Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2015/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Сікорський П. Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу під час навчання математики у ПТНЗ. - C. 7-17.
  5. Онищенко В. Компетентнісний підхід у професійній освіті. - C. 18-27.
  6. Руденко Л. Експериментальна перевірка ефективності методики формування комунікативної культури фахівців сфери обслуговування у ПТНЗ. - C. 28-44.
  7. Тимошко Г. Організаційна культура як чинник ефективної взаємодії викладача і студента в організації навчального процесу у ВНЗ. - C. 45-56.
  8. Сачук Ю. Структурно-компонентний аналіз поняття "соціально-професійна мобільність майбутніх учителів інформатики". - C. 57-66.
  9. Малинович Л., Легензевич Г. Сучасні інтерактивні технології підготовки конкурентоспроможного випускника вищої школи. - C. 67-74.
  10. Субашкевич І. Медіапсихологічні технології у підготовці педагогів в умовах вищої освіти. - C. 75-82.
  11. Радзімовська О. Впровадження психолого-педагогічної технології розвитку професійної ідентичності як умова успішного професійного становлення учнів ПТНЗ. - C. 83-96.
  12. Кузан Г. Педагогічний досвід: використання рольових ігор у навчанні англійської мови майбутніх юристів. - C. 97-106.
  13. Щедролосєва К. Провідні принципи формування професійної майстерності магістра музичного мистецтва. - C. 107-117.
  14. Потапчук Т. Рівні сформованості у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання. - C. 118-126.
  15. Соціальна педагогіка і соціальна робота

  16. Будник О. Соціально-педагогічний дискурс професійної діяльності вчителя. - C. 127-135.
  17. Клос Л. До питання підготовки майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 136-154.
  18. Зарубіжний досвід

  19. Полуда В. Проблема професійної компетентності фахівця у психолого-педагогічних дослідженнях зарубіжних учених. - C. 155-164.
  20. Земліна Ю. Зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 165-176.
  21. Історія професійної освіти

  22. Васянович Г. Емпатійність як провідна цінність у духовній спадщині Митрополита Андрея Шептицького. - C. 177-188.
  23. Якубовська М. Культурологічна парадигма у науковій спадщині І. А. Зязюна. - C. 189-199.
  24. Вінтюк Ю. Доробок Ярослава Цурковського: проблема вивчення і визнання (з нагоди 110-ї річниці з дня його народження). - C. 200-209.
  25. Антонюк Г. Раціоналістичні тенденції у вітчизняних літературних пам’ятках ХІ ст. ("Ізборник князя Святослава 1073 р."). - C. 210-223.
  26. Кундій Ж. Історія дослідження проблеми вищої жіночої медичної освіти. - C. 224-234.
  27. Наші автори. - C. 235-236.
2015
№ 1-2

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського