Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2017/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

    Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Chopyk T. V., Pavliuk O. S., Pavliuk Ye. O. Model of Future Coaches-Teachers’ Professional Competence Formation in Terms of Higher Educational Institution. - C. 5-12.
  4. Klochkova T. I., Sbruieva A. A., Pshenychna L. V. Risk Management in The Activities of a Modern University: a Comparative Analysis of British and Ukrainian Experience. - C. 13-23.
  5. Bodnar S. V. Characterization of Speech Material According to the Essence of Compressive Method of Intensive Foreign Languages Teaching. - C. 24-31.
  6. Yeremenko T. Ye., Lukyanchenko I. O., Yumrukuz A. A. Developing Master Students’ Professional Speech Competence in Pre-Service English Teacher Training: Possibilities, Problems and Recommendations. - C. 32-39.
  7. Şahin S., Şahin E., Ölçücü B. The Determination of Relation Among The Future Time Perspectives, Academic Delay of Gratification Preferences and Burnout Levels of Prospective Teachers. - C. 40-49.
  8. Doroshenko T. V., Minenok A. O., Sikura A. Io. Future Primary School Teachers’ Art and Pedagogical Training Modernization. - C. 50-57.
  9. Борщенко В. В. Стан підготовленості майбутніх учителів до організації і здійснення здоров’язбережувальної діяльності в початковій школі. - C. 58-65.
  10. Литньова Т. В. Еволюція цілей іншомовної освіти у вітчизняній загальноосвітній школі в радянський і пострадянський періоди. - C. 66-73.
  11. Жерновникова О. А., Штефан Л. А., Фазан В. В. Формування готовності майбутніх учителів математики до навчального проектування. - C. 74-81.
  12. Іщенко Л. В., Орос І. І., Ляховець О. О. Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника. - C. 82-89.
  13. Пічкур М. О., Демченко І. І., Сулим В. Т. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. - C. 90-94.
  14. Kuzmin V. V., Kuzmina M. O., Ivanchenko A. V. Psychosocial Life Trajectories of Orphaned Individuals (Resurvey). - C. 95-100.
  15. Chebykin O. Ya. System-Activity Conception of Training 21st Century Teachers: Competence and Organizational Aspects. - C. 101-106.
  16. Molnar T. I., Lavrenova M. V., Fenchak L. M. Pedagogical Factors of Gifted Children’s Adaptation to the Educational Environment of Primary School. - C. 106-111.
  17. Soroka O. V. Art-Therapeutic Technologies: are Future Primary School Teachers Ready to Use Them in Practice?. - C. 111-117.
  18. Gryshova I. Yu., Nikolyuk E. V., Shestakovska T. L. Conceptualization of The Organizational Management Mechanism of the Development of the National Education System in the Context of Its Quality. - C. 118-125.
  19. Naumov O. B., Kovalenko O. M., Savin S. Yu. Technique of Assessing Future Managers’ Leadership Qualities in Modern Socio-Cultural Environment. - C. 126-132.
  20. Nestoruk N. A., Chykunov P. O. Optimization of the Technology of Mastering Competence Complex For Professional Activity of Electromechanical Engineers. - C. 133-138.
  21. Myshchak I. M., Konarivska O. B., Seysebaieva N. G. Adjustment of the Inclusive Education Legal Insurance in Ukraine to International Norms and Standards. - C. 139-146.
  22. Nikolenko L. M. Forming Auditory Comprehension of Preschoolers with Backwardness in Speech Development By Means of Psycholingistic Game. - C. 147-153.
  23. Рацул О. А., Завітренко Д. Г., Кучай О. В. Особливості вербальних уявлень про навколишній світ у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 154-161.
  24. Halushchak I. Ye. Pedagogical Conditions of Future Economists’ Legal Competence Formation. - C. 162-169.
  25. Кушнір В. М., Сопівник Р. В., Пижик І. Формування уявлень про моральні якості та норми у дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів. - C. 170-175.
  26. Плющ В. М., Степанюк К. І., Білан В. А. Психолого-педагогічна діагностика здатності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів. - C. 176-182.
  27. Stratan-Artyshkova T., Fedchyshyn N., Honcharuk V. Future Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Quality. - C. 182-187.
  28. Kramarenko A. M., Horbenko O. B., Syladii I. M. Pedagogy Students’ Professional Competence Formation. - C. 188-193.
2017
№ 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського