Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2012/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
Педагогіка
- Антонюк Л. В. Критерії та рівні готовності майбутнього вчителя до навчально-дослідницької діяльності. - C. 4-8.
- Арбузникова Е. С., Тарасенко Л. В. Инновационный аспект курса иностранного языка в техническом вузе. - C. 8-10.
- Баранова В. В. Сутність образотворчої діяльності. - C. 11-14.
- Барбіна Є. С. Студентське самоврядування як школа ефективної співпраці майбутнього менеджера освіти з громадськими організаціями. - C. 14-17.
- Бартенева И. А. Активизация самостоятельной работы студентов как средство формирования экологической культуры. - C. 17-20.
- Біла О. О. Про особливості організації самостійної проектної діяльності майбутніх фахівців соціономічної сфери в інноваційній вищій школі. - C. 21-23.
- Борисенко Л. Л. Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах. - C. 23-27.
- Бугаева П. В., Савченко Е. В. Анализ взаимосвязи профессиональной деятельности и способностей инженера. - C. 28-30.
- Вороненко О. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності керівників вищих навчальних закладів до здійснення ефективного управління у сфері трансферу технологій. - C. 31-34.
- Габеркорн І. І. Експериментальне дослідження ефективності моделі підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 35-38.
- Гаєвець Я. С. Методична компетентність як мета та результат підготовки вчителя початкових класів. - C. 38-42.
- Гвоздій С. П. Стан, проблеми, перспективи розвитку наукового напряму "безпека життя і діяльності людини" у ХХІ столітті. - C. 42-46.
- Голуб Т. П. Науково-дослідницька робота студентів у реаліях інноваційної інженерної освіти в університетах Німеччини та України. - C. 46-49.
- Гордиенко Т. П. , Смирнова О. Ю. Проблемы информатизации высшего образования современной Украины. - C. 49-52.
- Горіна Ж. Д. Система навчальних фахових дисциплін функціонально-комунікативного спектру. - C. 52-56.
- Джуринський П. Б. Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності. - C. 56-60.
- Журавська Л. М. , Остапенко Е. О. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. - C. 61-67.
- Карпова О. О. Читання іноземних економічних статей он-лайн як засіб організації НДР студентів-економістів. - C. 68-70.
- Картава Ю. К. Модель розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти. - C. 70-73.
- Койчева Т. І. Роль мотивації науково-дослідної діяльності викладачів педагогічного університету у формуванні корпоративної культури. - C. 73-77.
- Копусь О. А. Модель формування фахової лінгводидактичної компетентності майбутніх магістрів філології. - C. 78-83.
- Кузьома Т. Б. Участь студентів ВНЗ України у науково-дослідній діяльності. - C. 83-85.
- Кумпан М. Б. Експериментальна модель формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності. - C. 86-88.
- Кушнірук А. С. Сутність самостійної дослідницької роботи майбутніх учителів математики. - C. 89-91.
- Листопад О. А. Безперервність творчого розвитку особистості в освіті. - C. 91-95.
- Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета. - C. 95-98.
- Лоштун О. Б. Дослідна робота студентів як умова розвитку професійної компетентності. - C. 99-101.
- Мардарова І. К. Підготовка студентів до використання мультимедійних презентацій під час організації пізнавальної діяльності дошкільників. - C. 101-103.
- Мачнева О. М. Ґенеза поняття "Шкільна гігієна" (ХVІ-ХVІІІ століття). - C. 104-107.
- Мироненко В. В. Формування готовності студентів спеціальності "Туризм" до науково-дослідної роботи в процесі вивчення іноземної мови. - C. 107-109.
- Мілова М. М. Етапи роботи в процесі навчання майбутніх учителів іноземної мови основ імпровізації. - C. 109-112.
- Негрівода О. О. Проблема організації самостійної роботи студентів іноземної мови. - C. 112-113.
- Ноздрова О. П. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до моделювання уроків з використанням логічних завдань (на прикладі вивчення методики математики). - C. 114-116.
- Ордановська О. І. Науково-дослідна робота майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін як складова підготовки до роботи в профільній школі. - C. 116-119.
- Остапчук І. П. , Винничук М. С., Кожушко Р. Ю. Інноваційний пошук при навчанні студентів. - C. 119-123 .
- Полєвікова О. Б. Лінгвістичні основи словоцентричного підходу до мовної освіти дітей. - C. 123-126.
- Постоян Т. Г. Інноваційна регіональна модель підготовки галузевих кадрів. - C. 126-129.
- Прохорова О. В. Особливості науково-дослідної компетентності магістрантів педуніверситетів. - C. 130-132.
- Раєвська І. М. Специфіка дослідницьких умінь учителя початкової школи. - C. 133-136.
- Реброва О. Є. Науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін у процесі формування художньо-ментального досвіду. - C. 136-140.
- Романчук О. П., Пісарук В. В., Подгорна В. В. Інноваційні підходи до лікарсько-педагогічних спостережень за особами, що займаються фізичною культурою. - C. 140-143.
- Руденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів. - C. 143-145.
- Савченко О. П. Культурологічний підхід до підготовки майбутніх учителів. - C. 146-148.
- Селиванова О. П. Диалоговое взаимодействие как тип позитивной толерантности. - C. 148-151.
- Сирцова О. В. Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів через педагогічну практику в школі. - C. 152-154.
- Цюпак І. М. Умови становлення системи дошкільного виховання в Херсонському регіоні. - C. 154-157.
- Чайка О. В. Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності. - C. 158-160.
- Шовкопляс О. М., Шевель Б. О. Деякі аспекти історичного розвитку компетентнісного підходу в освіті. - C. 160-163.
- Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів. - C. 163-167.
- Яковенко Т. В. Науково-дослідна робота як фактор розвитку творчого потенціалу студентів у навчальному середовищі інженерно-педагогічного ВНЗ. - C. 168-170.
- Резюме. - C. 171-184.
- Наші автори. - C. 185-188.
| 2012 | | № 8 (107)
|
|
|
|