Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2017/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Ільїна C. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження. - C. 4-9.
  3. Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования?. - C. 10-11.
  4. Ільїна C. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real Contacts Audit). - C. 12-14.
  5. Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов.. - C. 15-22.
  6. Пустотин В. Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя?. - C. 23-27.
  7. Стельмахова А. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании?. - C. 28-31.
  8. Квахненко К., Златова І. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу. - C. 32-38.
  9. Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень". - C. 39-50.
  10. Максименко О. Взаимодействие рынка труда и сферы образования – залог успеха формирования института профессиональных управителей. - C. 51-57.
  11. Рекомендації семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базуються на компетентностях". - C. 58.
  12. Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами:співпраця з органами влади. - C. 59.
  13. Лебедєва Т. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Ґендерної рівності. - C. 68-71.
  14. Передплата. - C. 72.
2017
№ 3 (102)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського