Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волкова Н. М., Струбіцька Н. Ю. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці. - C. 5-8.
  4. Господарський І. Я., Харченко Н. В., Вайда А. Р. Cистема безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі. - C. 9-14.
  5. Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини. - C. 15-18.
  6. Зарічна Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності "Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті. - C. 19-21.
  7. Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором "Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини. - C. 22-23.
  8. Івануса І. Б., Михалків М. М., Демид А. Є. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті. - C. 24-26.
  9. Калинюк Н. М., Рогальський І. О., Чорненький М. В. Пeдагогічні (методичні) засади викладання курсу "Медичне правознавство” для студентів медичного факультету. - C. 27-29.
  10. Карпінець І. М. Cоціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу. - C. 30-33.
  11. Кишкан І. Г., Заморський І. І. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти. - C. 34-36.
  12. Кіт З. М., Вергун А. Р. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення. - C. 37-40.
  13. Мельничук Г. М., Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Кошкін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему "Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування. - C. 41-43.
  14. Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу "мозкового штурму” у навчальному процесі. - C. 44-47.
  15. Муратова Т. М., Добровольський В. В. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету. - C. 48-50.
  16. Сирцов В. К., Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології. - C. 51-53.
  17. Степанов Ю. М., Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу. - C. 54-57.
  18. Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами. - C. 58-59.
  19. Фальфушинська Г. І., Іванець Л. М., Загричук Г. Я. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями "Фармація” та "Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС. - C. 60-63.
  20. Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни "Організація та економіка фармації” у системі новітніх цілей вищої фармацевтичної освіти. - C. 64-67.
  21. Шухтін B. В., Хрущ В. І. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам. - C. 68-69.
  22. Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві. - C. 70-73 .
  23. Ящук О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації. - C. 74-76.
  24. Vorona I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors. - C. 77-79.
  25. Боярська Л. М., Рижов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів. - C. 80-82.
  26. Вакалюк І. П., Середюк Н. М., Середюк В. Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни "Внутрішня медицина”. - C. 83-86.
  27. Грицай Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни "Загальна практика – сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою. - C. 87-89.
  28. Залізняк М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 90-92.
  29. Кузняк Н. Б., Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок-3. Стоматологія”. - C. 93-95.
  30. Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах. - C. 96-98.
  31. Мищенко І. А. Особливості викладання дисципліни "Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів. - C. 99-101.
  32. Ніженковська І. В., Кузнецова О. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни "Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи. - C. 102-105.
  33. Олещук О. М., Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією. - C. 106-108.
  34. Перцева Т. О., Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах. - C. 109-111.
  35. Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один iз видів самостійної роботи студентів. - C. 112-114.
  36. Кравчук Л. B., Кравчук Л. O., Лабівка О. B. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на тернопільщині в період 1939–1941 рр. . - C. 115-119.
2015
№ 4 (68)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського