign language learning at an early age. - C. 80-84.
- Мартинюк І. А. Лідерський потенціал студентської молоді. - C. 85-93.
- Сопівник Р. В. Мотивація навчання як умова формування лідерських якостей студентів. - C. 94-99.
Філософія
- Біда О. А., Кузьмінський А. І., Кучай О. В. Професійна суб’єктність майбутнього фахівця початкової школи: філософський аспект. - C. 100-107.
- Горбатюк Т. В. Вплив технологій генної інженерії на трансформацію соціуму: світоглядний аспект. - C. 108-112.
- Kultenko V. P., Suprun A. G. Historico-philosophical sources of the problem of freedom. - C. 113-118.
- Лаута О. Д., Гейко С. М. Досвід іншого у феноменології погляду Ж. П. Сартра. - C. 119-123.
- Ponomarenko O. G. Philosophical foundations of teaching and learning. - C. 124-127.
- Savytska I. М., Kravchenko A. G. The phenomenon of freedom in the philosophy of ancient east. - C. 128-132.
- Бідюк Д. Є. Філософія сучасної хореографічної освіти. - C. 133-136.
| 2019 | Vol. 10 | no. 4
|
|
|
|