Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2011/4-5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта ХХІ століття

  4. Соловйов Ю. Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект. - C. 3-13.
  5. Чернишов О., Соф’янц Е. Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперервності професійного розвитку. - C. 14-18.
  6. Методика. Практика. Досвід

      Напрями підготовки сучасного вчителя у ВНЗ

  7. Кучерявий О. Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті. - C. 19-26.
  8. Омельченко С., Чуйко С. Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку (На прикладі Слов’янського ДПУ). - C. 27-31.
  9. Набока О. Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів. - C. 31-35.
  10. Щербакова К., Брежнєва О. Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. - C. 35-39.
  11. Вінарева Л., Марченко Г. Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю (На прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов). - C. 40-45.
    • Розвиток професійної компетентності педагога в умовах неперервної освіти

  12. Чернікова Л. Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 46-51.
  13. Малахова О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу. - C. 52-56.
  14. Алфімов В. Формування акмеологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл. - C. 57-58.
  15. Чернишов Д. Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 59-64.
  16. Сіліна Н. Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі. - C. 65-68.
  17. Горна Е. Діяльність методичної служби як умова підвищення професіоналізму педагогів та вдосконалення освітньої системи району. - C. 68-71.
  18. Тараріна І. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період. - C. 72-76.
  19. Куцманд К., Коссе О. Адаптація молодого вчителя сільської школи. - C. 77-80.
2011
№ 4-5 (976-977)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського