Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2015/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балюк А. С. Особливості підготовки майбутніх магістрів гуманітарних спеціальностей до організації науково-дослідної діяльності. - C. 7-11.
  4. Buzdugan O. Formation of personal and professional qualities of future preschool teachers for pedagogical interaction with parents. - C. 11-15.
  5. Варга Л. І. Особливості формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій. - C. 15-19.
  6. Вієвська М. Г. Соціальна відповідальність сучасного фахівця як підґрунтя його продуктивної професійної діяльності. - C. 19-24.
  7. Войтович О. В. Емоційна культура в професійній підготовці майбутніх вихователів. - C. 25-29.
  8. Volkova Yu. Methodical aspects of forming future music and choreography teachers’ artistic communication skills. - C. 29-33.
  9. Гвоздій С. П. Відповідність викликам сьогодення як принцип добору змісту навчання у процесі формування культури безпечної життєдіяльності студентів. - C. 34-40.
  10. Дроздова І. П. Інтерактивні методи навчання мов у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю. - C. 40-45.
  11. Дроздова К. В. Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів. - C. 45-50.
  12. Дудчак Г. І. Педагогічне керівництво самостійною роботою студентів шляхом використання інноваційних технологій. - C. 50-54.
  13. Еджиєс С. Емре Визначення особливостей формування професійно-комунікативної компетентності студенів-іноземців у процесі фахової підготовки. - C. 54-58.
  14. Жаровцева Т. Г. Проблема готовності студентів до самостійної навчальної діяльності. - C. 59-62.
  15. Yin Yuan Criterial approach to evaluation of art-image memory of future music art teachers. - C. 63-67.
  16. Инжестойкова В. А., Таама Аль Атаби Аяд Хаяви Реализация педагогических условий формирования профессионально-художественной культуры будущих учителей изобразительного искусства. - C. 67-72.
  17. Казанцева Л. І. Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у дискурсивній діяльності. - C. 72-77.
  18. Карпова Э. Э. Оценка качества подготовки специалистов в высшей школе и проблема его мониторинга. - C. 78-82.
  19. Княжева І. А. Підготовка майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти до здійснення особистісно зорієнтованої взаємодії з дітьми. - C. 83-87.
  20. Ковшар О. В. Освіта як засіб модернізації сучасного суспільства. - C. 87-92.
  21. Козинко Л. Л. Методичні засади проведення практичних (лабораторних) занять з хореографічних дисциплін студентами-магістрантами під час проходження виробничої практики у ВНЗ. - C. 92-97.
  22. Койчева Т. І. Сутність організаційної та корпоративної культур університетів як соціокультурних феноменів: порівняльний аналіз. - C. 98-102.
  23. Коломієць А. М., Фальштинська Ю. В. Використання інтернет-сайтів на заняттях з іноземної мови. - C. 102-107.
  24. Кононенко Н. В. Шляхи формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти. - C. 107-111.
  25. Костюченко Т. М. Сутність світоглядно-мотиваційного компоненту в структурі здо-ров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 112-117.
  26. Кудрявцева О. А. Педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи з вивчення педагогічних дисциплін майбутніми педагогами дошкільної освіти в позааудиторний час. - C. 118-125.
  27. Листопад О. А. Експериментальне дослідження формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 125-131.
  28. Мельник Н. І. Професійна підготовка педагогів дошкільних установ у франції: загальні особливості. - C. 131-138.
  29. Нестеренко В. В. Проблема виховання у дошкільників навичок здорового способу життя. - C. 138-143.
  30. Павлюк Т. О. Підготовка майбутніх вихователів до використання мультимедійних засобів навчання в професійній діяльності. - C. 143-147.
  31. Падалка О. І. Теоретичні засади формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 147-151.
  32. Пальшкова І. О. Особливості формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи. - C. 151-156.
  33. Попова О. В. Контекстний підхід як детермінанта професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови. - C. 156-166.
  34. Степанова Т. М. Педагогічні умови формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 166-170.
  35. Тимченко Г. М., Бережна Н. І., Іваненко Л. О. Розробка системи автоматизованого контролю знань для студентів класичного університету в системі Moodle. - C. 170-174.
  36. Тимченко Г. М., Діденко М. В., Закревський А. М., Павлович Р. В. Упровадження сучасних діагностичних систем під час вивчення курсу "Психофізіологічні основи здоров’я" для студентів класичного університету. - C. 175-181.
  37. Ткаченко С. В. Критерії оцінки сформованості етичної компетентності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін. - C. 181-186.
  38. Токарєва С. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до корекційно-оздоровчої роботи в школі. - C. 186-190.
  39. Федорова О. А. Організація контролю сформованості аудитивних умінь іноземних слухачів підготовчого відділення в процесі вивчення української мови. - C. 190-195.
  40. Черненко Н. М. Особливості управління навчальним закладом на засадах ризик-менеджменту. - C. 196-200.
  41. Черняк С. Г. Соціальне виховання в історії зарубіжної та вітчизняної педагогічної думки ХХ століття. - C. 200-208.
  42. Чжоу Цун Дидактичні основи формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів засобами бібліотечних ресурсів в умовах магістратури. - C. 209-213.
  43. Швець О. А. Навчання майбутніх дизайнерів використання українських символів в оформленні інтер’єру. - C. 213-217.
  44. Шухтін В. В., Хрущ В. І. Впровадження нових методик навчання на базі кафедри шкірно-венерологічних хвороб. - C. 218-221.
  45. Яблонський А. І. Основні принципи гуманітарно-психологічної експертизи освіти: теоретичний аспект. - C. 222-227.
2015
№ 9 (138)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського