Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2022/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Медична освіта : наук.-практ. журн..- Тернопіль Medična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Макарчук Н. Р. Телереабілітаційні технології в підготовці фахівців з фізичної терапії. - C. 5-9.
- Баланюк І. В. Освіта в умовах пандемії: проблеми та наслідки. - C. 10-15.
- Бігуняк Т. В. Особливості дистанційного навчання на кафедрі патологічної фізіології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів). - C. 16-22.
- Бондаренко С. В., Котубей В. Ф., Грицько В. В. Система охорони здоров’я в Галичині за часів Австро-Угорської імперії: історико-правові аспекти заснування та організаційні умови. - C. 23-30.
- Бондаренко С. В., Пилипишин О. І., Гуменна Н. В. Філософія як навчальна дисципліна в умовах дистанційного навчання: особливості викладання і вивчення. - C. 31-35.
- Гутор Н. С. Особливості навчання та формування студентів-стоматологів в умовах військового стану. - C. 36-41.
- Павлюк Б. В. Особливості викладання дисципліни "Системи якості фармації" на фармацевтичному факультеті. - C. 42-46.
- Паласюк Б. М. Професійна підготовка магістрів фармації в університетах Австрії. - C. 47-50.
- Рожнова Т. Є., Вадзюк С. Н., Наконечна С. С., Ратинська О. М. Інтерактивні методи навчання – шлях до підвищення ефективності освітнього процесу у медичних закладах вищої освіти. - C. 51-59.
- Скрипник І. М., Приходько Н. П., Шапошник О. А. Медична освіта в умовах війни: досвід Полтавського державного медичного університету. - C. 60-64.
- Boychuk T. M., Popova I. S., Stoliar D. B. Teaching histology in times of war – experience of modifying educational process. - C. 65-69.
- Війтович Л. Є. Симуляційне навчання як засіб оволодіння фаховими компетентностями з циклу "Торакальна хірургія" студентами 5 курсу. - C. 70-75.
- Франчук В. В., Небесна З. М., Слива А. Ф. ОСобливості викладання судової медицини за дистанційною формою навчання в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. - C. 76-81.
- Hnatyshyn S. I., Novitska O. I., Oliіnyk N. Ya. Formation of professional and сommunicative competence for masters of medicine in university conditions. - C. 82-87.
- Prokop I. A., Kitura H. Ya. Formation of english professionally oriented communication in the context of future doctors’ functional competence. - C. 88-93.
- Стрільчук Л. М., Радченко О. М., Ільницька Л. А. Дистанційне навчання у медичному закладі вищої освіти: соціальні та статево-вікові характеристики. - C. 94-100.
- Fedchyshyn N. O., Hantimurova N. I., Franchuk V. V., Yelahina N. I. Basic principles of organization of post-graduate medical education development: European context. - C. 101-105.
| 2022 | | № 3 (97)
|
|
|
|