Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2010/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Комунікації: реклама, PR

  3. Третій рейтинг від МАМІ: третина агенцій покращили свої позиції. - C. 4-7.
  4. Лилик І. В., Примак Т. О. Рейтингування спеціалізованих фахових видань. - C. 8-9.
  5. Григоренко О. І. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань. - C. 10-20.
  6. Чикусова М. Ю. Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні. - C. 21-24.
  7. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  8. Карпенко Н. В. Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації. - C. 25-29.
  9. Тимощук М. Р. Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств. - C. 30-34.
  10. Магдюк Л. Б. Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за гендерними - обмеденими спеціальностями. - C. 35-40.
  11. Зайцева А. В. Споживча проекція управління доданою вартісттю. - C. 41-45.
  12. Віннікова І. І., Гребньов Г. М. Маркетингове планування на підприємствах житлово - комунального господарства. - C. 46-47.
  13. Маркетинг у світі

  14. Хадріан П. Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії. - C. 48-50.
  15. Віктор Я. Структура польських експортерів: методичні аспекти вивчення та оцінки. - C. 51-55.
  16. Чубала Я. Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства. - C. 56-60.
  17. Імідж держави

  18. Старостіна А. О., Кравченко В. А., Личова Г. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття. - C. 61-66.
  19. Викладання маркетингу

  20. Решетнікова І. Л. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів. - C. 67-70.
2010
№ 4 (62)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського