Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2023/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Медична освіта : наук.-практ. журн..- Тернопіль Medična osvìta- Титул.
- Зміст.
Підвищення якості вищої медичної освіти
- Андрійчук О. Я., Степаненко В. В., Петришин Л. Й., Степаненко В. І., Федчишин Н. О., Гриньків Н. І. Формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 227 "Терапія та реабілітація" розуміння специфіки підходів до роботи з особами із посттравматичним стресовим розладом. - C. 5-13.
- Бандрівський Ю. Л., Бандрівська О. О., Сидлярук Н. І. Шляхи оптимізації опанування іноземними студентами професійних навичок зі стоматології. - C. 14-18.
- Велика А. Я., Купчанко К. П., Перепелиця О. О. Якість підготовки електронних навчальних курсів на кафедрі медичної та фармацевтичної хімії Буковинського державного медичного університету. - C. 19-24.
- Гливка Н. Б., Федонюк Л. Я., Шаповал О. М., Жученко П. С. Особливості використання навчально-методичного комплексу кафедри медичної біології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України при викладанні вибіркової дисципліни "Медична паразитологія". - C. 25-32.
- Мазур І. П., Гасюк Н. В., Радчук В. Б. Дискусійні питання оптимізації системи безперервного професійного розвитку стоматологів України в умовах сьогодення. - C. 33-41.
- Паласюк Б. М. Досвід впровадження інноваційних технологій при викладанні медичної та біологічної фізики на кафедрі медичної фізики діагностичного та лікувального обладнання. - C. 42-47.
- Пашко К. О., Лотоцький В. В., Крицька Г. А., Лотоцька О. В. Викладання військової гігієни в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України з урахуванням особливості ведення бойових дій. - C. 48-52.
- Татарчук Л. В., Вадзюк С. Н., Гнатюк М. С. Особливості засвоєння навчального матеріалу з фізіології при різних формах навчання. - C. 53-57.
- Турлюн Т. С., Саніна Н. А., Конопкіна Л. І. Застосування інтерактивних технологій навчання в медичній освіті. - C. 58-63.
- Hantimurova N. I., Hantimurov А. V., Humenna I. R. Adaptation component as a constituent of foreign students successful training in medical universities of Ukraine. - C. 64-69.
- Hnatyshyn Yu. A., Klishch H. I., Sas L. M. Mediation as a conflict resolution technology. - C. 70-75.
- Koshak B. O., Smiyan S. I., Bilukha A. V. Virtual reality in medical education: a system review. - C. 76-83.
- Yelahina N. I. Teachers’ professional competence development as an integral part of higher medical education in the United States and Ukraine. - C. 84-89.
Компетентнісний підхід у вищій медичній освіті
- Мисик О. А., Гнатишин С. І., Мисула М. С. Професійна комунікація лікаря з пацієнтом у пульмонологічному та лор-відділеннях: матеріали до практичного заняття. - C. 90-95.
- Паласюк Г. Б., Шкільна М. І., Грицишин Л. Є., Смаглій З. В. Організація і методичні аспекти формування термінологічної компетентності у майбутніх дерматологів. - C. 96-101.
- Посоленик Л. Я. Написання історії хвороби як важливий компонент формування у студентів-стоматологів спеціальних фахових компетентностей. - C. 102-106.
- Humenna I. R., Hantimurova N. I., Hantimurov A. V. Communication skills formation of foreign students in contecst of medical university. - C. 107-113.
- Kotsyuba R. B. Computer-oriented methods of teaching latin language. - C. 114-119.
- Vorona І. І., Klishch H. I., Kitura H. Ya. The importance of innovative methods of a professional foreign language teaching in the formation of communicative competence in students of higher medical educational institutions. - C. 120-126.
- Zalipska I. Ya. "Professional medical communication between a doctor and a patient" as an elective course in higher educational establishments. - C. 127-131.
Реформування післядипломної медичної освіти
- Огоренко В. В., Ніколенко А. Є., Шустерман Т. Й. Симуляційний тренінг "перша психологічна допомога у кризових ситуаціях" для здобувачів медичної освіти на післядипломному етапі. - C. 132-138.
- Салій З. В., Шкробот С. І., Салій М. І. Аналіз світового досвіду підготовки інтерна-невролога: переваги та недоліки. - C. 139-144.
Розвиток академічної культури в медичній освіті
- Гаврищак І. І., Проців О. Я. Специфіка викладання дисципліни "основи української медичної термінології" в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Моз України. - C. 145-149.
- Паласюк Г. Б., Ярема Н. М., Паласюк М. І. Загальноосвітнє значення латинської мови у професійній підготовці майбутніх медиків. - C. 150-156.
- Саварин Т. В., Паласюк Б. М., Мисула М. С., Сидлярук Н. І. Термінологічна спрямованість курсу "латинська мова" у медичному закладі вищої освіти як педагогічна проблема. - C. 157-162.
| 2023 | | № 4 (102)
|
|
|
|