Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15978/2013/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіст : наук. журн..- Київ- Титул, зміст.
Ювілеї
- На науковій ниві з максимальною віддачею (До 70-річчя Ігоря Васильовича Прокопи).
- Доктору экономических наук, профессору Осипову Владимиру Николаевичу – 65. - C. 1-2.
- Відомому вченому Ярославу Ковалю – 80.
Інтерв’ю
- Професор Володимир Дідух: "Наша країна особлива з точки зору природних багатств, у тому числі родючих ґрунтів. Їх потрібно берегти як незалежність держави". - C. 4-5.
Виклики часу
- Прокопа І., Крисанов Д. Селянські господарства в Україні: генезис, сучасні виклики та домінанти розвитку. - C. 6-10.
- Куценко В. Соціальне середовище українського села як передумова сталого розвитку: діагностика та перспективи. - C. 11-14.
- Бобух І., Корпієвскі Д. Міжнародний досвід оцінки нефінансових вироблених активів та шляхи його використання в Україні. - C. 15-20.
- Радзієвська С. Україна та країни Азії: торговельно-інтеграційний аспект. - C. 21-24.
Інституціональна економіка
- Шедяков В. Корпоративна культура та розвиток виробничої демократії: поєднання логік антикризових заходів і переходу до економіки знань. - C. 25-31.
- Палиця С. Державна політика економіко-технологічної кластеризації системи охорони здоров’я України. - C. 32-36.
- П’ятницька Г., Григоренко О., Найдюк В. Розвиток ресторанного господарства в Україні: структурні трансформації, фінансова стійкість підприємств, прогнози. - C. 37-45.
Економіка природокористування
- Ібатуллін Ш., Сакаль О., Бокоч В. Передумови формування стратегічної моделі управління земельними ресурсами в Україні. - C. 46-48.
- Бусел Р. Стратегічні пріоритети регулювання оренди водних об’єктів у сучасних умовах. - C. 49-51.
Прикладна економіка
- Окландер М., Яшкіна О. Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. - C. 52-56.
- Кривов’язюк І., Кулик Ю. Модель вибору логістичних стратегій в умовах кризового стану підприємства. - C. 57-60.
- Шабельник Т. Аналіз впливу особливостей фармацевтичних товарів на бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління. - C. 61-62.
- Леонтьєва Ю. Економічна суть податкових витрат. - C. 63-64.
Бізнес-аналітика
- Слепко Ю. Те, про що мовчать великі компанії: безкоштовний спосіб збільшити прибутки. - C. 65.
- Тарасенков А. 5 ключевых способов повысить продажи. Или как удвоить прибыль. - C. 66.
Конференції
- Актуалізація діяльності щодо планування на сучасному підприємстві. - C. 68.
| 2013 | | № 11 (325)
|
|
|
|