Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2016/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рідна школа : щоміс. наук.- пед. журн..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Завалевський Ю., Гавриш І., Пугач А. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст. - C. 3-8.
- Пугач А. Анатолій Бабічев: "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука – фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації". Інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації Анатолієм Бабічевим. - C. 8-9.
- Бех І. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості. - C. 10-13.
- Прокопенко І. Технологічні уклади та сучасна освіта. - C. 14-18.
- Пугач А. Іван Прокопенко: "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені". Інтерв’ю з ректором Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди Іваном Прокопенком. - C. 19.
- Гриньова В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат. - C. 20-24.
- Пугач А. Валентина Гриньова: "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв’язок науки з практикою". Інтерв’ю із завідувачем кафедри теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди Валентиною Гриньовою. - C. 25.
- Довженко Т. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків. - C. 26-30.
- Тетяна Довженко: "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини". Інтерв’ю з деканом факультету початкового навчання Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди Тетяною Довженко. - C. 31.
- Доценко С., Хайруліна В. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України". - C. 32-38.
- Таранік-Ткачук К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі. - C. 39-44.
- Пугач А. Віра Рогова: "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження". Інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Вірою Роговою. - C. 44-45.
- Коваленко О., Сапрунова О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США. - C. 46-49.
- Кириленко С., Кіян О. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти. - C. 50-54.
- Даниленко Г., Щербакова О., Щербаков О. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності. - C. 55-59.
- Холтобіна О., Юр’єва К., Зданюк В. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України". - C. 60-64.
- Резван О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України". - C. 65-69.
- Ушмарова В., Бачинська Є. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями. - C. 70-75.
- Шишенко В. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект. - C. 76-80.
| 2016 | | № 4 (1036)
|
|
|
|