Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Медична освіта : наук.-практ. журн..- Тернопіль Medična osvìta- Титул.
- Зміст.
Вдосконалення вищої медичної освіти
- Альчук О. І., Волощук Н. І., Лозинська Л. Ф. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій. - C. 5-7.
- Васильченко Л. В., Мерікова Н. Л., Горностаєва Н. Ю., Кравченко Т. Ю., Копійка Г. К., Папінко Р. М. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування. - C. 8-10.
- Волошина Л. О., Леко Б. А., Кушнір Л. Д. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів. - C. 11-14.
- Гай Л. А., Сухін Ю. В., Венгер В. Ф., Муксен Сайед, Сердюк В. В. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі. - C. 15-18.
- Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. - C. 19-21.
- Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців. - C. 22-24.
- Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти. - C. 25-28.
- Костєв Ф. І., Савчук Р. В., Ухаль О. М., Швець В. Д., Борисов О. В., Шостак М. В. Активні методи навчання студентів-медиків. - C. 29-31.
- Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти. - C. 32-34.
- Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету. - C. 35-38.
- Ніколаєва О. В., Шутова Н. А. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи. - C. 39-40.
- Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті. - C. 41-43.
- Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я. - C. 44-46.
- Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу. - C. 47-49.
- Чоп’як В. В., Надрага О. Б., Вергун А. Р. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду. - C. 50-52.
- Шапошнікова Н. В., Ільницька Л. А., Cтрільчук Л. М. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів. - C. 53-56.
- Malakhova S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students. - C. 57-59.
Досвід з організації навчальної роботи
- Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря. - C. 60-62.
- Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога. - C. 63-65.
- Дзига С. В., Марущак М. І., Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології. - C. 66-67.
- Жураковська Н. О., Майстренко О. М., Павленко О. В. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби. - C. 68-69.
- Заморський І. І., Хмара Т. В. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника. - C. 70-73.
- Івануса І. Б., Михалків М. М. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті. - C. 74-77.
- Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики. - C. 78-81.
- Манащук Н. В., Чорній Н. В., Чорній A. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи. - C. 82-85.
- Мартинюк Л. П., Бойко Т. В., Лихацька В. О. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3. - C. 85-86.
- Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського. - C. 87-89.
- Нікітіна О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка”. - C. 90-93.
- Семенець А. В., Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”. - C. 94-100.
- Сопіга М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги. - C. 101-102.
- Спіріна І. Д., Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками. - C. 103-105.
- Тихолаз В. О., Башинська О. І., Стельмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини. - C. 106-108.
- Тихолаз В. О., Школьніков В. С., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л., Алієв Е. І. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини. - C. 109-111.
- Швець Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології. - C. 112-114.
З історії медичних навчальних закладів
- Кадобний Т. Б., Козак Н. В., Лабівка О. В. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини. - C. 115-120.
| 2016 | | № 1 (69)
|
|
|
|