Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2013/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Психологія

  4. Алієва Т. А. Взаємозв’язок рівня якості життя та порушення психоемоційної сфери в студентів з осо-бливими потребами із серцево-судинними захворюваннями. - C. 4-7.
  5. Богомаз С. Л., Комлёнок Н. М. Качественный подход в психологии: анализ двух исследований. - C. 7-13.
  6. Богуш О. Ю. Психологічні особливості програми сприяння успішності кульової стрільби. - C. 13-17.
  7. Большакова А. М. Особистісні ресурси подолання складних життєвих ситуацій та часові перспекти-ви осіб юнацького віку. - C. 17-21.
  8. Гнезділов Д. Ю. Особливості внутрішньої структури емпатії. - C. 22-26.
  9. Журавель А. До проблеми подружнього життя: вітчизняний та зарубіжний аспект вивчення. - C. 26-30.
  10. Закревський В. Е. Розвиток суперпрофесіоналів: антропосоціальний та соціально-педагогічний виміри. - C. 30-35.
  11. Закревский В. Э. Профессионализация личности и личностное развитие профессионала. - C. 35-39.
  12. Зозуля О. В., Маковєєва С. В. Гендерні відмінності в прояві відповідальності в студентів – психологів. - C. 40-44.
  13. Киреева З. А. Время – аспект функционирования образа мира. - C. 44-48.
  14. Коваленко В. Є. Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших шко-лярів у контексті різних науково-теоретичних підходів. - C. 48-51.
  15. Кондрашихина О. А. Неопределенность феномена любви и его представленность в обыденном соз-нании женщин разного возраста. - C. 52-56.
  16. Крутько С. В. Диференціація потреб і можливостей досягнення провідних цінностей як основи життєвих перспектив особистості. - C. 56-60.
  17. Мельнік Н. Ю. Роль часової перспективи у становленні професійної ідентичності особистості. - C. 60-65.
  18. Миронець М. Г. Психологічні особливості переживання самотності в підлітковому віці. - C. 66-68.
  19. Немеш О. М. Теоретико-психологічне структурування інформації про суб’єкт психологічної діяльності. - C. 68-72.
  20. Прудка Л. М. Особливості професійної стійкості особистості. - C. 72-76.
  21. Руссу Е. И. Эмоциональный интеллект как важный и надежный предиктор при определении личного и профессионального успеха у студентов-педагогов. - C. 76-79.
  22. Рязанцева Е. Ю. Индивидуально-типологический профиль лиц с разным уровнем выраженности психологического кризиса и экзистенциальных ресурсов. - C. 80-83.
  23. Санников А. И. Принятие решений в деятельности психолога – профессионального консультанта. - C. 83-88.
  24. Сімко Р. Т. Особливості взаємозв’язків між психомоторними якостями суб’єкта і ефективністю його діяльності в екстремальних умовах. - C. 88-92.
  25. Стойчева М. И. Специфика поведения аутсайдеров и лидеров в подростковой группе. - C. 93-96.
  26. Таций В. М. Чинники, що забезпечують особистості відчуття психологічної захищеності. - C. 96-100.
  27. Шевченко Р. П. Личностно ориентированный подход в клинике невротических и психосоматичес-ких расстройств среди военнослужащих и сотрудников вооруженных сил Украины. - C. 100-103.
  28. Щербатюк Б. А., Холодова О. О. Використання аксіологічної моделі в процесі надання психотера-певтичної допомоги. - C. 104-106.
  29. Яновский М. И. Воздействие мультипликационного сериала "Симпсоны" на моральные установки подростков. - C. 107-112.
  30. Яроцька А. С. Особливості психологічних меж особистості у співзалежних стосунках в парі. - C. 112-115.
  31. Педагогіка

  32. Авраменко Б. В. Стан дослідження проблеми дидактичної культури викладача вищого навчального закладу. - C. 116-119.
  33. Башавець Н. А. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього фахівця як основа його культури. - C. 120-122.
  34. Бахіча Е. Е. Проблема підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до про-фесійної діяльності в науково-педагогічних дослідженнях. - C. 122-126.
  35. Біда О. А. Сучасний стан проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах заочного навчання. - C. 126-128.
  36. Бондаренко О. В. Дослідження рівня рухової підготовленості студенток історико-філологічного факультету. - C. 129-130.
  37. Бриль Г. К. Формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів засобами ділової гри. - C. 131-134.
  38. Бриль Г. К., Бесарабова Т. В. Педагогічна технологія співробітництва та її впровадження в умовах початкової сільської школи. - C. 134-137.
  39. Вахницкая М. Г. Интегративный подход в профессиональной подготовке студентов вуза. - C. 137-140.
  40. Гузалова О. В. Аналіз сучасного стану підготовки аспірантів технічних спеціальностей до педагогі-чної діяльності. - C. 141-144.
  41. Гуцу В. Ф. Психолого-педагогические основы формирования здорового образа жизни студентов фа-культета физической культуры и спорта. - C. 144-146.
  42. Джуринський П. Б. Реалізація експериментальної моделі з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності. - C. 147-151.
  43. Журавська Л. М., Остапенко Е. О. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх еко-номістів до професійного саморозвитку. - C. 151-159.
  44. Загороднова В. Ф. Етнокультурознавчий компонент у змісті мовної освіти представників національ-них спільнот як засіб соціалізації громадян України. - C. 159-162.
  45. Ирхина Ю. В. Патриотическое, интернациональное и поликультурное воспитание студентов в усло-виях глобализации. - C. 163-165.
  46. Кавиліна Г. К. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої ді-яльності в різновікових групах дошкільного навчального закладу. - C. 166-169.
  47. Кисельова О. І., Єфіменко А. С. Застосування технологій проблемного навчання в умовах стандар-тизації вищої освіти. - C. 169-172.
  48. Колесниченко Н. Ю. Іншомовна педагогічна освіта великої Британії: сучасний стан і перспективи модернізації. - C. 172-176.
  49. Курлат А. М. Совершенствование подготовки будущих педагогов к решению задач межуровневой преемственности (дошкольного и начального школьного) образования. - C. 177-179.
  50. Леонова В. І. Структурні компоненти підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професій-ної діяльності у закладах соціального захисту дітей. - C. 180-185.
  51. Монке О. С. Виховання духовної культури дітей дошкільного віку в сім'ї. - C. 185-189.
  52. Николау Л. Л. Роль проблемно-исследовательского задания в организации исследовательской деятельности и формировании исследовательских умений младших школьников в процессе обучения математике. - C. 189-193.
  53. Огороднічук І. А. Особливості формування компетентності майбутніх інженерів. - C. 193-197.
  54. Перевознюк Н. М. Структура іншомовної професійно-ділової комунікативної компетентності май-бутніх економістів. - C. 197-201.
  55. Пономарюк Л. П. Організація самостійної роботи майбутніх молодших медичних працівників у про-цесі фахової підготовки. - C. 202-204.
  56. Сакалюк О. О. Сучасні підходи до вивчення проблем полікультурного освітнього середовища. - C. 204-207.
  57. Сидорук О. Ю. Формирование интерактивной компетентности у будущих преподавателей ино-странного языка. - C. 207-210.
  58. Скоромна М. В. Роль культури почуттів у професійній діяльності вчителя. - C. 210-212.
  59. Славська Я. А. Еколого-естетичне виховання учнів у школах великої Британії. - C. 213-216.
  60. Степанова Т. М. Проблема виховання мовленнєвої особистості дитини в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 216-218.
  61. Торган М. М. Професійні функції менеджерів освіти. - C. 219-221.
  62. Тубичко Ю. О. Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і пер-цептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку. - C. 222-225.
  63. Ушнурцева Н. Н., Васильева Н. И. Преподаватель как субъект формирования культуры межнацио-нального общения. - C. 225-227.
  64. Ушнурцева Н. Н., Ткачук А. А. Профессиональная подготовка студентов кафедры педагогики и ме-тодики начального образования в процессе педагогической практики. - C. 228-230.
  65. Філатова Н. В. Використання сучасних освітніх технологій в профорієнтаційній роботі загальноос-вітнього навчального закладу. - C. 231-236.
  66. Яворська Г. Х. Підготовка курсових офіцерів до виховної роботи в курсантському середовищі. - C. 236-238.
  67. Яворська Г. Х. Підготовка магістрів в умовах ступеневої освіти: теоретичні засади. - C. 238-241.
  68. Яворська Г. Х., Рудницький В. Є. Професійна готовність до дій в нетипових ситуаціях у працівників особового складу спеціального підрозділу ОВС України. - C. 241-244.
  69. Резюме. - C. 245-263.
  70. Наші автори. - C. 264-265.
2013
№ 1-2 (112)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського