Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16225/2023/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наука і освіта : наук.-практ. журн..- Одеса Nauka i osvita- Титул.
- Зміст.
Педагогіка
- Георгієвська З., Петрова Ю. Інноваційні та інформаційні технології у викладанні дисципліни "Міжкультурні комунікації" в бізнес-освіті. - C. 3–8.
- Гревцева Є., Бабко Т. Самозбереження та саморозвиток педагогічних працівників в умовах токсичного менеджменту в закладі освіти. - C. 9–14.
- Житнік Т. Онлайн-технології інтеграції дітей-біженців з України в Німеччині засобами культури та мистецтва. - C. 15–21.
- Загородня А. Соціально-антропологічні ідеї розвитку філософії освіти у філософсько-культурологічній естетичній концепції В. Сімовича. - C. 22–26.
- Захаріна Т. Реінтеграція військовослужбовців як складник соціальної політики та соціальної роботи. - C. 27–33.
- Ільєнко А. Мовна свідомість держслужбовця як категорія професійності. - C. 34–39.
- Михайлов В., Нікулін О., Кравченко Н., Савченко Т., Коваль Р. Періодизація становлення й розвитку системи підвищення кваліфікації фахівців з питань цивільної безпеки. - C. 40–47.
- Моляка І. Англомовна фонетична компетентність як науково-методична проблема в освіті. - C. 48–53.
- Осипчук С. Проблема оцінювання якості освіти загальноосвітнього закладу в ретроспективі педагогічних досліджень. - C. 54–60.
- Румянцева О. Підвищення стандартів вищої освіти: переорієнтація в напрямі досліджень викладача та здобувача третього рівня вищої освіти. - C. 61–65.
- Сафін О., Тептюк Ю. Розвиток суб’єктності та суб’єктних якостей школярів, що забезпечують їхню активність в освітньому просторі. - C. 66–71.
- Стойка О. Деякі нормативні аспекти цифрової трансформації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща. - C. 72–76.
- Трускавецька І. Технології змішаного навчання як інноваційна форма організації готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я в закладах вищої освіти. - C. 77–82.
- Юрків Я. Використання цифрових технологій в організації соціального супроводу осіб, які постраждали від насильства в сім’ї. - C. 83–88.
- Чекан О. Роль комп’ютерних програм у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 89–94.
Психологія
- Атаханов Б., Чебикін О. Дослідження емоційно-особистісних особливостей як вірогідних детермінант психологічної кризи в молоді. - C. 95–103.
- Ніколайчук Г., Демчук О. Психологічні засоби підвищення комунікативної компетентності майбутніх психологів. - C. 104–109.
- Поспелова І., Косьянова О., Клосс Г. Особливості соціально-психологічної адаптації осіб із різним ставленням до невизначеності. - C. 110–120.
- Їге Л. Крос-культурний підхід як методологічна основа професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 121–126.
| 2023 | | № 2
|
|
|
|