Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бочевар А. Г. Стан сформованості інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх юристів. - C. 5-10.
  4. Буховець Б. О. Контроль психофізичного розвитку дітей під час корекції рухових порушень. - C. 11-17.
  5. Ягоднікова В. В. Особливості управління інноваціями у виховному процесі загальноосвітньої школи. - C. 17-22.
  6. Балан Л. А. Формирование у будущих инженеров-программистов готовности к использованию дистанционных образовательных технологий: практический аспект. - C. 22-28.
  7. Боделан М. В. Вулична соціальна робота: сутність і специфіка. - C. 28-31.
  8. Бадюл Л. М. Застосування передового науково-методичного досвіду з метою удосконалення рівнів володіння іноземною мовою у професійному середовищі. - C. 32-36.
  9. Левицька І. М. Особливості діалогової взаємодії в навчально-виховному процесі майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 37-41.
  10. Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура фахової культури майбутніх учителів музики. - C. 42-47.
  11. Патик Ю. В. Мотиваційні тенденції майбутніх соціальних працівників. - C. 47-50.
  12. Цзяо Їн Методичне забезпечення естетичного розвитку майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано. - C. 51-56.
  13. Черняк С. Г. Виховання в контексті інтересів суспільства доби Середньовіччя. - C. 57-61.
  14. Єрмакова С. С. Фундаментальні аспекти впровадження ощадливого виробництва у навчальний процес вищого технічного навчального закладу. - C. 62-66.
  15. Богатов А. О. Компоненти і критерії підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до формування здоров’язбережувального середовища. - C. 67-72.
  16. Линенко А. Ф. Професійна ідентичність в контексті професійної підготовки майбутнього вчителя: теоретичний аспект дослідження. - C. 72-76.
  17. Ду Цзі Лун, Мамикіна О. А. Педагогічні умови оптимізації особистісного становлення школярів молодшого шкільного віку у процесі занять естрадним співом. - C. 77-82.
  18. Sakharova V. Implementation of pedagogical conditions of foreign students’ professional and pedagogical culture formation in the process of professional training. - C. 82-86.
  19. Татарнікова А. А. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців-музикантів з арт-менеджменту: організаційно-педагогічні засади. - C. 87-92.
  20. Гільман А. Ю. Емпіричне дослідження особливостей саногенного мислення студентської молоді. - C. 92-97.
  21. Рожко І. В. Наукові підходи до розвитку музичної пам’яті молодших школярів. - C. 97-102.
  22. Імерідзе М. Б. Реалізація експериментальної моделі формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів. - C. 102-106.
  23. Деділова Т. В., Токар І. І. Сучасні реалії впровадження ґендерного підходу в системі вищої освіти України. - C. 107-114.
  24. Голик Б. Г. Якість освітнього середовища професійної підготовки фахівця дизайну. - C. 115-120.
  25. Марченко В. С. Формування професійного іміджу сучасного вчителя. - C. 120-125.
  26. Черненко Н. М. Характеристика рівнів готовності майбутніх менеджерів освіти до управління ризи-ками у навчальних закладах. - C. 126-130.
  27. Вей Цісюань Експертне оцінювання у професійній діяльності менеджерів освіти. - C. 130-133.
  28. Поліхроніді А. Г. Використання аудіотренувань у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 134-137.
  29. Деділова Т. В., Токар І. І., Філатов А. В. Ґендерний аспект уявлень студентів про діяльність викладача. - C. 137-145.
  30. Янь Юань Методика формування умінь самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики. - C. 146-152.
  31. Очеретна О. Ю. Залучення майбутніх інженерів електрозв’язку до самостійної творчої роботи в процесі професійної підготовки як педагогічна умова формування їхньої акмеологічної культури. - C. 152-157.
  32. Печерська Е. П., Усачов О. С. Формування художнього мислення підлітків у процесі участі у культурно-масових заходах. - C. 157-165.
2016
№ 1 (142)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського