Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2020/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
- Асєєва Ю. Роль впливу Iнтернету на суїцидальну поведінку осіб підлітково-юнацького віку. - C. 5-13.
- Васильєва Н. Нейрофізіологічні механізми логоневрозу у дітей дошкільного віку при функціональних навантаженнях. - C. 13-19.
- Міненок А., Кійко Т., Донець І. Профілактика надлишкової маси тіла населення в умовах карантинних обмежень під час пандемії. - C. 20-26.
- Мірошниченко О., Гуцуляк О. Роль акцентуації характеру в адаптації особистості до екстремальних умов життєдіяльності. - C. 26-32.
- Прокоф'єва-Акопова С. Вагітність як фактор емоційної нестабільності жінок. - C. 33-38.
- Плиска О., Харченко Л., Груша М., Кондраток І., Шкробанець І. Контрастна чутливість як метод раннього виявлення порушень рефракції в школярів різного віку. - C. 39-47.
- Ситник О., Єжова О., Мелеховець О. Фізична терапія осіб зрілого віку з діабетом другого типу. - C. 47-57.
- Михалюк Е., Сыволап В., Потапенко М., Бессарабов Н., Польской С. Особенности электрокардиографических показателей и данных вариабельности сердечного ритма у юных футболистов. - C. 57-64.
- Дегтяренко Т., Орлик Н., Костюк О. Психофізіологія індивідуальних відмінностей. Історичні концепції. - C. 64-73.
- Гопкало Ю. Узагальнення групових форм роботи з психотравмою в осіб, які постраждали внаслідок військових дій. - C. 73-78.
- Ржевська-Штефан З. Мотивація учбової діяльності студентів першого курсу педагогічного університету. - C. 79-84.
- Voskoboynikov F. An Introduction to the Theory of Activity (To the memory of my dear friend Gregory Bedny). - C. 84-91.
- Narskin G., Kobrinsky M., Narskin A. Functional training in the aspect of sports training. - C. 91-96.
- Гуменюк І. Полікодовий текст як засіб реалізації текстоцентричної технології навчання. - C. 97-103.
- Мехед О., Рябченко С. Основні аспекти соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров'я. - C. 104-109.
- Радзієвський Р., Пліско В., Бондаренко В. Професійна підготовка охоронців на основі системно-модульного проєкту охорони об'єктів. - C. 109-117.
- Самокиш І., Босенко А., Топчій М. Комплексний моніторинг функціональних можливостей студентів закладів вищої освіти. - C. 117-125.
- Sevdalev S., Kozhedub M. Modeling of the competitive activities of highly qualified female athletes specializing in the modern pentathlon. - C. 125-131.
- Яготін Р., Дегтяренко Т., Халайджі С. Особливості тренувального процесу студентів-боксерів з урахуванням стану їх психомоторики. - C. 131-138.
- Овчарова В. Фактори ефективного здійснення соціальної роботи із залучення молоді до волонтерської діяльності на рівні громади. - C. 138-149.
- Тодорова В., Сосіна В., Вартовник В., Пугач Н. Особливості індивідуального стилю роботи тренера і педагога хореографічного колективу. - C. 149-155.
- Мартынова Р. Моделирование звеньев организационного и содержательного блоков процесса обучения образовательным дисциплинам. - C. 155-163.
| 2020 | | № 3 (184)
|
|
|
|