Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вдосконалення вищої медичної освіти

  4. Аймедов К. В., Жогно Ю. П. Синдром емоційного вигоряння студентів-медиків. - C. 6-10.
  5. Барна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи. - C. 11-13.
  6. Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога. - C. 14-16.
  7. Гарматюк Н. Д., Марценюк В. П. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 17-24.
  8. Гнатюк М. С., Данилевич Ю. О., Татарчук Л. В. Оперативна хірургія та топографічна анатомія – важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків. - C. 25-27.
  9. Гощинський П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів. - C. 28-29.
  10. Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "Фізико-хімія поверхневих явищ” у курсі фізичної та колоїдної хімії в Національному фармацевтичному університеті. - C. 30-34.
  11. Громовик Б. П. , Горілик А. В. , Глуховський П. В. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів ІІІ–IV рівнів акредитації. - C. 35-38.
  12. Гуцол Л. П., Горілик А. В. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатії”. - C. 39-44.
  13. Денефіль О. В., Сатурська Г. С., Потіха Н. Я. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології. - C. 45-47.
  14. Кравчук Л. В., Кадобний Т. Б., Чикита А. В. Філософія трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини. - C. 48-50.
  15. Ласитчук О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів. - C. 51-54.
  16. Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики” в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації. - C. 55-58 .
  17. Марущак М. І., Дзига С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія” у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ імені I. Я. Горбачевського. - C. 59-60.
  18. Марценюк В. П., Кравець Н. О. Кафедрі медичної інформатики – 15 років. Основні надбання та перспективи розвитку. - C. 61-63.
  19. Матолич У. Д., Федько В. В., Лаповець Л. Є. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в європейський освітній простір на основі Болонської конвенції. - C. 64-66.
  20. Налужна Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач–студент. - C. 67-70.
  21. Олійник О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі. - C. 71-73.
  22. Педанов Ю. Ф., Славута О. П., Гоженко А. І. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ–ІV рівнів акредитації. - C. 74-76.
  23. Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи. - C. 77-79.
  24. Родинський О. Г., Демченко О. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології. - C. 80-82.
  25. Самойленко А. В., Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіти. - C. 83-86.
  26. Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення. - C. 87-90.
  27. Талалаєнко О. М., Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко А. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології. - C. 91-94.
  28. Унгурян Л. М., Чернецька Г. В., Науменко І. А. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ. - C. 95-97.
  29. Фастовець О. О., Котелевський Р. А. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процессу. - C. 98-100.
  30. Федько В. В. Викладач – студент: деспот чи друг?. - C. 101-102.
  31. Федько В. В., Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп”. - C. 103-104.
  32. Фітькало О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області. - C. 105-108.
  33. Чулак Л. Д., Бас А. О., Шутурмінський В. Г. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ. - C. 109-113.
  34. Чурпій К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності. - C. 114-116.
  35. Шатило В. Й., Андрієвський І. Ю., Дронова О. В. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 117-120.
  36. Шевчук Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти. - C. 121-124.
  37. Шустваль М. Ф., Шустваль С. М., Лядова Т. І., Волобуєва О. В. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процессу. - C. 125-128.
  38. Савченко І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 двнз "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” на 2013–2017 рр.. - C. 129-132.
  39. Іванець Л. М., Поляк О. Б. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія” та "Фармацевтична хімія” у підготовці спеціалістів фармації. - C. 133-134.
  40. Ювілеї

  41. До славного ювілею. - C. 135-137.
2013
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського