Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Медична освіта : наук.-практ. журн..- Тернопіль Medična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Височина І. Л., Авраменко І. В., Башкірова Н. С. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування). - C. 5-9 .
- Вихрущ А. В., Яблонь Т. В., Драч І. Д. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування. - C. 10-15.
- Гетмaнюк І. Б., Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія". - C. 16-19.
- Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Сергєєва Л. Н. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка". - C. 20-26.
- Кавецька Н. А., Андрейчин С. М., Ярема Н. З. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти. - C. 27-31.
- Корда М. М., Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. - C. 32-37.
- Лиха Л. М., Господарський І. Я. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу. - C. 38-42.
- Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді. - C. 43-46.
- Михалків М. М., Івануса І. Б., Загричук Г. Я. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі. - C. 47-51.
- Платонова О. М., Стоєва Т. В., Тіткова О. В. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу. - C. 52-56.
- Теренда Н. О., Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування). - C. 57-60.
- Baibakov V. M., Hryhorenko L. V. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students. - C. 61-67.
- Кирик Х. А., Борис Р. Я., Михалевич М. М. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам. - C. 68-72.
- Кононенко А. Г., Шаталова О. М., Щербак О. А. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора. - C. 73-75.
- Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату. - C. 76-79.
- Посоленик Л. Я., Видойник О. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину. - C. 80-84.
- Kitura H. Ya., Vorona I. I. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors. - C. 85-90.
- Марченкова Н. О., Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія". - C. 91-95 .
- Солодовникова Ю. О., Добровольський В. В., Сон А. C. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання. - C. 96-99.
- Танцюра Л. Д., Кисельова І. В., Біляєв А. В. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти. - C. 100-104.
- Ястремська С. О., Рега Н. І. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19. - C. 105-109.
- Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час. - C. 110-115.
- Вергун А. Р., Ягело С. П., Стечак Г. М. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія. - C. 116-122.
- Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. урок 1"). - C. 123-128.
| 2020 | | № 4 (89)
|
|
|
|