Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2011/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
Фізичне виховання різних груп населення
- Єракова Л., Томіліна Ю. Особливості використання вправ системи пілатес у оздоровчому фітнесі. - C. 5-7.
- Смоляр О. Розвиток фізичних якостей у молоді в процесі занять сучасними танцями. - C. 8-11.
- Москаленко Н. Проектування концепції інноваційних програм фізкультурно-оздоровчої роботи в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 12-16.
- Коваленко Ю., Горбуля В., Горбуля О. Оцінка знань, умінь і навичок з баскетболу у студентів факультету фізичного виховання. - C. 17-20.
- Бала Т., Масляк І. Зміна рівня фізичного здоров’я школярів 7-9-х класів під впливом вправ черлідинга. - C. 21-23.
- Лазоренко С. Динаміка показників захворюваності студентів під впливом реалізації комплексу заходів з оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 24-27.
- Сарафинюк Л., Лежньова О., Кириченко Ю. Антропометричні та соматотипологічні особливості волейболістів. - C. 28-30.
- Резніченко З. Сприяння формуванню здорового способу життя в громадсько-активній школі. - C. 31-33.
- Трачук С. Узагальнення даних світової практики з рухової активності на користь здоров’я. - C. 34-37.
- Чернігівська С. Модель будівничого власного здоров’я для інноваційної педагогічної технології непрофесійної фізкультурної освіти студентів, звільнених від "Фізичного виховання”. - C. 38-40.
- Войчишин Л. Суб’єктивний аналіз стану здоров’я учнів старших класів Карпатського регіону з порушеннями постави. - C. 41-43.
- Батечко Д. Аналіз рівня фізичної підготовленості студентів різних гірничих спеціальностей. - C. 44-47.
- Пангелова Н., Захаренко Г. Особливості мотивів і потреб студентів у заняттях різновидами ігрових видів спорту. - C. 48-50.
- Горбачова І. Сучасні підходи щодо оцінки і контролю за фізичним станом студентської молоді у процесі фізичного виховання. - C. 51-54.
- Пангелов С. Фактори впливу на рекреаційну активність населення. - C. 55-57.
- Сичова Т. Рухова активність та здоров’я студенток. - C. 58-61.
- Чухланцева Н. Дослідження впливу системи фізичних вправ професійно-прикладної спрямованості на психофізичні якості студентів транспортних спеціальностей. - C. 62-65.
- Беляк Ю. Завдання оздоровчого фітнесу для жінок зрілого віку. - C. 66-68.
- Опришко Н. Розробка профілактично-оздоровчих програм для жінок другого зрілого віку для підвищення рівня їх рухової функції. - C. 69-71.
- Микитин Л. Вплив авторської програми на показники фізичного розвитку учнів з недостатньою масою тіла старшого шкільного віку гірських шкіл Карпатського регіону. - C. 72-74.
- Федоров А. Инновационные воспитательные технологии как средство формирования индивидуальной "Я”-концепции здоровья у студентов университета экономики и торговли. - C. 75-78.
- Калуський З. Ставлення студентів першого курсу факультету фізичного виховання і спорту до вживання алкогольних напоїв. - C. 79-81.
- Галіздра А. Фізична культура та спорт у житті студентів вищих навчальних закладів. - C. 82-84.
- Юрченко О. Особливості фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку з вадами зору. - C. 85-88.
- Троценко Т., Троценко В. Організаційно-методичні аспекти виховання молодших школярів засобами туристсько-краєзнавчої роботи. - C. 89-94.
- Бикова І. Ефективність розвитку та оцінки координаційних здібностей хлопчиків на прикладі мікромоделей ігрової діяльності учнів початкових класів. - C. 95-97.
- Сергієнко В. Особливості вікового взаємозв’язку розвитку витривалості студентів. - C. 98-100.
- Рєпіна О. Психологічні характеристики взаємозв’язку сенсожиттєвих орієнтацій та життєстійкості у спортсменів. - C. 101-105.
- Повар О. Розвиток швидкісно-силових здібностей і силової витривалості студентів у процесі занять атлетичною гімнастикою. - C. 106-108.
- Москаленко О. Аналіз фізичного стану дітей шести років, як критерія готовності до навчання у загальноосвітній школі. - C. 109-111.
- Остапенко Ю. Індивідуальна оцінка фізичної підготовленості як один із основних засобів побудови процесу професійно-прикладної фізичної підготовленості. - C. 112-115.
- Король С., Лоза Т. Вивчення мотивації студентів до фізкультурно-оздоровчої діяльності: теоретичний аспект проблеми. - C. 116-118.
- Ковтун А. Визначення готовності викладача кафедри фізичного виховання до роботи зі студентами з обмеженими фізичними можливостями. - C. 119-124.
- Бойчук Т., Голубєва М. Методичні принципи підготовки і проведення лекцій у системі навчання майбутніх фахівців спеціальності "Здоров’я людини”. - C. 125-127.
- Приходько В., Рєпіна О., Турмачевська О., Зайцева О. Гендерні аспекти сенсожиттєвих та ціннісних орієнтацій психомоторно обдарованих підлітків. - C. 128-133.
- Кузьменко І. Вплив спеціально спрямованих вправ на функціональний стан тактильного аналізатора школярів 10-15 років. - C. 134-137.
- Шукаева А. Профессиональное образование специалистов в сфере физической культуры и спорта при заочной форме обучения. - C. 138-140.
- Бондаренко І. Визначення фізичної та розумової працездатності студентів. - C. 141-144.
- Презлята Г., Ткачівська І., Остап’як З., Ковальчук Г. Співпраця школи та сім’ї в контексті формування здорового способу життя. - C. 145-147.
- Макаренко М., Лизогуб В., Пустовалов В., Зганяйко А. Комплексне оцінювання фізичної підготовленості учнів з урахуванням особливостей фізичного розвитку та властивостей нейродинамічних функцій. - C. 148-150.
- Андрєєва О., Пацалюк К. Аспекти організації рекреаційної діяльності фізкультурно-оздоровчих об’єднань. - C. 151-155.
- Круцевич Т., Пангелова Н. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми 3-6 років у дошкільних закладах за кордоном. - C. 156-163.
- Томенко О., Круцевич Т. Концептуальна модель неспеціальної фізкультурної освіти учнівської молоді. - C. 164-167.
- Афтимичук О. Средства выразительности дидактической речи учителя физической культуры. - C. 168-171.
- Дутчак М. Визначення компетентностей бакалавра зі здоров’я людини. - C. 172-176.
- Самошкіна А. Аналіз функціонального стану дихальної системи студентів. - C. 177-180.
- Корж Н. Критерії та показники сформованості ціннісного ставлення до самостійних занять фізичною культурою. - C. 181-186.
- Хахуля В., Бурла О. Особливості фізичного виховання школярів у сільській місцевості. - C. 187-189.
- Петрукович Н., Врублевская Л., Врублевский Е. Табакокурение среди студентов и молодежи как актуальная социальная психолого-педагогическая проблема. - C. 190-192.
- Романова В. Вплив різних режимів фізичного навантаження на рівень розвитку фізичних якостей студенток старших курсів ВНЗ. - C. 193-198.
- Петренко Н. Фізична та розумова працездатність як головні аспекти підготовленості майбутніх фахівців різних спеціальностей. - C. 199-203.
- Хоменко І., Глазирін І. Стан сформованості фахово-термінологічної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 204-206.
- Глухенька Т. Оцінка швидкісно-силових здібностей дітей молодшого шкільного віку. - C. 207-209.
- Кучеренко В. Вплив групових занять оздоровчим фітнесом на організм жінок зрілого віку. - C. 210-212.
- Кравченко О. Олімпійська освіта в системі фізичного виховання студентської молоді. - C. 213-215.
- Багрий Т. Организационные основы массового спорта за рубежом. - C. 216-219.
| 2011 | | № 2
|
|
|
|