Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2010/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Маркетинг в Україні : наук. журн..- Київ- Титул, Зміст.
Маркетингові дослідження
- Павленко А. Ф., Лилик І. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ. - C. 4-9.
- Коментарі дослідницьких агенції щодо розвитку ринку маркетингових досліджень в 2009 році. - C. 10-12.
- Лилик І. В. Ринок обирає кращих. Представлення результатів дослідження МД на фармацевтичному ринку. - C. 13-17.
- Чурилов М. М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях. - C. 18-20.
- Зозульов О. В., Гусиніна А. В. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку. - C. 21-23.
Прикладні аспекти маркетингової діяльності
- Бєлявцев М. І., Беспята М. М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств. - C. 24-26.
- Данніков О. В. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю. - C. 27-31.
- Шаргородський А. П. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє. - C. 32-33.
Комунікації: реклама, pr
- Ткачук О. В. Event - важлива складова сучасного PR. - C. 34-39.
Теорія маркетингу
- Співаковська Т. В., Отрода М. М. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку. - C. 40-44.
Промисловий маркетинг
- Стадниченко В. В., Цибулько А. В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення. - C. 45-49.
- Гавриш О. М., Старченко О. Ю. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку. - C. 50-53.
Огляд ринків
- Бровченко В. А. Технологічні інновації для роздрібних мереж. - C. 54-56.
Управління брендами
- Ковальчук С. В., Слободян І. А. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів. - C. 57-59.
Діяльність уам
- Стратегія маркетингу в умовах кризи. - C. 60-62.
- Інформація про проект "Сприяння розвитку індивідуального будівництва із застосуванням природними матеріалів і відновлювальних джерел енергії. - C. 63.
- Регіональний конкурс студентської реклами. - C. 64-65.
- Зміст журналу "Маркетинг в Україні" за 2009 рік. - C. 66-70.
| 2010 | | № 1 (59)
|
|
|
|