Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2009/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Маркетинг в Україні : наук. журн..- Київ- Титул, зміст.
Маркетинг у світі
- Директиви ESOMAR щодо проведення досліджень через мобільні телефони. - C. 4-6.
- Головні твердження про маркетинг в Угорщині. - C. 7-8.
Прикладні аспекти маркетингової діяльності
- Лазебник М. Р., Лабурцева О. І., Лилик І. В., Лилик С. В. Порівняльний аналіз методології класифікації та порядку складання скарг і запитань споживачів в Україні з чинною практикою у Європейському Союзі та вимогами звернення Європейської комісії (SEC(2009)948) від 7.7.2009. - C. 9-21.
- Максимова Т. С., Жданова О. С., Івченко Є. В. Особливості формування маркетингової стратегії та маркетингової політики на українських промислових підприємствах в умовах кризи. - C. 22-26.
- Результати дослідження якості телефоного обслуговування страхових компаній України, представлені на засіданні клубу "HOT Skills". - C. 27-29.
Комунікації: реклама, PR
- Вакалюк А.В., Лазебник М. Р. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 р і прогноз на 2010р. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції. - C. 30-34.
- Примак Т. О. Маркетингові дослідження української ментальності, або хто такої українець. - C. 35-43.
Огляд ринків
- Шкварук Л. О. Дослідження особливостей формування попиту на продовольчому ринку України. - C. 44-48.
- Шафалюк О. К. Сучасні підходи в оптимізації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств. - C. 49-58.
Управління брендами
- Шрамко І. К. Коли маркетинг "нафарбовує нігті", а бренд - менеджери "грають у гольф". - C. 59-61.
- Каніщенко О. Л. , Сухомліна О. І. Ідентифікація бренда: юридичне визнання і маркетингові реалії. - C. 62-67.
Діяльність обласних організацій УАМ
- Харих Л. О. Діяльність Харківської обласної організації. Семінар-практикум "Директ-маркетинг: від знакомства до продажів". - C. 68.
| 2009 | | № 6 (58)
|
|
|
|