Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16740/2024/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Медична освіта : наук.-практ. журн..- Тернопіль Medična osvìta- Титул.
- Зміст.
Підвищення якості вищої медичної освіти
- Fedchyshyn N. O., Shulhai А. H., Shevchuk O. O., Ilkiv O. P., Shuminska O. B. Mentoring in medical science: the experience of german-speaking countries. - C. 5-9.
- Беденюк А. Д., Бурак А. Є., Доброродній В. Б., Нецюк О. Г., Гриценко С. Й. Особливості написання історій хвороби на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені Л. Я. Ковальчука в умовах сьогодення. - C. 10-13.
- Іванець Л. М., Польовий Д. О. Візуалізація понять при вивченні дисципліни "фізична та колоїдна хімія" здобувачами вищої освіти спеціальності "фармація". - C. 14-19.
- Колісник Н. С., Марченко Н. А. Основні аспекти викладання дисципліни "фтизіатрія" для студентів-медиків. - C. 20-26.
- Кульчицький В. Й. Формування патріотичних цінностей у здобувачів вищої освіти медичних закладів вищої освіти України в умовах сьогодення. - C. 27-32.
- Миндзів К. В., Верещагіна Н. Я., Чернець Т. Ю. Особливості вивчення кардіоцереброваскулярної патології здобувачами вищої освіти спеціальностей 222 "медицина" і 227 "терапія та реабілітація". - C. 33-40.
- Острівка О. І., Палиця Л. М., Мудра А. Є. Особливості дистанційного вивчення біологічної та біоорганічної хімії іноземними студентами-медиками в умовах воєнного стану. - C. 41-47.
- Польовий В. П., Кліщ І. М., Петрюк Б. В., Ротар О. В., Господарський А. Я. Шляхи оптимізації викладання загальної хірургії за умов болонського процесу. - C. 48-52.
- Потапова Т. М., Слєсарчук В. Ю., Логвиненко Н. В. Світовий досвід і перспективи застосування штучного інтелекту в освітньому процесі та у фармацевтичній практиці. - C. 53-59.
- Романюк Л. Б., Климнюк С. І., Ткачук Н. І., Кравець Н. Я. Обґрунтування доцільності викладання дисципліни "Мікробіологічні засади раціональної антибіотикотерапії" для здобувачів вищої освіти спеціальності "Медицина". - C. 60-65.
- Сельський П. Р., П’ятковський Т. І., Покришко О. В. Організація гібридного навчання іноземних студентів у змішаних академічних групах: проблеми та шляхи їх подолання. - C. 66-70.
- Vorona І. І., Prokop І. A., Kitura H. Ya. Peculiarities of mixed learning under wartime conditions. - C. 71-77.
Компетентнісний підхід у вищій медичній освіті
- Гевкалюк Н. О., Сидлярук Н. І., Мисула М. С. Досвід використання методу case study у фаховій підготовці студентів-медиків. - C. 78-83.
- Дударєва Т. В., Бількевич Н. А. Вплив тривожності на формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх медсестер в умовах війни. - C. 84-91.
- Маланчук Л. М., Грабчак С. О., Маланчук С. Л. Інтеграція новітніх форм та методів навчання у медичних закладах вищої освіти з прикладами реального застосування. - C. 92-98.
- Цимбалюк Г. Ю., Черватюк А. М., Денисюк Ю. А. Методичні шляхи реалізації навчальної дисципліни "Обстеження та визначення стану пацієнта" для студентів-парамедиків. - C. 99-103.
- Yelahina N. I. The efficacy of interactive strategies in teaching english medical terminology to medical students in distance learning environment. - C. 104-109.
Реформування післядипломної медичної освіти
- Зелененька Л. І., Гребеник М. В., Микуляк В. Р. Сучасний стан та виклики післядипломного навчання лікарів-інтернів в умовах кризових періодів. - C. 110-114.
| 2024 | | № 1 (103)
|
|
|
|