Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Медична освіта : наук.-практ. журн..- Тернопіль Medična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Абрамов С. В., Байбаков В. М., Григоренко Л. В. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах. - C. 6-10.
- Беденюк А. Д., Бурак А. Є., Гриценко С. Й. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського. - C. 11-14.
- Бурмас Н. І., Бойко Л. А. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії. - C. 15-18.
- Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу. - C. 19-23.
- Лопіна Н. А., Журавльова Л. В. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу. - C. 24-30.
- Мосула Л. М., Криськів Л. С., Кучер Т. В. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни "фізико-хімічний аналіз у створенні ліків" у процесі підготовки майбутніх провізорів. - C. 31-35.
- Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С. Симуляційна освіта в психіатрії. - C. 36-41.
- Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги. - C. 42-46.
- Штрімайтіс О. В., Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу. - C. 47-50.
- Антоненко А. М., Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни "Гігієна та екологія". - C. 51-54.
- Баранова І. В., Ільюк І. А., Постовітенко К. П. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти. - C. 55-60.
- Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті. - C. 61-66.
- Галіяш Н. Б., Бількевич Н. А., Петренко Н. В. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря. - C. 67-74.
- Герелюк В. І., Матвійків Т. І., Нейко Н. В. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету. - C. 75-78.
- Єгудіна Є. Д., Сапожниченко Л. В., Козлова Ю. В. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків. - C. 79-85.
- Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В. Впровадження європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії. - C. 86-89.
- Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні. - C. 90-95.
- Лопіна Н. А., Журавльова Л. В. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів. - C. 96-102.
- Льовкін О. А., Скоба В. С., Потоцька О. І. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в Запорізькому державному медичному університеті. - C. 103-106.
- Савицька Н. І., Мочульська О. М. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти. - C. 107-113.
- Федчишин Н. О., Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища. - C. 114-121.
- Яковцова І. І., Олійник А. Є., Долгая О. В. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії. - C. 122-125.
- Kolodnytska O. D., Vorona I. I. Using project-based learning to teach latin and greek medical terminology. - C. 126-130.
- Логойда Л. С., Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам. - C. 131-136.
- Данильчук Г. О., Венгер Я. І., Лагода Д. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти. - C. 137-142.
- Доля О. С., Ярешко Н. О. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів. - C. 143-147.
- Лазарчук Т. Б., Самогальська О. Є., Мерецька І. В. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки. - C. 148-151.
- Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря. - C. 152-155.
- Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст. - C. 156-161.
- Дідух В. Д., Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4). - C. 162-170.
- Мінцер О. П., Попова М. А. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів. - C. 171-177.
- Паласюк Г. Б., Паласюк Б. М. Медсестринські наукові дослідження в Австрії. - C. 178-183.
- Prokop I. A., Savaryn T. V. Establishment and development of medical education and science in the Western Ukraine (XVIII–XIX century). - C. 184-190.
| 2019 | | № 2 (82)
|
|
|
|