Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
Педагогіка
- Андрійчук В. Діагностика рівнів готовності майбутніх учителів до формування фінансової грамотності учнів початкової школи: інструментарій та технології. - C. 3–8.
- Баланюк І. Освіта в умовах пандемії: проблеми та наслідки. - C. 9–13.
- Kostenko O. Potentials of interdisciplinarity: Norbert Elias’ theory in the context of educology. - C. 14–18.
- Куцин Е. Корекція мовленнєвих порушень дошкільників засобами ізотерапії як однієї з форм арт-терапії. - C. 19–24.
- Луцько К., Круглик О. Активізація сприймання і розуміння мовлення дітьми з порушеннями слухової функції в контексті емерджентності системи його розвитку. - C. 25–30.
- Мандро Л. "Soft skills" та "meta skills" як основа фахового зростання соціальних працівників. - C. 31–35.
- Moisieieva N., Sydorenko A., Lutsenko R., Lutsenko O., Havrylieva K. Independent work of students as a basis for quality qualification training. - C. 36–40.
- Швець Т. Сучасні моделі тьюторингу у системі середньої освіти країн Європи та США. - C. 41–47.
Психологія
- Коваль Г. Кіберпсихологія: витоки, сучасність, перспективи розвитку. - C. 48–52.
- Kravchenko O., Mishchenko M., Polishchuk O. Potential of inclusive tourism in the context of green social work. - C. 53–60.
- Pyvovarchyk I., Tsybukh L., Badiul L. Psychological well-being and intelligence. - C. 61–69.
- Сафін О. Умови розвитку психологічної готовності студентів-психологів до професійної діяльності. - C. 70–75.
- Чебикін О., Іванова О. Сміхотерапія та можливості її використання в корекції посттравматичних стресових станів. - C. 76–84.
| 2022 | | № 3
|
|
|
|