Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2013/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка і психологія професійної освіти : наук.-метод. журн..- Львів- Титул.
- Зміст.
Дидактика, методика і технології навчання
- Васянович Г., Онищенко В. Дидактичні засади професійної освіти у контексті фундаментальних педагогічних теорій. - C. 9-34.
- Литвин А. Застосування категорії "педагогічна умова” в наукових дослідженнях. - C. 35-50.
- Третяк А. Якість педагогічної освіти в контексті світових тенденцій розвитку вищої школи. - C. 51-60.
- Руденко Л. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців: особистісно орієнтований, діяльнісний і компетентнісний підходи. - C. 61-69.
- Брянцева Г. Методика навчання майбутніх учителів збалансованих комп’ютерних презентацій. - C. 70-79.
- Брянцев О. Методичні рекомендації до візуального ряду навчального посібника з комп’ютерної графіки. - C. 80-87.
- Романенко Ю. Технологія співпраці як шлях реалізації інтеграції в навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 88-95.
- Довженко І. Роль ділової гри у професійній підготовці майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 96-103.
- Ємчик Л. Дидактичні підходи до структурування змісту підручника для професійної школи. - C. 104-110.
- Луговська Е. Педагогічні умови формування фахової компетентності техніків-механіків агропромислового виробництва. - C. 111-120.
- Бондар Л. Дидактичні засади інтеграції навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів у професійній підготовці. - C. 121-129.
- Зейналова Т. Форми інтеграції навчально-виробничого процесу з технологіями виробництва. - C. 130-136.
Психологія
- Волженцева І. Комплексно-структурний аналіз психічних станів студентів у контексті генезису поліфункціональної регуляції. - C. 137-144.
- Сірко Р. Методологічні питання екстремальної психології. - C. 145-152.
- Гнатюк М. Розвиток технічної обдарованості у студентів як джерело створення об’єктів інтелектуальної власності. - C. 153-162.
Соціальна педагогіка і соціальна робота
- Будник О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності (за результатами формувального експерименту). - C. 163-172.
- Корнят В. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціа-льних педагогів. - C. 173-180.
- Корнієнко І. Особистісні риси старшокласників із повних і неповних сімей. - C. 181-189.
- Данильчук Л. Роль засобів масової інформації у соціальній профілактиці торгівлі людьми. - C. 190-199.
- Микитюк О. Роль учителя у формуванні соціальної компетентності школярів в умовах сільських шкіл. - C. 200-207.
- Климків Р. Вплив міжособистісної взаємодії на формування просоціальних взаємин осіб, які відбувають покарання з випробування. - C. 208-216.
Історія професійної освіти
- Пастирська І. Історичний досвід інтеграції змісту освіти. - C. 217-223.
- Антонюк Г. Початок зближення теоретичної науки з природознавством в освітньому просторі України XVII –XVIII ст.. - C. 224-234.
Проблеми управління
- Сергеєва Л. Прогнозування розвитку ринку праці як інструмент діалогу професійних навчальних закладів із соціальними партнерами. - C. 235-242.
Наукове життя
- Вдович С. Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців (Інформація про Всеукраїнську науково-практичну конференцію, м. Львів, 9-10 жовтня 2013 р.). - C. 243-246.
- Копельчак М. Розвиток професійно-технічної освіти на регіональному рівні: проблеми, рішення, перспективи (Інформація про ХІІ Педагогічні читання пам’яті В. П. Жука, м. Львів, 27 листопада 2013 р.). - C. 247-249.
- Наші автори. - C. 250-252.
- Статті, опубліковані у журналі "Педагогіка і психологія професійної освіти” у 2013 році. - C. 253-259.
| 2013 | | № 6
|
|
|
|