Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Ромат Е. Продакт плейсмент: основные подходы к пониманию. - C. 4-16.
  3. Зозульов О., Полторак К. Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства. - C. 17-24.
  4. Ільїна С. Mystery Shopping як інноваційне маркетингове дослідження. - C. 25-30.
  5. Харьковская компания "new Image Marketing Group" выходит на новый профессиональный уровень. - C. 31-32.
  6. Зюзиков А. Прямые эфиры - тренд маркетинга на Facebook. - C. 33-37.
  7. Павленко Ю. E-Commerce Export - нові можливості для українських підприємців виходу на глобальні ринки. - C. 38-43.
  8. Принько М. Методики оцінки маркетингової ефективності комплексу маркетингу некомерційної організації. - C. 44-54.
  9. Головні тенденції ринку праці 2016 року. - C. 55-56.
  10. Ефимец С. Маркетолог и его работа. - C. 57-61.
  11. 1 жовтня 2016 року Українська Асоціація Маркетингу відкриває новий освітній проект. - C. 62-63.
  12. Окландер М., Златова І. Професійний стандарт "фахівецьз цифрового маркетингу". - C. 64-69.
  13. Новый потребитель: что необходимо учитывать современной легкой промышленности. - C. 70-71.
  14. Передплата. - C. 72.
2016
№ 4 (97)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського