Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітні обрії : наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ Osvìtnì obrìï- Титул.
- Зміст.
- Наші автори.
Педагогіка
- Боднар О. Методологія оцінки ефективності та результативності управління аналітико-експертною діяльністю. - C. 4-8.
- Величко Н. Розвиток ідеї формування полікультурної компетентності майбутніх учителів у психолого-педагогічній літературі. - C. 9-12.
- Драч І. Інтеграція змісту, технологічного та науково-методичного супроводу як умова управління формуванням професійної компетентності майбутніх викладачів ВНЗ. - C. 12-15.
- Ілійчук Л. Сімейне неблагополуччя як передумова девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 16-18.
- Картава Ю. Упровадження структурно-функціональної моделі розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти. - C. 18-20.
- Коваль І., Пахолок Р. Студентська науково-дослідницька робота в системі чоловічої богословської освіти Галичини (1029–1939 роки). - C. 21-24.
- Кучерак І. Теоретичні аспекти формування освітнього бренду вищого навчального закладу. - C. 25-26.
- Мариновська О. Теорія і практика впровадження інновацій у післядипломній освіті: розвиток професійної компетентності вчителя. - C. 27-31 .
- Маслов В., Білянін Г. Методологічні засади дослідження проблеми розвитку функціональної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах регіону. - C. 31-35.
- Радиш О. Програмно-цільовий підхід в управлінні розвитком життєтворчої особистості у Рожнівському навчально-виховному комплексі "Гуцульщина” ім. Ф. Погребенника НаУКМА. - C. 35-39.
- Рябова З. Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 40-43.
Методика навчання і виховання
- Барабаш О. Порівняльна характеристика педагогічної та андрагогічної моделей навчання. - C. 44-48.
- Бігун М. Використання платформи дистанційного навчання Moodle у післядипломній педагогічній освіті. - C. 49-53.
- Бойчук В., Стинська В. Роль гри у розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики. - C. 53-55.
- Вєтрова І. Проблема формування лексичної компетенції при підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 56-58 .
- Зозуляк-Случик Р., Подобінська З. Особливості формування ціннісних орієнтацій шляхом релігійного виховання підлітків. - C. 59-61.
- Зозуляк-Случик Р, Федорів Х. Профорієнтаційна робота в загальноосвітній школі як чинник самореалізації старшокласників. - C. 61-63.
- Касьянова О. Науково-методичний супровід підготовки педагогів до оновлення процесу виховання. - C. 63-66.
- Козак Н. Психолого-педагогічні особливості сучасних підлітків у контексті формування здорового способу життя. - C. 67-69.
- Кіщак Г. Педагогічна система районного (міського) методичного кабінету (центру): специфічні риси та сутнісні характеристики. - C. 70-73.
- Лемко Г., Головата М. Формування вольових якостей старшокласників у процесі навчання. - C. 73-76.
- Лемко Г., Косюч М. Шляхи запобігання емоційного вигорання у студентів: соціально-педагогічний аспект. - C. 75-78.
- Лучицький Р. Лінгвосинергетика як складова термінотворення. - C. 78-81.
- Марковецька Г. Курсова робота як одна з форм самостійного наукового дослідження студентів. - C. 82-86.
- Павленко В. Виховна система роботи як невід’ємна частина якісної освіти в навчальному закладі. - C. 87-90.
- Попович О. Категоріальний аналіз поняття "виховання фізичних якостей”. - C. 90-93.
- Просіна О. Інноваційна педагогічна технологія підготовки вчителів до інтегрованого викладання предметів мистецького циклу. - C. 93-95.
- Русин Г. Педагогічна культура батьків як основа покращення взаємодії сім’ї та школи. - C. 96-98.
- Семотюк О. Особливості застосування аудіювання у процесі вивчення української мови як іноземної. - C. 98-100.
- Сілевич Л, Мельничук О. Упровадження інноваційних технологій при вивченні української мови (за професійним спрямуванням). - C. 100-101.
- Скрипник М. Парадигмальні засади експериментальних досліджень науково-педагогічних працівників системи післядипломної освіти. - C. 102-104.
- Скоморовська Н. Використання проблемного підходу для розвитку критичного мислення учнів. - C. 105-109.
Видатні постаті науки
- Калуська Л. Основи наукової спадщини академіка Мирослава Стельмаховича. - C. 110-111.
- Нагачевська З., Бедрій Х. Освітня діяльність і педагогічні погляди Ольги-Олександри Дучимінської. - C. 112-114.
- Замрозевич-Шадріна С. Проблеми фізичного виховання та збереження здоров’я дітей у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 115-117.
| 2013 | | № 1 (36)
|
|
|
|