Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16855/2022/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Новий Колегiум
: наук. інформ. журн..- Харків
Novìj kolegìum

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта та суспільство

  4. Пономарьов О., Черемський М. Вчитель, який не ставить оцінок. - C. 3-13.
    • Освіта дорослих в умовах невизначеності: залучення, мотивація, тенденції : XX Міжнародна науково-практична конференція, Харків, 11 лютого 2022 р.

  5. Лук’янова Л. Освіта дорослих: суспільна відповідальність, інвестиція в майбутнє. - C. 14-16.
  6. Астахова К. Деякі методологічні засади розуміння проблеми освіти дорослих: відмова від колишніх парадигм. - C. 17-19.
  7. Бакіров В., Дейнеко О. Освіта дорослих у цифровому суспільстві. - C. 19-25.
  8. Астахова В. До питання про місце й роль додаткової освіти в національних освітніх системах. - C. 25-28.
  9. Кочубей Н. Освіта дорослих у контексті теорії поколінь. - C. 28-30.
  10. Войно-Данчишина О. Кадрові колізії коронавірусного періоду: тренди корпоративного навчання. - C. 31-37.
  11. Бєлова Л., Бульба В. Стратегічні пріоритети та практичні завдання підготовки управлінської еліти в Україні. - C. 37-41.
  12. Іванова О. Підготовка докторів філософії як складова неперервної освіти: проблеми та перспективи. - C. 42-43.
  13. Левчук В. Післядипломна освіта в сучасному класичному університеті: тенденції, перспективи. - C. 44-46.
  14. Дорошенко Г., Калініченко Л. Індивідуалізація програми підвищення кваліфікації як основа професійного зростання викладача. - C. 46-49.
  15. Організація та управління

  16. Бойчук Ю., Козлов А., Науменко Н., Гриньова М. Порівняльний аналіз активності здобувачів вищої освіти під час навчання в асинхронному режимі з дисципліни "Фізичне виховання" в умовах карантину та військового стану. - C. 50-55.
  17. Пономарьова Н., Боярська-Хоменко А., Жерновникова О., Масич В., Олефіренко Н. Методична підготовка майбутніх учителів як складова формування готовності до професійної педагогічної діяльності. - C. 56-63.
  18. Korenieva I., Levchenko S. Content Language Integrated Learning (CLIL) of foreign students in the process of pre-university training. - C. 64-67.
  19. Лапузіна О., Северин Н. Значимість ролі педагога у формуванні полікультурної гуманітарно-технічної еліти глобалізованого світу. - C. 68-76.
  20. Методологія освіти

  21. Іонова О., Лупаренко С. Специфіка навчання рідної мови у вальдорфській школі. - C. 77-84.
  22. Котух Є., Любчак В., Мартинова Н., Страх О., Рябокінь М. Налагодження міждисциплінарних зв’язків між математичними дисциплінами у контексті якісної фахової підготовки майбутнього спеціаліста з кібербезпеки. - C. 85-90.
  23. Середа Г. Щодо питання про міжкультурну комунікативну компетентність у професійній освіті. - C. 91-96.
  24. Леонов В. Полімувні технічні пристрої — основа проблемного викладання фізики. - C. 97-102.
  25. Літопис

  26. Перші Всеукраїнські Прокопенківські читання "Освіта збереже Україну". - C. 103-104.
  27. Інформація

  28. Звернення колективу ХНПУ імені Г.С. Сковороди до всіх українців: Допоможімо відновити Музей Григорія Сковороди!. - C. 105-106.
  29. Анотації. - C. 107-116.
2022
№ 1-2 (107)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського