Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2014/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рідна школа : щоміс. наук.- пед. журн..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Омельченко С. Донбаський державний педагогічний університет: від минулого до сьогодення. - C. 5-10.
- Набока О., Чайченко С. Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів. - C. 11-14.
- Докашенко В., Зєня Л. Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов (На прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"). - C. 15-19.
- Швидкий С., Ступак О. Становлення та розвиток студентського самоврядування в Україні. - C. 20-23.
- Проскунін В., Бабенко О. Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти. - C. 24-28.
- Панасенко Е., Цвєткова Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей. - C. 29-34.
- Бадер В., Хижняк І. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика. - C. 35-40.
- Аматьєва О., Курінна С., Головко М. Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців. - C. 41-45.
- Овчаренко Н. Філологічний факультет: віхи становлення. - C. 46-50.
- Новіков О., Москальова О. Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми. - C. 51-55.
- Мамічева О., Липа В. Корекційна освіта: досягнення та проблеми. - C. 56-61.
- Лазаренко Д., Степаненко Л. Економічна психологія та обізнаність як чинники формування економічної грамотності. - C. 62-66.
- Бондаренко В., Стешенко В. Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обґрунтування напрямів і підходів. - C. 67-70.
- Віцько С., Пристинський В. Концепція розвитку факультету фізичного виховання: соціально-педагогічні засади. - C. 71-73.
- Шевченко Н., Гордєєва К. Професійна підготовка соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти. - C. 74-77.
- Романько В. Університетське літоб’єднання – школа літературної майстерності. - C. 78-79.
- Романтизм і чарівність мистецького простору Олени Лихолат. - C. 80.
| 2014 | | № 3 (1011)
|
|
|
|