Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2023/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Медична освіта : наук.-практ. журн..- Тернопіль Medična osvìta- Титул.
- Зміст.
Підвищення якості вищої медичної освіти
- Вихрущ А. В., Данік Н. А., Христенко О. М. Знання як цінність у системі методів навчання (на прикладі дидактичної думки Польщі). - C. 5-14.
- Андрейчин М. А., Величко М. В., Мельник Л. П., Андрейчин Ю. М. Світовий досвід з підготовки фахівців із біобезпеки. - C. 15-25.
- Бількевич Н. А., Кавецька Н. А., Чернець Т. Ю. Інтерактивні методи навчання як методологічна основа тренування комунікативних навичок студентів медичного закладу вищої освіти. - C. 25-31.
- Гаврищак І. І., Проців О. Я. Педагогічні погляди Павла Білецького-Носенка. - C. 32-39.
- Голубєва І. М., Васюкова М. М. Міждисциплінарна інтеграція – важливий напрямок у створенні навчальних програм дисциплін за вибором. - C. 40-45.
- Дроненко В. Г., Ткач А. А. Діагностика професійної відповідальності майбутнього лікаря. - C. 46-53.
- Дужич Н. В., Мялюк О. П., Марущак М. І. Аналіз чинників, які впливають на академічну успішність. - C. 54-61.
- Кисільова Т. О., Фоменко О. З. Використання структурно-логічних схем для оптимізації викладання теми "Іонізуючі випромінювання. Використання в медицині". - C. 62-68.
- Кравчук Л. В., Кадобний Т. Б., Бучко А. Т. Філософсько-педагогічні аспекти семіотики в процесі підготовки майбутніх лікарів у сучасних умовах. - C. 69-72.
- Моцюк Ю. Б., Остафійчук С. О., Басюга І. О. Використання симуляційних методів навчання у вивченні дисципліни "Акушерство та гінекологія". - C. 73-78.
- Свинтозельський О. О., Крайдашенко О. В., Михайлик О. А. Особливості формування клінічного мислення в контексті використання технологій дистанційного навчання. - C. 79-83.
- Степаненко В. В., Петришин Л. Й., Степаненко В. І., Кульчицький В. Й. Формування уявлень у здобувачів вищої освіти про методологічні основи реабілітації осіб із посттравматичним стресовим розладом. - C. 84-91.
- Авраменко М. О., Рагріна Ж. М., Репетун А. К. Процес становлення ідентичності іноземних студентів-медиків у контексті успішного вивчення другої мови. - C. 92-97.
- Федонюк Л. Я., Гливка Н. Б., Медвідь І. І. Дистанційне навчання в системі вищої освіти при вивченні дисципліни "Медична біологія". - C. 98-103.
- Шульгай А. Г. , Федчишин Н. О. , Шульгай О. М. Синдром вигорання студентів-медиків під час війни та чинники, які його визначають. - C. 104-111.
- Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Hnatyshyn S. I. Teacher training: model of herbartinianism. - C. 112-120.
- Yelahina N. I. Specific features of theory and practice of teaching foreign languages to students in German-speaking countries. - C. 121-126.
Компетентнісний підхід у вищій медичній освіті
- Ворона І. І. Система вправ для формування граматичної компетенції майбутніх медиків на заняттях латинської мови. - C. 127-131.
- Туровська Л. В., Мойсеєнко М. І., Кузишин М. М. Застосування веб-сервісу Wolfarm|Alpha при формуванні професійної компетентності у майбутніх магістрів фармації. - C. 132-142.
- Kitura H. Ya., Prokop I. A. Communication oriented approach to the formation of grammar competence in the students of higher medical educational institutions. - C. 143-148.
Реформування післядипломної медичної освіти
- Кучин Ю. Л., Лимар Л. В. Деякі особливості підготовки майбутніх докторів філософії – медиків в Україні за умов війни з Росією (на прикладі викладання курсу іноземної мови). - C. 149-155.
Розвиток академічної культури в медичній освіті
- Кавецька Н. А., Чернець Т. Ю., Руда М. М. Готуємося до роботи з пацієнтами: досвід тренінгу базових комунікативних навичок зі студентами медичного університету. - C. 156-160.
| 2023 | | № 3 (101)
|
|
|
|