Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2023/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Медична освіта
: наук.-практ. журн..- Тернопіль
Medična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підвищення якості вищої медичної освіти

  4. Андрійчук О. Я., Степаненко В. В., Петришин Л. Й., Степаненко В. І., Федчишин Н. О., Гриньків Н. І. Формування у здобувачів вищої освіти спеціальності 227 "Терапія та реабілітація" розуміння специфіки підходів до роботи з особами із посттравматичним стресовим розладом. - C. 5-13.
  5. Бандрівський Ю. Л., Бандрівська О. О., Сидлярук Н. І. Шляхи оптимізації опанування іноземними студентами професійних навичок зі стоматології. - C. 14-18.
  6. Велика А. Я., Купчанко К. П., Перепелиця О. О. Якість підготовки електронних навчальних курсів на кафедрі медичної та фармацевтичної хімії Буковинського державного медичного університету. - C. 19-24.
  7. Гливка Н. Б., Федонюк Л. Я., Шаповал О. М., Жученко П. С. Особливості використання навчально-методичного комплексу кафедри медичної біології Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України при викладанні вибіркової дисципліни "Медична паразитологія". - C. 25-32.
  8. Мазур І. П., Гасюк Н. В., Радчук В. Б. Дискусійні питання оптимізації системи безперервного професійного розвитку стоматологів України в умовах сьогодення. - C. 33-41.
  9. Паласюк Б. М. Досвід впровадження інноваційних технологій при викладанні медичної та біологічної фізики на кафедрі медичної фізики діагностичного та лікувального обладнання. - C. 42-47.
  10. Пашко К. О., Лотоцький В. В., Крицька Г. А., Лотоцька О. В. Викладання військової гігієни в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України з урахуванням особливості ведення бойових дій. - C. 48-52.
  11. Татарчук Л. В., Вадзюк С. Н., Гнатюк М. С. Особливості засвоєння навчального матеріалу з фізіології при різних формах навчання. - C. 53-57.
  12. Турлюн Т. С., Саніна Н. А., Конопкіна Л. І. Застосування інтерактивних технологій навчання в медичній освіті. - C. 58-63.
  13. Hantimurova N. I., Hantimurov А. V., Humenna I. R. Adaptation component as a constituent of foreign students successful training in medical universities of Ukraine. - C. 64-69.
  14. Hnatyshyn Yu. A., Klishch H. I., Sas L. M. Mediation as a conflict resolution technology. - C. 70-75.
  15. Koshak B. O., Smiyan S. I., Bilukha A. V. Virtual reality in medical education: a system review. - C. 76-83.
  16. Yelahina N. I. Teachers’ professional competence development as an integral part of higher medical education in the United States and Ukraine. - C. 84-89.
  17. Компетентнісний підхід у вищій медичній освіті

  18. Мисик О. А., Гнатишин С. І., Мисула М. С. Професійна комунікація лікаря з пацієнтом у пульмонологічному та лор-відділеннях: матеріали до практичного заняття. - C. 90-95.
  19. Паласюк Г. Б., Шкільна М. І., Грицишин Л. Є., Смаглій З. В. Організація і методичні аспекти формування термінологічної компетентності у майбутніх дерматологів. - C. 96-101.
  20. Посоленик Л. Я. Написання історії хвороби як важливий компонент формування у студентів-стоматологів спеціальних фахових компетентностей. - C. 102-106.
  21. Humenna I. R., Hantimurova N. I., Hantimurov A. V. Communication skills formation of foreign students in contecst of medical university. - C. 107-113.
  22. Kotsyuba R. B. Computer-oriented methods of teaching latin language. - C. 114-119.
  23. Vorona І. І., Klishch H. I., Kitura H. Ya. The importance of innovative methods of a professional foreign language teaching in the formation of communicative competence in students of higher medical educational institutions. - C. 120-126.
  24. Zalipska I. Ya. "Professional medical communication between a doctor and a patient" as an elective course in higher educational establishments. - C. 127-131.
  25. Реформування післядипломної медичної освіти

  26. Огоренко В. В., Ніколенко А. Є., Шустерман Т. Й. Симуляційний тренінг "перша психологічна допомога у кризових ситуаціях" для здобувачів медичної освіти на післядипломному етапі. - C. 132-138.
  27. Салій З. В., Шкробот С. І., Салій М. І. Аналіз світового досвіду підготовки інтерна-невролога: переваги та недоліки. - C. 139-144.
  28. Розвиток академічної культури в медичній освіті

  29. Гаврищак І. І., Проців О. Я. Специфіка викладання дисципліни "основи української медичної термінології" в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського Моз України. - C. 145-149.
  30. Паласюк Г. Б., Ярема Н. М., Паласюк М. І. Загальноосвітнє значення латинської мови у професійній підготовці майбутніх медиків. - C. 150-156.
  31. Саварин Т. В., Паласюк Б. М., Мисула М. С., Сидлярук Н. І. Термінологічна спрямованість курсу "латинська мова" у медичному закладі вищої освіти як педагогічна проблема. - C. 157-162.
2023
№ 4 (102)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського