Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16855/2022/1-2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Новий Колегiум : наук. інформ. журн..- Харків Novìj kolegìum- Титул.
- Зміст.
Освіта та суспільство
- Пономарьов О., Черемський М. Вчитель, який не ставить оцінок. - C. 3-13.
Освіта дорослих в умовах невизначеності: залучення, мотивація, тенденції : XX Міжнародна науково-практична конференція, Харків, 11 лютого 2022 р.
- Лук’янова Л. Освіта дорослих: суспільна відповідальність, інвестиція в майбутнє. - C. 14-16.
- Астахова К. Деякі методологічні засади розуміння проблеми освіти дорослих: відмова від колишніх парадигм. - C. 17-19.
- Бакіров В., Дейнеко О. Освіта дорослих у цифровому суспільстві. - C. 19-25.
- Астахова В. До питання про місце й роль додаткової освіти в національних освітніх системах. - C. 25-28.
- Кочубей Н. Освіта дорослих у контексті теорії поколінь. - C. 28-30.
- Войно-Данчишина О. Кадрові колізії коронавірусного періоду: тренди корпоративного навчання. - C. 31-37.
- Бєлова Л., Бульба В. Стратегічні пріоритети та практичні завдання підготовки управлінської еліти в Україні. - C. 37-41.
- Іванова О. Підготовка докторів філософії як складова неперервної освіти: проблеми та перспективи. - C. 42-43.
- Левчук В. Післядипломна освіта в сучасному класичному університеті: тенденції, перспективи. - C. 44-46.
- Дорошенко Г., Калініченко Л. Індивідуалізація програми підвищення кваліфікації як основа професійного зростання викладача. - C. 46-49.
Організація та управління
- Бойчук Ю., Козлов А., Науменко Н., Гриньова М. Порівняльний аналіз активності здобувачів вищої освіти під час навчання в асинхронному режимі з дисципліни "Фізичне виховання" в умовах карантину та військового стану. - C. 50-55.
- Пономарьова Н., Боярська-Хоменко А., Жерновникова О., Масич В., Олефіренко Н. Методична підготовка майбутніх учителів як складова формування готовності до професійної педагогічної діяльності. - C. 56-63.
- Korenieva I., Levchenko S. Content Language Integrated Learning (CLIL) of foreign students in the process of pre-university training. - C. 64-67.
- Лапузіна О., Северин Н. Значимість ролі педагога у формуванні полікультурної гуманітарно-технічної еліти глобалізованого світу. - C. 68-76.
Методологія освіти
- Іонова О., Лупаренко С. Специфіка навчання рідної мови у вальдорфській школі. - C. 77-84.
- Котух Є., Любчак В., Мартинова Н., Страх О., Рябокінь М. Налагодження міждисциплінарних зв’язків між математичними дисциплінами у контексті якісної фахової підготовки майбутнього спеціаліста з кібербезпеки. - C. 85-90.
- Середа Г. Щодо питання про міжкультурну комунікативну компетентність у професійній освіті. - C. 91-96.
- Леонов В. Полімувні технічні пристрої — основа проблемного викладання фізики. - C. 97-102.
Літопис
- Перші Всеукраїнські Прокопенківські читання "Освіта збереже Україну". - C. 103-104.
Інформація
- Звернення колективу ХНПУ імені Г.С. Сковороди до всіх українців: Допоможімо відновити Музей Григорія Сковороди!. - C. 105-106.
- Анотації. - C. 107-116.
| 2022 | | № 1-2 (107)
|
|
|
|