Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2010/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  3. Стефанишин В. Я. Збалансована система показників - інструмент стратегічного управління підприємством. - C. 4-9.
  4. Комунікації: реклама, PR

  5. Окландер І. М. Хорор - маркетинг: модель впливу на споживачів. - C. 10-12.
  6. Орлова В. Ю. Соціальні мережі - комунальний канал ХХІ століття. - C. 13-18.
  7. Ткачук О. В., Бевз О. Т. Сім'я PR. - C. 19-24.
  8. Соціальний маркетинг

  9. Орлов П. А. Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкуренспроможність продукції. - C. 25-31.
  10. Управління брендами

  11. Каніщенко О. Л., Доця Т. В. Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій". - C. 32-35.
  12. Зозульов О. В., Григораш М. О. Корпоративний бренд: сутність та особливості. - C. 36-42.
  13. Огляд ринків

  14. Огляд заробітних плат і компенсацій 2010. - C. 43-46.
  15. Регіони зань

  16. Маркетинг знань для оздоровлення та інноваційного розвитку територій. - C. 47-48.
  17. Бакушевич І. В., Блажевич Н. С., Бакушевич Д. В. Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя. - C. 49-55.
  18. Флейчук М. І. Інноваційно- інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу. - C. 56-61.
  19. Кваліфікація маркетологів

  20. Кваліфікаційні іспити УАМ традиційно розпочалися в Одесі. - C. 62-63.
  21. Литовченко І. Л. Інформаційна концепція маркетингу. - C. 64-67.
  22. Яшкіна О. І. Управління ціновими ризиками в умовах еластичного попиту. - C. 68-70.
2010
№ 2 (60)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського