Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16855/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Новий Колегiум : наук. інформ. журн..- Харків Novìj kolegìum- Титул.
- Зміст.
- Яременко О. Фундаментальное, актуальное и конъюнктурное в рисках развития образовательных систем. - C. 3-7.
- Бакіров В. Реформування української вищої освіти: деякі ризики. - C. 8-9.
- Астахова Е. Простые решения сложных задач как причина неустойчивости системы образования. - C. 10-13.
- Холод Б., Задоя А. Вибір стратегії приватного університету: орієнтація на елітність чи масовість освітніх послуг?. - C. 14-18.
- Меркулова Т. Риск тенденции ухудшающего отбора в высшем образовании Украины. - C. 19-22.
- Коллин С.-О. Sustainable and responsible Academic freedom. - C. 23-26.
- Крейдун Н., Невоєнна О., Яворовська Л. Освітній ризик: індивідуально-психологічні прояви. - C. 27-30.
- Шилкунова З. Риски детства как вызовы системе образования. - C. 31-35.
- Томашевский Р. Реформа высшей школы в Польше 1920 — 2020: надежды, ожидания, риски. - C. 36-39.
- Гриньова В., Резван О. Кар’єрні домагання молодого фахівця: роль університетів у формуванні їхньої адекватності. - C. 40-44.
- Левкіна Р., Левкін А., Ряснянська А. Сучасна освіта у структурі сталого розвитку підприємств аграрного бізнесу. - C. 45-47.
- Федорова В. Стратегии формирования имиджа высшего учебного заведения. - C. 48-52.
- Радченко К., Зміївський Г. Персональні навчальні системи: використання в дистанційному навчанні у військовій освіті. - C. 53-61.
- Бойчук Ю., Казачінер О. Аналіз зарубіжного досвіду розвитку інклюзивної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 62-67.
- Турчинов А., Таймасов Ю. Шляхи підвищення ефективності фізичної підготовки курсантів-жінок вищих військових навчальних закладів (на прикладі впровадження системи кросфіт). - C. 68-72.
- Бабайлов В. Новая парадигма методологии. - C. 73-77.
- Рахліс В. Теоретичні аспекти підготовки перемовників засобами неформальної освіти. - C. 78-81.
- Анотації. - C. 82-86.
| 2018 | | № 1 (91)
|
|
|
|