Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2023/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наука і освіта
: наук.-практ. журн..- Одеса
Nauka i osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Георгієвська З., Петрова Ю. Інноваційні та інформаційні технології у викладанні дисципліни "Міжкультурні комунікації" в бізнес-освіті. - C. 3–8.
  5. Гревцева Є., Бабко Т. Самозбереження та саморозвиток педагогічних працівників в умовах токсичного менеджменту в закладі освіти. - C. 9–14.
  6. Житнік Т. Онлайн-технології інтеграції дітей-біженців з України в Німеччині засобами культури та мистецтва. - C. 15–21.
  7. Загородня А. Соціально-антропологічні ідеї розвитку філософії освіти у філософсько-культурологічній естетичній концепції В. Сімовича. - C. 22–26.
  8. Захаріна Т. Реінтеграція військовослужбовців як складник соціальної політики та соціальної роботи. - C. 27–33.
  9. Ільєнко А. Мовна свідомість держслужбовця як категорія професійності. - C. 34–39.
  10. Михайлов В., Нікулін О., Кравченко Н., Савченко Т., Коваль Р. Періодизація становлення й розвитку системи підвищення кваліфікації фахівців з питань цивільної безпеки. - C. 40–47.
  11. Моляка І. Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті. - C. 48–53.
  12. Осипчук С. Проблема оцінювання якості освіти загальноосвітнього закладу в ретроспективі педагогічних досліджень. - C. 54–60.
  13. Румянцева О. Підвищення стандартів вищої освіти: переорієнтація в напрямі досліджень викладача та здобувача третього рівня вищої освіти. - C. 61–65.
  14. Сафін О., Тептюк Ю. Розвиток суб’єктності та суб’єктних якостей школярів, що забезпечують їхню активність в освітньому просторі. - C. 66–71.
  15. Стойка О. Деякі нормативні аспекти цифрової трансформації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща. - C. 72–76.
  16. Трускавецька І. Технології змішаного навчання як інноваційна форма організації готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я в закладах вищої освіти. - C. 77–82.
  17. Юрків Я. Використання цифрових технологій в організації соціального супроводу осіб, які постраждали від насильства в сім’ї. - C. 83–88.
  18. Чекан О. Роль комп’ютерних програм у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 89–94.
  19. Психологія

  20. Атаханов Б., Чебикін О. Дослідження емоційно-особистісних особливостей як вірогідних детермінант психологічної кризи в молоді. - C. 95–103.
  21. Ніколайчук Г., Демчук О. Психологічні засоби підвищення комунікативної компетентності майбутніх психологів. - C. 104–109.
  22. Поспелова І., Косьянова О., Клосс Г. Особливості соціально-психологічної адаптації осіб із різним ставленням до невизначеності. - C. 110–120.
  23. Їге Л. Крос-культурний підхід як методологічна основа професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 121–126.
2023
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського