Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2010/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
I. Фізичне виховання різних груп населення
- Савченко В., Андрюшина Л., Білогур В., Родіна Ю. Психологічні аспекти самостійної роботи студентів, які навчаються у вищіх навчальних закладах спортивного профілю. - C. 6-9.
- Москаленко Н., Сичова Т. Мотиваційні пріоритети студентів до занять фізичною культурою і спортом. - C. 10-13.
- Євстратов П., Гауряк О. Особливості прояву показників сили нервової системи за теппінг-тестом у студентів різної статі в умовах підвищеного емоційного стану і фізичного навантаження. - C. 14-17.
- Круцевич Т., Пангелов С. Теоретичні і методичні аспекти поняття "фізична рекреація". - C. 18-20.
- Пангелова Н., Москаленко О. Оздоровчо-розвивальна програма "са-фі-дансе" як засіб корекції фізичного стану дітей старшого дошкільного віку. - C. 21-23.
- Пангелова Н. Особливості програмного забезпечення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних закладах Росії. - C. 24-27.
- Яхно Є. Комплексне виховання особистості старшого дошкільника в процесі занять фізичними вправами. - C. 28-30.
- Мелега К., Дуло О., Дуб М., Щерба М. Вікові і статеві особливості рівня соматичного здоров’я та адаптаційного потенціалу школярів. - C. 31-34.
- Меліков О., Афонін А., Шумлянський Л., Кравченко В., Лукаш Л. Проблеми здоров’я та здорового способу життя у студентів педагогічного університету. - C. 35-37.
- Пивовар А. Взаємозв’язок компонентів рухової системи та інтелектуальної сфери у старших дошкільників. - C. 38-40.
- Тулайдан В. Значення занять фізичною культурою у житті студентської молоді. - C. 41-43.
- Галан Я., Бевзо В. Оцінка ефективності методики профілактики травматизму у школярів молодших класів в процесі занять фізичною культурою. - C. 44-46.
- Кривчикова О., Кравцов В. Стретчінг як засіб рекреації. - C. 47-48.
- Винник Н., Винник В. Психолого-педагогічні аспекти фізичного розвитку студентів у контексті реалізації здоров’язберігаючої функції у ВНЗ. - C. 49-51.
- Жук Г., Фандікова Л. Формування мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять у воді в учнів молодших класів. - C. 52-54.
- Пристинський В., Краснолуцький К., Пристинська Т. Критичне мислення у фізичному вихованні школярів. - C. 55-59.
- Онопрієнко О. Стан реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 60-63.
- Остапенко Ю. Психофізіологічні характеристики втоми фахівців, які працюють з комп’ютером. - C. 64-67.
- Кириленко Г., Кириленко О., Власенко Н. До проблеми формування оптимальної структури світоглядних уявлень і теоретичних знань валеологічного характеру у школярів молодшого шкільного віку. - C. 68-70.
- Остапова О., Остапов А. Теоретичні аспекти профілактики порушень зору у молодших школярів у контексті використання інноваційних технологій. - C. 71-73.
- Степанова І., Михайлова Л. Взаємодія сім’ї і школи в організації фізкультурно-оздоровчої роботи. - C. 74-76.
- Троценко Т. Туристсько-краєзнавча діяльність як ефективний засіб морального виховання молодших школярів. - C. 77-79.
- Кириченко Т., Кириченко Т. Мотивація до здорового способу життя студентської молоді в процесі фізкультурно-оздоровчих занять. - C. 80-82.
- Москаленко Н., Самошкіна А. Застосування диференційованих фізичних навантажень в самостійних заняттях з фізичного виховання студентів після гострих респіраторних захворювань. - C. 83-85.
- Ольфіренко О. Шляхи формування творчих здібностей у фізичному вихованні молодших школярів. - C. 86-89.
- Луковська О., Стасюк Т. Порівняльна характеристика методів та засобів корекції постави, прийнятних для студентів музичних училищ. - C. 90-93.
- Maciuleviciene E., Sadzeviciene R. 10 to 12 grade schoolchildren relation between prevalence of harmful habits and physical activity. - C. 94-96.
- Sadzeviciene R., Maciuleviciene E. Schoolchildren physical activity and attitude to physical education. - C. 97-99.
- Maciuleviciene E., Kardelis K. Correlation between sabjective health self-assessment, physical activity and socio-demographic factors in Kaunas middle-aged population. - C. 100-103.
- Безверхня Г., Пензай С. Науково-методичні основи використання засобів настільного тенісу у фізичному вихованні студентів. - C. 104-106.
- Кіприч С., Кириленко Л., Омельченко С. Особливості формування здорового способу життя молоді в Україні перехідного періоду. - C. 107-110.
- Сагунова І. Взаємозв’язок компонентів фізичних здібностей і морфофункціонального стану дошкільників 5-6 років. - C. 111-112.
- Лядська О. Комп’ютерна програма "Fitball training" для жінок першого зрілого віку. - C. 113-115.
- Дутчак М., Круцевич Т., Трачук С. Концептуальні напрями вдосконалення системи фізичного виховання школярів і студентів для впровадження здорового способу життя. - C. 116-119.
- Кашуба В., Гончарова Н. Оценка физического состояния: проблемы, пути решения. - C. 120-123.
- Білецька В. Впровадження занять з аеробіки в навчальну програму з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 124-126.
- Макаренко М., Лизогуб В., Пустовалов В. Комп’ютерна програма "Фізкультура" для оцінювання фізичної підготовленості учнів. - C. 127-129.
- Породько-Лях О. Концепт-ієрархія здоровий спосіб життя в сучасному спортивному дискурсі. - C. 130-133.
- Верблюдов І., Лоза Т., Петренко Н. Впровадження у повсякденний побут студентів педагогічного ВУЗу тренувально-оздоровчого комплексу для самостійного виконання. - C. 134-138.
- Кашуба В., Бондар О. Сучасні оздоровчі технології у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку. - C. 139-141.
- Тимошенко Ю. Спортивна діяльність в УРСР у перші повоєнні роки. - C. 142-147.
- Кошелева О. Порівняльний аналіз ефективності використання різних форм контролю знань студентів при вивченні курсу ТМФВ. - C. 148-150.
- Федоренко Є. Ставлення старшокласників, які навчаються в школах різних типів до шкідливих звичок. - C. 151-153.
- Хоменко Д. Ставлення студенток аграрних ВНЗ до традиційного змісту занять з фізичного виховання. - C. 154-156.
- Бондарчук Н., Чернов В., Ляховець Л. Належні норми рухових можливостей студентів Ужгорродського національного університету. - C. 157-159.
- Онопрієнко О. Патріотичне виховання в системі аудиторної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 160-163.
- Власов Г. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 164-167.
- Синиця С. Динаміка розвитку фізичних якостей студентів під впливом занять зі "Спортивно-педагогічного вдосконалення (оздоровча аеробіка)". - C. 168-170.
- Темерівська Т. До проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 171-174.
- Ярмак О. Аналіз функціонального стану серцево-судинної, дихальної та центральної нервової системи юнаків 15-17 років. - C. 175-177.
- Долбишева Н. Факторна структура взаємозв’язку знань і показників фізичного здоров’я дітей старшого шкільного віку. - C. 178-181.
- Ковтун А. Адаптивна фізична культура як навчальна дисципліна в системі вищої професійної освіти. - C. 182-185.
- Томенко О. Ефективність аксіологічної складової неспеціальної фізкультурної освіти школярів. - C. 186-188.
- Воєнчук М. Козацьке тілодуховиховання – основа фізичного та морального становлення особистості у контексті сучасних вимог. - C. 189-191.
- Борисова О., Філіпп В., Березкіна О. Модель формування системи теоретичних знань валеологічного характеру. - C. 192-194.
- Пангелов Б. Проблеми дитячо-юнацького туризму в Україні: напрями досліджень. - C. 195-197.
- Подлесний О. Мотивація й самоконтроль як складові професійно-прикладної фізичної підготовки студентів. - C. 198-201.
- Платоненко Д. Особливості фізичного розвитку дітей 11-15 років. - C. 202-204.
- Emeljanovas A., Rutkauskaite R. Sport games and cyclical sports impact on muscles of 11–14 years old boys. - C. 205-207.
ІI. Теорія і методика підготовки спортсменів
- Emeljanovas A., Poderys J. Sport games and cyclical sports impact on cardiovascular system of 11–14 years old boys. - C. 208-210.
- Заневський І., Коростильова Ю., Михайлов В. Особливості траєкторії прицілювання в момент спуску курка пневматичного пістолета. - C. 211-212.
- Базілевський А., Глазирін І. Методика контролю тактичного мислення баскетболістів. - C. 213-216.
- Єльфімова О. Корекція координаційних здібностей баскетболістів з порушеннями слуху. - C. 217-220.
- Пітин М. Вимоги до підготовленості стрільців з лука у процесі багаторічного удосконалення. - C. 221-224.
- Лазарчук О. Методика побудови тренувального процесу тенісистів першого року навчання в умовах клубної системи. - C. 225-228.
- Горбенко В., Степаненко Д. Особливості спеціальної швидкісно-силової підготовки бігунів на короткі дистанції ІІІ – ІІ розрядів. - C. 229-232.
- Чекмарьова Н., Хаджинов В. Пальцева та долонна дерматогліфіка в генетичному прогнозі психомоторної обдарованості у чоловіків. - C. 233-238.
- Мітова О., Грюкова В., Пікінер О. Аналіз ефективності кидків у баскетболістів під час змагальної діяльності. - C. 239-242.
- Лукіна О., Король Г. Вдосконалення контратакуючих дій у дзюдо. - C. 243-246.
- Супрунович В., Глазирін І. Формування тактичного мислення футболісток різного віку. - C. 247-249.
- Власюк О., Андрюшина Л., Афанасьєв С. Розвиток психомоторних функцій у гімнасток 9-11 років, які спеціалізуються у групових вправах. - C. 250-252.
- Зєнкова А. Особливості проведення змагань з легкої атлетики у спорті інвалідів. - C. 253-255.
- Дунець-Лесько А. Зміни варіабельності серцевого ритму кваліфікованих спортсменів-каратистів під впливом 30-ти секундного тесту уінгейта. - C. 256-259.
- Гречуха С. Вплив додаткового опору диханню на функціонування серцево-судинної системи кваліфікованих веслярів. - C. 260-262.
| 2010 | | № 2
|
|
|
|