Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2011/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Новини українського маркетингу

  3. Засідання професійного клубу дослідників ринку і споживачів MRP Club при Української Асоціації Маркетингу. - C. 4-6.
  4. Маркетингові дослідження

  5. Лилик І. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ. - C. 7-13.
  6. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  7. Окунєва О. В. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслугування. - C. 14-21.
  8. Устименко М. В. Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи. - C. 22-25.
  9. Комунікації: реклама, public relations

      InTrends

  10. Топ-10 медіа - трендів молодіжного маркетингу. Ера "Багато багатьом - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду. - C. 26-28.
  11. Дупляк Т. П. Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності. - C. 29-34.
  12. Управління брендами

  13. Пустотін В. С. Кількісні показники сили бренду. - C. 35-36.
  14. Економіка знань

  15. Заплотинська О. О. Вища освіта України: ілюзія реформ. - C. 37-40.
  16. Дробиш Л. В. Проблеми професійної адаптації молодих фахівців на ринку праці регіону. - C. 40-45.
  17. Інтернет-маркетинг

  18. Чумаченко А. Ю. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа. - C. 46-50.
  19. Язвінська Н. В., Касперович Я. О. Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності?. - C. 51-54.
  20. Спортивний маркетинг

  21. Островерх С. А. Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу. - C. 55-59.
  22. Автомаркетинг

  23. Сафоненко А. М. Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів. - C. 60-63.
  24. Овсяннікова Ю. Л. Огляд "топових" автомобілів і автосалонів класу D. - C. 64-67.
  25. Діяльність УАМ

  26. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів Філіпа Котлера і карен Фокс - в Україні. - C. 68-70.
2011
№ 2 (66)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського