Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Буднік А. О. Комплекс вправ і завдань з розвитку жанрового та текстового компонентів дискурсних умінь на матеріалі національно-прецедентних текстів. - C. 5-9.
  4. Буздуган О. А. Використання мультимедійних засобів навчання в контексті осучаснення процесу викладання іноземної мови. - C. 10-15.
  5. Демір У. Б. Педагогічні умови підвищення ефективності музично-теоретичної освіти в підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 15-20.
  6. Джуринський П. Б. Інтерактивні методи навчання студентів напряму підготовки "Фізичне виховання" на репродуктивно-діяльнісному етапі. - C. 21-26.
  7. Діденко Г. О. Методи індивідуалізації і персоніфікації профільного навчання в умовах комбінованої системи М. П. Гузика. - C. 27-31.
  8. Долженков О. О. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів освіти. - C. 31-36.
  9. Ерсьозоглу І. Формування підготовленості майбутніх менеджерів освіти до інформаційно-аналітичної діяльності. - C. 36-40.
  10. Зайцева Ю. В. Компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-спортивної роботи. - C. 41-47.
  11. Карасу Л. Деякі аспекти толерантного спілкування іноземних громадян у вищих навчальних закладах. - C. 47-51.
  12. Ковтун О. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів у процесі фахової підготовки. - C. 51-56.
  13. Копусь О. А. Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 56-62.
  14. Кулакова Т. Б., Никифорова Н. Г. К вопросу о разработке теоретико-методологических основ преемственности образовательных программ по уровням профессионального образования. - C. 62-67.
  15. Мартынова Р. Ю. Синергетическая обусловленность педагогической интеграции. - C. 67-75.
  16. Наджафова С. Інтеграційні процеси в освіті. - C. 75-79.
  17. Осадча Т. В., Бацанюк Н. В. Артистизм як фахова якість майбутнього вчителя музики. - C. 79-83.
  18. Печерська Е. П., Шепельська М. О. Формування художньо-образного мислення учнів у процесі вокально-хорової роботи. - C. 84-91.
  19. Пономарюк Л. П. Діяльність педагогічного колективу з розвитку професійної відповідальності в умовах медичного училища. - C. 91-95.
  20. Постоян Т. Г. Управлінська модерація в роботі викладача вищої школи. - C. 95-101.
  21. Реброва О. Є. Міждисциплінарні та синтезуючі методичі засоби стимулювання художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музики та хореографії. - C. 101-106.
  22. Степанова Л. В. Педагогічна промова як складова мовленнєвої компетенції майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 107-111.
  23. Холодов С. А. Характеристика морфологічних особливостей та невролого-ортопедичного статусу дітей із ДЦП з різними можливостями до пересування. - C. 112-119.
  24. Чень Чень Феномен емоційності у музично-виконавському процесі майбутнього вчителя музики. - C. 119-123.
  25. Черненко Н. М. Професійна підготовка менеджерів освіти в сучасних умовах. - C. 124-128.
2015
№ 2 (131)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського