Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наші автори.
  4. Педагогіка

  5. Боднар О. Методологія оцінки ефективності та результативності управління аналітико-експертною діяльністю. - C. 4-8.
  6. Величко Н. Розвиток ідеї формування полікультурної компетентності майбутніх учителів у психолого-педагогічній літературі. - C. 9-12.
  7. Драч І. Інтеграція змісту, технологічного та науково-методичного супроводу як умова управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів ВНЗ. - C. 12-15.
  8. Ілійчук Л. Сімейне неблагополуччя як передумова девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 16-18.
  9. Картава Ю. Упровадження структурно-функціональної моделі розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти. - C. 18-20.
  10. Коваль І., Пахолок Р. Студентська науково-дослідницька робота в системі чоловічої богословської освіти Галичини (1029–1939 роки). - C. 21-24.
  11. Кучерак І. Теоретичні аспекти формування освітнього бренду вищого навчального закладу. - C. 25-26.
  12. Мариновська О. Теорія і практика впровадження інновацій у післядипломній освіті: розвиток професійної компетентності вчителя. - C. 27-31 .
  13. Маслов В., Білянін Г. Методологічні засади дослідження проблеми розвитку функціональної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах регіону. - C. 31-35.
  14. Радиш О. Програмно-цільовий підхід в управлінні розвитком життєтворчої особистості у Рожнівському навчально-виховному комплексі "Гуцульщина” ім. Ф. Погребенника НаУКМА. - C. 35-39.
  15. Рябова З. Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 40-43.
  16. Методика навчання і виховання

  17. Барабаш О. Порівняльна характеристика педагогічної та андрагогічної моделей навчання. - C. 44-48.
  18. Бігун М. Використання платформи дистанційного навчання Moodle у післядипломній педагогічній освіті. - C. 49-53.
  19. Бойчук В., Стинська В. Роль гри у розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики. - C. 53-55.
  20. Вєтрова І. Проблема формування лексичної компетенції при підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 56-58 .
  21. Зозуляк-Случик Р., Подобінська З. Особливості формування ціннісних орієнтацій шляхом релігійного виховання підлітків. - C. 59-61.
  22. Зозуляк-Случик Р, Федорів Х. Профорієнтаційна робота в загальноосвітній школі як чинник самореалізації старшокласників. - C. 61-63.
  23. Касьянова О. Науково-методичний супровід підготовки педагогів до оновлення процесу виховання. - C. 63-66.
  24. Козак Н. Психолого-педагогічні особливості сучасних підлітків у контексті формування здорового способу життя. - C. 67-69.
  25. Кіщак Г. Педагогічна система районного (міського) методичного кабінету (центру): специфічні риси та сутнісні характеристики. - C. 70-73.
  26. Лемко Г., Головата М. Формування вольових якостей старшокласників у процесі навчання. - C. 73-76.
  27. Лемко Г., Косюч М. Шляхи запобігання емоційного вигорання у студентів: соціально-педагогічний аспект. - C. 75-78.
  28. Лучицький Р. Лінгвосинергетика як складова термінотворення. - C. 78-81.
  29. Марковецька Г. Курсова робота як одна з форм самостійного наукового дослідження студентів. - C. 82-86.
  30. Павленко В. Виховна система роботи як невід’ємна частина якісної освіти в навчальному закладі. - C. 87-90.
  31. Попович О. Категоріальний аналіз поняття "виховання фізичних якостей”. - C. 90-93.
  32. Просіна О. Інноваційна педагогічна технологія підготовки вчителів до інтегрованого викладання предметів мистецького циклу. - C. 93-95.
  33. Русин Г. Педагогічна культура батьків як основа покращення взаємодії сім’ї та школи. - C. 96-98.
  34. Семотюк О. Особливості застосування аудіювання у процесі вивчення української мови як іноземної. - C. 98-100.
  35. Сілевич Л, Мельничук О. Упровадження інноваційних технологій при вивченні української мови (за професійним спрямуванням). - C. 100-101.
  36. Скрипник М. Парадигмальні засади експериментальних досліджень науково-педагогічних працівників системи післядипломної освіти. - C. 102-104.
  37. Скоморовська Н. Використання проблемного підходу для розвитку критичного мислення учнів. - C. 105-109.
  38. Видатні постаті науки

  39. Калуська Л. Основи наукової спадщини академіка Мирослава Стельмаховича. - C. 110-111.
  40. Нагачевська З., Бедрій Х. Освітня діяльність і педагогічні погляди Ольги-Олександри Дучимінської. - C. 112-114.
  41. Замрозевич-Шадріна С. Проблеми фізичного виховання та збереження здоров’я дітей у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 115-117.
2013
№ 1 (36)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського