Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітні обрії
: наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ
Osvìtnì obrìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васянович Г. Культурно-гуманітарні засади освітнього процесу і сучасна реальність. - C. 4-7.
  4. Кузьмінський А., Кучай Т., Кузьмінська Л. Роль педагогічної системи Яна Коменського у вихованні особистості. - C. 8-10.
  5. Русин Г. Формування ціннісних орієнтацій особистості засобами етнопедагогіки. - C. 11-15.
  6. Червінська І. Музейна педагогіка як інструмент взаємодії закладів освіти і музеїв у сучасному соціокультурному просторі. - C. 16-21.
  7. Криштанович М. Можливості використання ІКТ у позаурочній роботі при вивченні правознавства. - C. 22-24.
  8. Мідак Л., Пахомов Ю., Кузишин О., Базюк Л., Буждиган Х. Використання технології доповненої реальності під час вивчення природничих тем у початковій школі. - C. 25-30.
  9. Оліяр М. Методичні засади формування творчої особистості учня початкової школи. - C. 31-35.
  10. Подановська Г. Сутність та структура комунікативної компетентності особистості молодшого школяра. - C. 36-40.
  11. Яворська С. Розвиток мовленнєвотворчої діяльності дошкільників. - C. 41-44.
  12. Smolinska O., Dzyubynska K., Drach M. The formation and development of media literacy of students as an important task in student scientific circle's work. - C. 45-48.
  13. Соловей Ю. Зарубіжний досвід управління системою дошкільної освіти. - C. 49-54.
  14. Атрощенко Т., Джанда Г. Теоретичні підходи до вивчення наступності професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 55-58.
  15. Бойчук-Товста О. Стан сформованості валеологічної компетентності студентів-медиків закладів вищої освіти. - C. 59-63 .
  16. Євтух М. Формування педагогічної майстерності в системі професійної підготовки майбутнього учителя (історико-педагогічний аспект). - C. 64-68.
  17. Криштанович С. Форма організації навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 69-74.
  18. Михайлишин Г., Довга М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з молодими сім'ями: поняття та загальна характеристика. - C. 75-77.
  19. Якубовська М., Даньшова В., Шуцький Б. Культурологічна парадигма сучасності – основа формування культури особистості. - C. 78-82.
  20. Яценко С. Навчальний діалог у професійній підготовці майбутнього вчителя. - C. 83-87.
  21. Basarab V. Method of formation of entrepreneurial and communicative competences of future accountants-economists in the process of teaching of professional disciplines. - C. 88-92.
  22. Blyznyuk T. Educational innovationsand technological advancementin english language teaching:training teachers fornus. - C. 93-96.
  23. Myhovych I. The peculiarities of professional training at higher and vocational education institutions of the eastern part of Ukraine within the context of internationalization process (Donetsk oblast case). - C. 97-100.
  24. Ziеtek А. Disabled people: their expectations and opportunities in pursuing professional and social needs. - C. 101-104.
2019
№ 2 (49)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського