Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101875/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психологія та соціальна робота : наук. журн..- Одеса- Титул.
- Зміст.
- Varina H. B., Frolova O. V. Psychological Features of Future Psychologists’ Emotional Culture Development. - C. 9-25.
- Гончарук Н. М. Формування компетенцій емоційного регулювання комунікації у підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 26-38.
- Гузь Н. В., Гузь В. В. Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. - C. 39-53.
- Душка А. Л. Булінг дітей з РАС. - C. 54-63.
- Єрмак Г. В., Калугіна А. І. Розвиток дрібної моторики дітей середнього дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання. - C. 64-74.
- Кармалюк С. П., Сенчонок Ю. О. Вплив самооцінки особистості на вибір професії та адаптацію до навчання у закладах вищої освіти. - C. 75-91.
- Katkova T. A., Tytarenko O. I. Formation of the Communication Skills of the Personality with General Developmental Speech Disorders. - C. 92-104.
- Кобильнік Л. М. Психологічні ресурси суб’єктивного благополуччя батьків, що виховують дітей з особливими потребами. - C. 105-119.
- Kovalova O. V., Chyrkova A. S. Psychological Peculiarities of People with Disabling Diseases. - C. 120-138.
- Логвиненко В. М., Грицанюк В. В., Костишин Е. І. Формування соціального здоров’я дітей, батьки яких перебувають в складних життєвих обставинах. - C. 139-152.
- Малина О. Г. Особливості нейропсихологічного супроводу дитини із затримкою психомовленнєвого розвитку. - C. 153-167.
- Марійчин А. А. Емпіричне дослідження комунікативної компетентності в структурі професійної мобільності спортсменів. - C. 168-183.
- Назаревич В. В. Психологічні фактори пасивної агресії як ознаки остракізації особистості. - C. 184-202.
- Равлюк Т. А. Ейблізм осіб із порушеннями слуху та його подолання в соціумі. - C. 203-214.
- Сербова О. В., Саєнко С. В., Руденко О. В. Модель формування гендерної чутливості в профорієнтаційній роботі. - C. 215-228.
- Старинська О. В. Вікові особливості становлення соціального інтелекту особистості з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 229-240.
- Суслова В. О. Етноспецифічні індикатори адаптації особистості у середовищі міжкультурної взаємодії. - C. 241-253.
- Харцій О. М. Особливості когнітивної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 254-266.
| 2021 | | Вип. 2 (54)
|
|
|
|